۱۸۱۲۵
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

فریدون جیرانی مجری ۹۰ شد!

در شبی که عادل فردوسی پور با برنامه نود در یک شب غیر تخصصی یکی از بدترین برنامه هارا پشت سر گذاشت و با کل کل با پخش آنتن را تحویل داد؛ برنامه هفت نیز تحت تاثیر داربی قرار گرفت و قسمتی از این برنامه به فوتبال اختصاص یافت .

گل: در شبی که عادل فردوسی پور با برنامه نود در یک شب غیر تخصصی یکی از بدترین برنامه هارا پشت سر گذاشت و با کل کل با پخش آنتن را تحویل داد؛ برنامه هفت نیز تحت تاثیر داربی قرار گرفت و قسمتی از این برنامه به فوتبال اختصاص یافت .

برنامه هفت که با اجرای فریدون جیرانی به رویدادادهای سینمایی ایران می پردازد این شب ها با آغاز جشنواره فیلم فجر روزهای پر کاری را می گذارند و مجری این برنامه تا پاسی از شب علاقه مندان سینما را بیدار نگه می دارد و به حواشی جشنواره فیلم فجر می پردازد.

این برنامه که به نود سینمایی مشهور است دیشب بیشتر تحت تاثیر فوتبال قرار داشت. برد پرسپولیس برای سینمایی های علاقه مند به فوتبال و البته هوادار پرسپولیس آنقدر شیرین بود که مهمانان این برنامه نتوانستند خوشحالی خود را از بابت برد تیم محبوبشان پنهان کنند.

علی عطشانی کارگردان فیلم تلفن همراه آقای ریئس جمهور که فیلمش دیروز در جشنواره نمایش داده شد هنگامی که روبروی فریدون جیرانی قرار گرفت اعتراف کرد که شال قرمزی که به گردن اداخته از بابت برد تیم نحبوبش - پرسپولیس- است.

عطشانی که به نظر می رسید شادمانی اش از بابت برد پرسپولیس بیشتر از مورد اقبال قرار گرفتن فیلمش از سوی متقدان بوده در آغاز سخن قبل از اینکه به فیلمش اشاره کند برد تیم پرسپولیس را تبریک گفت . اما این پایان ماجرای فوتبال نبود.

مهراوه شریفی نیا بازیگر فیلم یک سطر واقعیت نیز در آغاز کلام در حالی که خنده بر لب داشت نتوانست خوشحالی اش را از بابت تیم محبوبش نشان ندهد و این پیروزی را به هواداران پرسپولیس تبریک گفت.

اما قصه وقتی جالب شد که جیرانی از روی خط آمدن یک هوادار استقلالی خبر داد.امیر جعفری که تا همین چند مدت پیش او را در نقش حمید در سریال شیدایی هر شب از تلویزیون می دیدیم در حالی که از لحن صدایش می شد غم باخت داربی را تشخیص داد نیش و کنایه هایی را هواداران پرسپولیس و تراکتور سازی زد. آن جا که گفت ما هواداران استقلال خیلی با شخصیت هستیم وقتی می بازیم راحت می گوییم باختیم مثل بعضی ها نیستیم که بعد از باخت صندلی استادیوم رو بشکنیم یا دقیقه هفتاد ورزشگاه را ترک کنیم.

وقتی هم که مهراوه شریفی نیا از ابراز همدردی با امیر جعفری سخن گفت این جعفری بود که جایگاه پرسپولیس در جدول را به یاد این هوادار پرسپولیس انداخت و توصیه کرد به جای نگاه کردن به جدول حل کنند. دیشب همه جا سخن از داربی بود. حتی در یک برنامه سینمایی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ?

      شوخى بدى بود!!!

    • من

      واقعا وقتی رفتار هوادان استقلال رو پس از باخت با رفتار پرسپولیسیا پس از باخت مقایسه میکنم
      به استقلالی بودنم افتخاررررررررررر میکنم.

      پاسخ ها

      • shirin

        wooooooooooooooooow 10ta manfi ta enja khordi azizam!!!!!!!!!!!!!!!

    • پرسپولیس

      اقا یا خانم(من)چنان میگی رفتار پرسپولیسیا بعداز باخت که انگار این چند بازی پرسپولیسیا ورزشگاه رو منفجر کردن.بعدشم استقلالیا اینقدر تو شوک بودن که یادشون رفت ورزشگاه رو ترک کنن و هنوزم مغزشون نتونسته پردازش کنه......

      پاسخ ها

      • shirin

        baba dava nakonin toro khoda baz en davaye gadimi shoro shod???????????????

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج