۱۸۱۶۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رئیس سابق هیات وزنه برداری تهران:

رضا‌زاده برای وزنه‌برداری سم است

رئیس سابق هیات وزنه برداری تهران گفت:‌برخورد فدراسیون زمانی که من رئیس هیات وزنه برداری استان تهران بودم مناسب نبود و هیچ کمکی از طرف فدراسیون به هیئات وزنه برداری تهران نشد.

باشگاه خبرنگاران: محسن لکه گیری اظهار داشت:‌ در سه سال آخر ریاست رضا زاده هر زمان به فدراسیون مراجعه کردم دست خالی برگشتم و هیچ کمکی به ما نشد.

وی ادامه داد: من اولین نفری بودم که برای رضا زاده مسابقات قهرمانی کشوری را برگزار کردم و با هزینه اسپانسر، فدراسیون هیچ گونه هزینه ای متقبل نشد.

وی افزود:‌زمانی که ریاست هیات وزنه برداری تهران را به عهده داشتم کارها برعکس شده بود، به جای اینکه فدراسیون به هیئت کمک کند ما به فدراسیون کمک می‌کردیم.

لکه گیری در ادامه بیان کرد:‌ اختلافاتی هم به خاطر سالن کبکانیان پیدا کردیم زیرا این سالن را به ما تحویل نمی دادند. متاسفانه به دلیل بحث‌های جزئی که مجموعه کباکانیان مربی ندارد یا مربی این سالن خوب نیست کبکانیان را از ما گرفتند و ما هم مجبور شدیم نامه‌ای به وزیر ورزش ارسال کنیم که چرا کبکانیان که در اختیار ما بوده را گرفتند.

رئیس سابق هیات وزنه برداری تهران تصریح کرد: شرایط مدیریت رضا زاده در فدراسیون مناسب نبود و ما نمی‌توانستیم روزنه‌ای پیدا کنیم که به نفع وزنه برداری باشد. باید به منافع شخصی رضا زاده توجه می‌کردیم که بتوانیم کاری را پیش ببریم و مشکلاتمان را حل کنیم.

محسن لکه گیری اظهار داشت: رضا زاده تمام مسائل وزنه برداری تهران را تحت نظارت داشت و علی رغم اینکه انتخاب مربی تهران در حوزه وظایف فدراسیون نیست و هیئات استان باید مربی را انتخاب کند، رضا زاده قرارداد مربی ما را در کبکانیان لغو کرد و یکی از دوستانش را مربی سالن کباکانیان کرد و آن مربی هم نتوانست نتایج خوبی بگیرد زیرا سابقه مربی گری نداشت.

وی در ادامه اظهار داشت: ‌رضا زاده به دلیل خصومت شخصی مربی که ۴سال سابقه و عملکرد خوبی داشته را بیرون کرد و مربی‌ای جذب کرد که بعد از آن تعداد وزنه برداران باشگاه کبکانیان از ۴۰نفر به ۴نفر کاهش پیدا کرد.
رضا زاده حتی متوجه این مسئله نمی‌شد که شاگرد با هر مربی تمرین نمی‌کنند و حتی به دلیل همین مسائل شخصی اجازه ندارد که ما در سالن کبکانیان مسابقه برگزار کنیم.

محسن لکه گیری با اشاره به مشکلات مالی هیئت وزنه برداری تهران در زمان ریاستش گفت: طی این 4سالی که رضا زاده ریاست فدراسیون را به عهده داشت هیچ بودجه‌ای به ما نداد و من در دوران ریاستم در هیات تهران 50میلیون تومان از جیب خودم هزینه کردم و در این خصوص مدرک هم دارم اما زمانی که ریاست هیئات استان تغییر پیدا کرد، از من نپرسید که در دوران ریاستت چگونه هیئت را اداره کردی و هزینه‌ها را از کجا‌‌آوردی.

وی بیان کرد:‌زمانی که ریاست هیات استان تهران تغییر کرد سالن کبکانیان را تحویل دادند پس مشخص است که رضا زاده با من خصومت شخصی دارد. رضا زاده برای وزنه برداری کار نمی کند و به تمام مسائل از دید شخصی نگاه می‌کند.

رئیس سابق هیات وزنه برداری استان تهران اظهار داشت:‌ رضا زاده با وزنه برداران و مربیان تهران مشکل شخصی دارد. در مدت زمان ریاست رضا زاده یک نفر از مربیان تهران حتی به عنوان کمک مربی به مسابقات برون مرزی اعزام شده و این در حالی است که از تمام استان‌ها اعزام کرده، ما مربیان زیادی در تهران داریم و من می خواستم از این مربیان استفاده کنم و به رضا زاده می‌گفتم که مربیان تهران را هم اعزام کنید اما هیچ توجهی نمی‌کرد.
ماندن رضا زاده در وزنه برداری مثل سم می‌ماند و به ضرر این رشته است.

محسن لکه گیری تصریح کرد:‌ وزنه برداری ایران از نظر فنی به جایگاهی رسید که هر کس دیگر هم رئیس فدراسیون شود می‌تواند تیم را قهرمان جهان کند. هیچکس نمی‌تواند مدعی شود که باعث نتایج خوب وزنه برداران شده، وزنه برداری ایران در جایگاه بالای جهانی است و هرکسی رئیس فدراسیون شود با برنامه ریزی دقیق تیم ملی می تواند نتایج درخشانی را کسب کند. در هیچ جای دنیا همانند وزنه برداران ایران وجود ندارد و ما گنج داریم.
بنابراین رضا زاده نمی تواند مدعی نتایج خوب وزنه برداران شود.

وی بیان کرد:‌ فدراسیون اکنون بدون کمیته داوران، کمیته فنی و کمیته مربیان فعالیت می‌کند و رضا زاده خودش به تنهایی کارهای فدراسیون را انجام می‌دهد.

محسن لکه گیری در پایان خاطر نشان کرد:‌ تهران قطب وزنه برداری ایران است اما فدراسیون هیچ حمایتی از سالن‌هایی که تعطیل بودند نکرد و سالن‌هایی که را هم که وزنه برداران در آن ها تمرین می کردند از هیات استان تحویل گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج