جاباما
۱۸۱۲۱
۸۷ نظر
۵۰۶۸
۸۷ نظر
۵۰۶۸
پ

پرسپولیس ۳ - ۲ استقلال/ یک خارجی، یک تنه حال استقلال را گرفت + مصاحبه دنیزلی و زاید

هفتادوچهارمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که استقلال تا ۱۰ دقیقه پایانی با نتیجه ۲ بر صفر برنده بازی بود اما پرسپولیس که ۱۰ نفره به بازی ادامه می داد در دقایق پایانی سه بار توسط مهاجم خارجی خود به گل رسید و طلسم باخت هایش را شکست.

مهر: هفتادوچهارمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که استقلال تا ۱۰ دقیقه پایانی با نتیجه ۲ بر صفر برنده بازی بود اما پرسپولیس که ۱۰ نفره به بازی ادامه می داد در دقایق پایانی سه بار توسط مهاجم خارجی خود به گل رسید و طلسم باخت هایش را شکست.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست داد.

در این دیدار که در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد پرسپولیس با ترکیب حسین هوشیار، رضا نورمحمدی، حمید علی عسگر، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، محمد نوری، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی، مهرداد اولادی و علی کریمی به میدان رفت و استقلال نیز با ترکیب سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، الونگ الونگ، فریدون زندی، اسماعیل شریفات، میلاد میداودی و آرش برهانی به میدان رفت.

در شروع بازی دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند اما با گذشت دقایقی از بازی این پرسپولیس بود که عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشت و صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شد. در دقیقه ۱۵ این دیدار محمد نوری درون محوطه جریمه توپ را به زاویه مخالف فرستاد که رحمتی با شیرجه ای عالی مانع از گل شدن این توپ شد.

در ادامه بازی بازهم این پرسپولیس بود که صاحب موقعیت شد و در دقیقه ۲۱ توسط هادی نوروزی می توانست دروازه رحمتی را باز کند اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به خارج رفت. در این صحنه مدافعان استقلال تعلل کردند و توپ در موقعیتی عالی مقابل پای مهاجم پرسپولیس افتاد اما ضربه او به بیرون رفت.

در حالی که پرسپولیس تیم برتر میدان بود در دقیقه ۳۱ اشتباه علی کریمی باعث شد استقلال به گل برسد. در این دقیقه کاپیتان پرسپولیس توپی که در حال رفتن به بیرون زمین بود را به داخل برگرداند و در اختیار فریدون زندی قرار داد که پاس زیبای زندی درون محوطه جریمه به میلاد میداودی رسید و این بازیکن نیز با ضربه ای زیبا از روی دستان حسین هوشیار دروازه پرسپولیس را باز کرد.

در دقایق باقیمانده نیمه اول استقلال شرایط بهتری پیدا کرد و با روحیه ای مناسب تر بازی را دنبال کرد. با این حال نیمه اول بازی سردی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که بیشتر خشونت چاشنی کار بازیکنان استقلال و پرسپولیس بود.

در نیمه دوم مظلومی محسن یوسفی را به جای الونگ به میدان فرستاد و مصطفی دنیزلی هم مهدی مهدوی کیا و زاید را به میدان فرستاد اما هنوز دقایقی از شروع بازی نگذشته بود که در دقیقه ۵۰ فریدون زندی روی یک توپ برگشتی گل دوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

در ادامه و در شرایطی که پرسپولیس برای جبران دو گل خورده تلاش می کرد مهرداد اولادی با حرکتی غیراخلاقی اسماعیل شریفات را سرنگون کرد که علیرضا فغانی با کارت قرمز مستقیم این بازیکن را در دقیقه ۶۸ اخراج کرد تا وضعیت پرسپولیس بدتر از قبل شود.

با حضور مهدوی کیا در زمین پرسپولیس جان تازه ای گرفت اما درخشش مهدی رحمتی مانع از باز شدن دروازه آبی ها شد. در دو صحنه شوت های زیبای مهدی مهدوی کیا را دروازه بان ملی پوش استقلال به زیبایی دفع کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی پرسپولیس حملات بیشتری را روی دروازه استقلال پی ریزی کرد و در دقیقه ۸۲ پاس زیبای محمد نوری در عمق دفاع استقلال به ایمون زاید تازه وارد رسید تا او با ضربه ای دقیقه گل اول را وارد دروازه رحمتی کند. زاید یک دقیقه بعد با ضربه سر گل دوم را وارد دروازه استقلال کرد تا تیم ۱۰ نفره پرسپولیس بازی باخته را با تساوی عوض کند.

در دقایق پایانی این پرسپولیس بود که میل بیشتری برای رسیدن به پیروزی داشت و حملاتی را روی دروازه استقلال انجام داد و در حالی که هواداران این تیم از تساوی راضی بودند در دقیقه ۹۱ ایمون زاید روی پاس حسین بادامکی گل سوم خودش و پرسپولیس را به ثمر رساند تا سرخپوشان به یک پیروزی با ارزش و شیرین دست پیدا کنند.



دنیزلی پس از بردن استقلال:

پیروزی پرسپولیس تلفیقی از معجزه و واقعیت تیم من بود/ به سه دلیل خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در هفتادوچهارمین شهرآورد و اینکه توانسته‌ است روند پیروزی‌های استقلال را متوقف کند گفت: این پیروزی ترکیبی از معجزه و واقعیت پرسپولیس بود.

مصطفی دنیزلی پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال ضمن بیان این مطلب در پاسخ به این سئوال که این یک معجزه بود یا واقعیت پرسپولیس گفت: این برد ترکیبی از معجزه و واقعیت پرسپولیس بود. اگر به واقعیت این بازی را نگاه کنیم باید بگویم تیم ما می دانست بازی تمام نشده و برای رسیدن به پیروزی تلاش کرد.

وی ادامه داد: من از سه جهت امروز خوشحالم؛ ابتدا فوتبالدوستان ایرانی شاهد یک بازی زیبا بودند، دوم اینکه هواداران چنین تیمی دارند و سوم عملکرد بازیکنان من که از آن بسیار راضی ام.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد داور این دیدار هم گفت: نه امروز و نه روزهای دیگر در مورد داور صحبت نمی کنم. قطعا فوتبالی که به نمایش گذاشته می شود داور هم در آن نقش دارد اما باید بگویم که من از این بابت خوشحالم که به روند پیروزی های استقلال پایان دادم و چنین شرایط خوبی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تعویض هایش هم خاطرنشان کرد: تاثیر گذاری نیمکت در چنین مواقعی مشخص می شود. واقعیت این است که ما در شروع بازی آنطور که باید نبودیم و به آنچه پیش بینی می‌کردیم نرسیدیم اما با کمک هواداران و ورود مهدوی کیا و زاید نتیجه عوض شد که من از این موضوع خوشحالم.

دنیزلی با تاکید بر اینکه شروع بازی مهم اما پایان آن مهمتر است تصریح کرد: امروز ما این را نشان دادیم که باید بتوانیم بازی را با موفقیت به پایان برسانیم. اینکه ما ۲ بر صفر عقب افتادیم و یکی از بازیکنانمان اخراج شد، استقلالی ها فکر کردند کار تمام شد اما یک طرف دیگر کار به این نتیجه نرسیده بودند که پرسپولیس می داند کار تمام نشده است.

وی در پاسخ به این سئوال که سکوت هواداران پس از گلهای استقلال یک نکته منفی بود اما تشویق های آنها پس از گلهای پرسپولیس عامل پیروزی شد افزود: امروز یک درس برای ما و یک درس برای هواداران بود که حتی اگر تیم عقب می افتد تشویق هایشان را قطع نکنند. برخی مواقع طرفداران ریتم بازی را بالا می برند و یک روزهایی مانند امروز تیم ریتم بازی را بالا می برد. امروز این تیم بود که باعث شد هواداران به تشویق پرسپولیس ترغیب شوند.

خبرنگاری پرسید "نمی خواهم شب تان را خراب کنم اما پرسپولیس در خط دفاعی مشکل داشت" که سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه آیا باید تمام سئوالاتتان را جواب دهم گفت: این موضوع باعث می شود شبها نتوانم بخوابم. پیش روی ما لیگ قهرمانان است که بسیار مشکل است و یک سوی دیگر مسابقات لیگ است. ما دو گزینه بیشتر نداریم یا راه جدید برای حل مشکل پیدا کنیم و یا تیم جدیدی بسازیم. چون راه جدید پیدا نمی کنیم باید از درون خودمان مشکل را حل کنیم.

دنیزلی در این خصوص اضافه کرد: من هر روز و هر ساعت سعی می کنم از کم و کسری های تیمم بکاهم. امروز یک فرصت مناسب است ولی من هم قصد داشتم برای تقویت تیم جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن جذب کنم اما نشد. بازیکنانی که هم در آسیا و هم فصل آینده پرسپولیس را همراهی کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه امروز یکی از بهترین روزهای تیمم بود که با یک نفر کمتر توانستیم پیروز شویم گفت: یکی از نکات این بازی این بود که با وجود عقب افتادن از نظر بدنی به هیچ وجه کم نیاوردیم و شکست را با پیروزی عوض کردیم.


ایمون زاید: تصور نمی‌کردم سه گل به استقلال بزنم/ پاسخ اعتماد دنیزلی را به خوبی دادم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که می خواستم وارد زمین شوم تصور نمی‌کردم بتوان سه گل بزنم و نتیجه بازی را عوض کنم.

ایمون زاید که در دیدار برابر استقلال هر سه گل پرسپولیس را به ثمر رساند و تیمش را برنده دربی کرد ضمن بیان این مطلب افزود: زمانی که دنیزلی به من گفت باید به زمین بروم تصور می کردم که بتوانم در نتیجه بازی تاثیرگذار باشم و بازی را مساوی کنم اما اصلا تصور نمی کردم بتوانم سه گل بزنم و بازی را ببریم.

وی ادامه داد: ما پیروزی بزرگی را کسب کردیم و خوشحالم که من توانستم در این پیروزی سهمیم باشم و سه گل بزنم. ما تمرینات خوبی را زیر نظر دنیزلی پشت سرگذاشتیم و در همه تمرینات او تیم را به جلو هدایت می کند تا بازی تهاجمی را ارائه کند.

زاید ادامه داد: بازی نکردن من به این دلیل نیست که دنیزلی اعتقادی به من ندارد. امیدوارم با تمرینات بیشتر بتوانم نظر سرمربی را جلب کنم. هر چند که در این بازی با زدن سه گل پاسخ اعتماد دنیزلی را دادم و امیدوارم در دیدارهای آینده هم شانس بازی کردن پیدا کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      ایول به محبوبترین تیم آسیا
      پرسپولیس با 10 بازیکن تونست 3تا بزنه ایول ایول ایول
      استقلالی ها به این میگن بازیکن خارجی نه یرکوویچ و ساموئل
      ایمون زاید

      پاسخ ها

      • Melody

        Ayvaaaaaaaaaaaaaaal

      • سامان

        آقا تبریک
        تبریک
        تبریک

      • حسن71

        دلایل شکست استقلال در داربی
        1 تعویض های طلایی دنیزلی
        2 غیرت بازیکنان پرشپولیس
        3 غیبت محسن ترکی

      • Melody

        hasan71 ba dalilat movafegham

    • همکار شما

      دقیقا 6/7 دقیقه آخر بازی رسیدم چند سالی بود اینقدر با فوتبال حال نکرده بودم استقلال ترکید پرسپولیسی دو آتیشه نیستم ولی از اونجایی که از استقلال بدم میاد کلی کیف کردم یاد بایرن مونیخ منچستر 99 افتادم و خیلی بیشتر کیف داد چون فهمیدم همه بچه های it استقلالین و کلی امروز حرص دادن تبریک مخصوصا به استقلالی های واحد it که کم هم نیستن ولی بیشترم می بودن مهم نبود همه هم استقلالی بودن مهم نبود وتبریک بیشتر به خودم و خودش که تنها پرسپلیسیای اونجاییم ظاهرن

      پاسخ ها

      • همکار دیگه ی شما

        آخی دلم سوخت این طوری گفتی . خوب میگفتی نگیم که حرص بخوری. تبریک میگم اما سوبله چوبله یادت نره استقلال سروره پرسپولیسه همیشه...

      • بدون نام

        چه قدم بدی داشتی اه اه اه

      • mehrdad

        (همکار دیگه ی شما) اگه شما سوبله چوبله اید ما هم 6تایییییییییییییییییییهاااااااااااااااااااا

      • ب.م

        من نمی دونم خودت و خودش کی هستین ولی منم پرسپولیسیم و تو IT هستم مگه اینکه حسابم نکرده باشین D: در ضمن IT و نه it!!!

      • بدون نام

        سوبله چوبله تموم شد بهتره بگین سوخته پوخته

      • behnam

        (همکار دیگه ی شما)
        ديگه پرويز سوبله چوبله دورانش تموم شد الان
        پرويز سوخته پوخته مد شده

      • ب.ب

        با این صحبت ها معلوم شد که دوآتیشه کاملی ولی از اونجایی که مطمئن بودید بازهم می بازید بازی رو ندیدید آخرش رسیدید و معجزه هم که همه ما به اون اعتقاد داریم رخ داد. به هر حال به زور نذر و نیاز بردید. ما هم که دلمون از سنگ نیست گفتیم این بازی رو ببرید بلکه از لیگ سقوط نکنید به دسته پایین تر، فصل بعد هم باشید تا دوباره سوبه چوبلتون کنیم

      • افشین

        نمی دونم خودت و خودش کیه! یادت رفت! منم پرسپولیسیم همکار من!

      • همکار دیگه ی شما

        پرویز ممکنه سوخته باشه اما سوبله چوبلش سر جاشه.والا تا دیروز هیشکی تو IT نمیگفت من پرسپولیسیم حالا همه یادشون افتاده ;))

      • Melody

        ب.بaziZam hasody nakon malome PERSPOLIS GHAVIYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    • الهام

      حقشون نبود اما مبارکشون باشه
      مساوی نتیجه منصفانه ای بود
      آنچنان هنر نکردن 10 دقیقه آخر 3 گل زدن

      پاسخ ها

      • Melody

        ;))

      • حسن71

        یه تیم 10 نفره چطور میتونه به صدر نشین لیگ 3 گل بزنه اونم یه بازیکن خارجی و تعویضی بی انصاف نباش الهام خانم
        ایمون زاید

      • maryam

        اتفاقا هنر اینه که 80 دقیقه به حریفت دلخوشی بدی بعد توی 10 دقیقه سوسکش کنی.اگه شیش تا میزدیم انقدر حال نمیکردم.یادتون نره 10 نفره بودیم

      • افشین

        الهام جان شما بهتر نیست یکمی این طرفا نیای! :دی

    • الهام

      به زوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور بعد از دو سال بردن

      پاسخ ها

      • Melody

        :)

      • maryam

        انقدر تو دلخوش بودی که زمان از دستت رفته.برو سایت 90 زمان دقیقشو پیدا کن.آخی خیلی ناراحت نکن خودتو.برو و به گذشته فکر کن که دیگه بر نمیگرده.

      • بدون نام

        پرویز 10 تا 10

      • سلمان

        با سلام .الهام خانم دوست عزیز ولشون کن اخه اینا که نمیدونن اگه میزدمشون بازم میگفتن حاج فتحل فلانی رو خریده داور بنفع گرفته واز این جور حرفا بذار خوش باشن . اخه دیگه خود دنیزلی هم گفته شانس اوردیم . بابا این ده دقیقه اخر یه پرسپولیسم تو ورزشگاه نبود ولی اینم بگم که خداییش غرور بچه های مارو گرفتو از همون چیزی که میترسیدم بسرمون اومد وگرنه که این پرسپولیس که حریف استقلال نمیشه .

      • صالح

        الهام خانم با عرض سلام و ادب-
        از اینکه فرمودید به زور بردند معلومه که زور استقلال به پرسپولیس نرسید
        ثانیا اگر به گذشته هم فکر کنید و به سوبله چوبله بنازید ما قدیمیترشو یعنی 6تایی ها را هم داریم

    • nader13

      دیدین زائد اظافی نبود و گل زد

      پاسخ ها

      • Hadi

        اضافی نه اظافی!

      • Melody

        chiye hasodit mishe?hasoo0o0o0o0o0o0o0o0o0d

      • حسن71

        به سلام آقا هادی خوبی دیگه نیستی بی معرفت خوبی عزیزم هادی تسلیت میگم داداش

    • میثم

      وای وای وای بازی رو دیدین به این میگن بازی گل کاشتن دمتون گرم

      پاسخ ها

      • Melody

        are are are didim gol kashtan

    • amir

      فقط یه نکته
      15 دقیقه 3 گل نتیجه 90 دقیقه 18 گل

      پاسخ ها

      • Melody

        nokteye khobi bod

      • بدون نام

        نه امیر خان 10 دقیق 3 گل در نتیجه 90 دقیقه 27تا ..... 27 تاییهاااااااا

    • کورش13

      عاشقتم پرسپولیس . با ده نفر چوبله را ضایع کردس .

      پاسخ ها

      • Melody

        Me too

      • حسن71

        ایول کورش جان من هم عاشق تو هستم

      • maryam

        ایول مبارکه

    • amir

      خواهشا نگین 10 نفره بودیم خوبیت نداره تیم اول لیگمون
      همین کافیه که بگیم 2-0 رو2-3 بردیم
      D:

      پاسخ ها

      • Maryam

        are nagin bache ha mohem in ke esteghlal terekid

    • Melody

      Perspolis asheghetam sarvare esteghlali

      پاسخ ها

      • حسن71

        اره ملودی همینطوره

      • Maryam

        abji gol goftiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • soheil

      eyval / koli hal kardam / be hame perspolisia tabrik tabrik tabrik/ bad joory terekid

      پاسخ ها

      • Melody

        mersi manam be shoma tabrik migam agha soheil

    • A.R.Z

      Perspolis

    • صالح

      امروز پرسپولیس ثابت کرد که مرد روزهای سخت است
      فقط این نکته شایان ذکر است که من و شما دوست عزیز که به ورزشگاه میرویم باید این را بدانیم که بازی 90 دقیقه است و باید تیممان را تا دقیقه نود تشویق کنیم خصوصا اگر تیم محبوبمان عقب افتاد
      مرحبا و خسته نباشید به همه بازیکنان و مربی نکته سنج و هواداران عزیز و متعصب

    • mehrdad

      من واقعا نمی فهمم چرا امروز استقلالی ها ناراحت بودن؟تازه تیمشون پیشرفت کرده بود.قبلا 6تا میخوردن از پرسپولیس حالا نصفشو خوردن
      اینکه ناراحتی نداره تازه باید از پیشرفت تیمشون خوشحال باشن
      پرسسسسسسسسسسسسسپوووووووووووووولییییییییییسسسسسسسسسس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی میگی پیشرفت ما بیشتر بود؟از شمایی که 4 تا بازی له شدین؟! واقعا بازم میخواستین ببازین؟خجالت داره

    • مملي

      دلم ميخواد بيشترين منفي رو بگيرم. پرسپوليسياش منفي(-) قرمز رو بزنن.

    • احسان

      در شریط سخت و دشوار است که فرق مربیان بزرگ و بادانش با مربیان پرمدعی ولی بی سواد مشخص می شه و دنیزلی این موضوع را ثابت کرد. امروز فوتبال ما به چنین مربیانی نیاز داره، البته اگر مدعیان بی سواد بگذارند

    • Maryam

      سلام سلام.تبریک.گفته بودم میبره.پیش بینی رو حال کردید.شاد باشید که خیلی بازی عالی بود.توی 10 دقیقه و10 نفره کم از شش تایی سال 56 نداره.بازم تبریک.همه شام مهمون من....

    • مجید - اهواز

      قابل توجه تیم تراکتور سازی و تمام تیمهایی که فقط داور را در باخت مقصر می دانند.اگر شما خوب بازی
      کنید و گل بزنید،هیچ داوری نمی تواند شما را شکست بدهد.
      بعد از مدتها بازی قشنگی دیدیم،تبریک به علاقمندان
      فوتبال

    • حمید 2

      (عشق است پرسپولیس) 6 تایی ها = تو 10 دقیقه که 3 تا گل میخورید . از تیم 10 نفره که میبازین . با کمک دارو هم که میبازین . پس نتیجه مگیریم (پرسپولیس سرور همیشگی استقلالس)

      پاسخ ها

      • فاران

        آفرین - مرحبا - درود بر تو ، پسر تو کجایی ؟؟؟
        چرا پیدات نیست ؟؟؟؟؟

    • حميد ٢

      آخييييييى دلم سوخت واسه الهام خانم ! گريه نكن الهام جون . (پرسپولیس سرور استقلالس)

    • حميد ٢

      دم هر چى پرسپولیسيس گرم! حسن جون دمت گرم ! (پرسپولیس سرور هميشگى استقلالس)

    • افشین

      پرسپولیـــــــــــــس عاشقــــــــــــــــــــــتم :دی

    • مهرداد

      مظلومی بالاخره کم اورد بابا واقعا دیگه شانس تا چقد میتونه جلوی پرسپولیسو بگیره
      ایول به ایمون زائد

    • کورش13

      عاشق تمام کساییم که تیم عزیز و سرور پرسپولیس را در همه حال علشقند .....
      اس اس پکید..... بد جور ترکید ... در اوج ترکید .....

    • mono

      دیروز یاد دقیقه 96 افتادم.

    • پری

      هووووووووووووووووووررررررررررررررراااااااااااااا من مدتیه دیگه نظر نمیدم اما الان دیگه اصلا نمیتونم خودمو کنترل کنم. بیشتر از اینکه از برد پرسپولیس خوشحال باشم از اینکه روی این استقلالیای مغرور و پر ادعا کم شد خوشحالم. تبریک به همه پرسپولیسیهای وفادار که مثل من تا آخر بازی پای tv نشستن و تیمشونو تشویق کردن. تبریک به: حسن71/ فاران/افشین/رهاو.... و تسلیت به: الهام جونم/ مهرداد/ سلمان و..... (بای دوستان عزیز)

      پاسخ ها

      • حسن71

        مرسی پری خانم من هم به شما و دیگر پرسپولیسی ها تبریک میگم

      • افشین

        تبریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

      • فاران

        ممنون پری خانم : به شما هم تبریک میگم
        این برد آنقدر شیرین بود که یاد شش تایی ها افتادم ( باخت استقلال در ده دقیقه ، توسط ده نفر ، در دهه فجر مبارک )

    • فاران

      تبریک به همه ی قرمز پوشان و هواداران خونگرم تیم مردمی و محبوب پرسپولیس و خسته نباشید به بازیکنان تیم استقلال .

    • آسیه

      ممنونم از مربی خوب و باهوش پرسپولیس و بازیکنان این تیم همیشه محبوب و به همه دوستان پرسپولیسی این برد شیرین رو تبریک میگم.با آرزوی سلامتی و موفقیت هر چه بیشتر این تیم محبوب.

      پاسخ ها

      • فاران

        آسیه جان : درود بر شما ، مبارک شما و تمام هواداران محبوب پرسپولیس .

      • آسیه

        فاران جان، ممنون از لطف شما.

    • behnam

      به يارو ميگن:درد دتدون بدتره يا درد معده؟
      ميگه:معلومه تو از تيم 10 نفره تو 10 دقيقه 3تا گل نخوردي كه اينو ميگي
      D:

    • saeed az mashhad

      اگه پرسپولیس این سری هم به استقلال می باخت که دیگه واسه بازی بعدی که می خواستن باهم بازی کنند هیچ طرفداری حتی از طرفدارای استقلال هم واسه باخت پرسپولیس به ورزشگاه نمیومد , خلاصه این که نتیجه این بازی همش سیاست مدیران بالا بود

      پاسخ ها

      • حسن71

        سعید جان این را نگی چی بگی راستی اشکاتو پاک کن 10دقیقه تیم 10نفره تو10فجر 3گل بهتون زد
        راستی قابل توجه استقلالی ها ایمون زائد بهد از هتریک در داربی گفت این شماره 1 تیم ملیتون بود

    • خودش

      اقا با اینا کاری ندارم چرا مرمر دیگه کامنت نمیذاره؟

    • فاران

      امروز که عید شیعه بعد از صفره !

      ایام ربیع و روزهای ظفره !

      هرکس که در این روز بپوشد قرمز !

      پیروز شود با 3 گل و 10 نفره

      پاسخ ها

      • آسیه

        زیبا بود و گل گفتین.

    • منوچهر

      ايول پرسپوليس تاج شكست اين يك بازي ارزش چهار بازيروهم داشت

    • علی

      استقلال خط دفاش خیلی خیلی ضعیفه
      و پرسپلویس فهمیده امیدوارم خط دفاشو قوی کنه

    • مجتبی

      یادتون باشه هر وقت پرسپولیس ببره بیاد موندنی می بره. به تمام گل های که پرسپولیس به استقلال زده فکر کنید لذت می برید.

    • کورش13

      سعید از مشهد دیگه از این حرفا نزن معلومه بازی را ندیدی و اطمینان نداری که پرسپولیسیهای عاشق لیگ اول و دوم نیز با تیمشون عاشقونه میمونند عزیز دل برادر فهمیدی ...

    • Melody

      bacheha tabrik migam kode amniatio bardashtan

    • mostafa

      با سلام وعرض تبریک به مناسبت این پیروزی بزرگ خدمت تمام عاشقان پرسپلیس میخام خدمتتون عرض کنم اگر افرادی پس ازداربی احتیاج به مراقبت های ویزه دارنددرخدمتیم انجمن حمایت از سوخته پوختهااااا

    • حميد ٢

      سلام تبريك به همه ى پرسپولیسى هاى عزيز فاران جان سلامت باشى . مرسى از لطف شما اصفهان اينترت خيلى محدود هست آدم بايد صبر ايوب داشته باشه!

      پاسخ ها

      • فاران

        ممنونم حمید عزیز :
        اگه تو همه ی صفحات نمیتونی بیای قسمتهای ورزشی خصوصا" خبرهای خوش باشگاه پرسپولیس رو بیا و کامنت زیبای خودت رو در معرض دید بذار . موفق باشی .

    • علی

      اقای مظلومی که گفت اشتباه کردیم و دفاع ضیف بود

    • بدون نام

      سلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج