۱۸۲۰۱۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

کنسرت شاگرد شجریان در تهران

کنسرت گروه موسیقی «اورنگ» به خوانندگی مهدی امامی (شاگرد محمدرضا شجریان) و سرپرستی کسری زندی، ۷ اسفند ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

ایسنا: گروه اورنگ بنا دارد تا در کنسرت پیش روی خود به اجرای قطعاتی در دو بخش بیات ترک و همایون بپردازد که بخش اول ، آواز بیات ترک ، شامل «پیش درآمد براساس نواخته‌های یوسف فروتن»، «چهارمضراب و آواز»، تصنیفِ «آن کیست بر اساس خوانش مرشد مرادی»، تصنیفِ قدیمی «ای سلسله مو»،تصنیف «رحم ای خدا از عارف قزوینی» و «رِنگِ بیات ترکِ استاد رکن الدین مختاری» می‌باشد.

در بخش دوم نیز قطعاتی در دستگاه همایون و به نام‌های «پیشروی روانبخش درمقام نکریز»- که قرن هفدهم دراستانبول آوانویسی شده است - بر اساس تنظیم آرش محافظ، «ساز و آواز همایون» تصنیف قدیمی و چهار مضراب «بیداد»، «ساز و آواز شوشتری» به اجرا در آمده و در نهایت تصنیف قدیمی شوشتری «مه من» و«رِنگِ همایونِ استاد بیگجه خانی» پایان بخش این اجرا خواهد بود.

در گروه «اورنگ» به خوانندگی مهدی امامی، هنرمندانی چون حمید برزویی (سنتور)، احسان لیوانی (نی)، فراز معماریان (تمبک)، نازنین تن ساز (عود)، امین پرویززاده (کمانچه) و کسری زندی (سه تار) به اجرای قطعات خواهند پرداخت.

مهدی امامی که در مقام خواننده با این گروه فعالیت می‌کند در سال ۱۳۶۱متولد شده است. وی موسیقی را نزد محسن کرامتی و محمد رضا لطفی فرا گرفته و در ادامه نزد استاد آواز ایران محمد رضا شجریان در حال فراگیری دوره‌های تکمیلی آواز است.

کنسرت گروه «اورنگ» در تاریخ هفتم اسفند ماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می‌توانند با شماره ۲۲۸۰۳۶۳۱ تماس گرفته و یا به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج