۱۸۲۰۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دفاع یک نماینده از مطلب روزنامه اعتماد

غلامعلی حدادعادل درباره مسائل اخیر پیرامون مصاحبه روزنامه اعتماد با ابراهیم اصغرزاده، گفت: کسی در جامعه ما، حتی اگر با برخی کارهای او موافق نباشیم، اهل بیت(ع) را انکار نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: غلامعلی حدادعادل درباره مسائل اخیر پیرامون مصاحبه روزنامه اعتماد با ابراهیم اصغرزاده، گفت: کسی در جامعه ما، حتی اگر با برخی کارهای او موافق نباشیم، اهل بیت(ع) را انکار نمی‌کند.

این نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با «نسیم»، گفت: من مطلب روزنامه اعتماد را خوانده‌ام. استنباط من این نیست که خبرنگار مرادش امام حسین(ع) یا حضرت زهرا(س) بوده است؛ بلکه به نظر بنده منظورشان اشاره به اشخاصی بود که در آن مصاحبه از آنها نام برده شده بود.

وی افزود: بعید می‌دانم در جامعه ما فردی که اسمش اصلاح‌طلب است یا روزنامه‌ای برای یک جناح خاصی باشد - که شاید ما هم با برخی کارهایشان موافق نباشیم - کسی مقام امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) را انکار کند.

روزنامه اعتماد چند روز قبل مصاحبه‌ای با ابراهیم اصغرزاده منتشر کرد که با حاشیه‌هایی همراه شد و برخی، قسمتی از این مصاحبه را توهین به مقدسات عنوان کردند. در همین راستا، الیاس حضرتی - مدیرمسئول روزنامه اعتماد - در یادداشتی، ضمن عذرخواهی از شائبه بوجود آمده، تاکید کرد که چنین نیتی در سوال مصاحبه‌کننده و پاسخ مصاحبه‌شونده وجود نداشته است.

در این یادداشت آمده است:

«بسمه تعالی

در مصاحبه‌ای که در مورخ ۰۳ / ۱۲ / ۹۳ در روزنامه اعتماد با جناب آقای ابراهیم اصغرزاده صورت گرفته و به چاپ رسیده، ظاهراً در سوالی که خبرنگار پرسیده بود سوءتفاهمی برای تعدادی از عزیزان دلسوز به وجود آمده است. لازم است توضیحاتی جهت رفع نگرانی و سوءتفاهم ارائه شود.

۱. در کل متن مصاحبه بارها و بارها مصاحبه شونده ارادت و اعتقاد و باور عمیق خود را به حضرت امام حسین (ع) اعلام کرده و تاکید کرده که الگوی اصلی جوانان و دانشجویان دهه ۵۰، امام حسین (ع) بوده و از طریق کتابهای مرحوم شریعتی و شهید مطهری (حماسه حسینی) این الگو را انتخاب و ابعاد و عمق حماسه کربلا را دنبال می کردند و از این طریق ایمان و باورشان، روز به روز به مبارزه علیه ظلم و جور دستگاه ستمشاهی بیشتر می شد. در مقابل سوال خبرنگار ایشان باز تاکید بر این دارد که جوان ها به رغم مباحث جدید و دغدغه های جدید همچنان به آن اسطوره ها باور داشته و شخصیتی مانند امام حسین (ع)، الگوی آنان است.

۲. در جهت رفع ابهام، شخص آقای اصغرزاده در صفحه سه روزنامه اعتماد منتشر شده مورخ ۰۵ /۱۲/ ۹۳ توضیحات مبسوط و شفافی برای رفع نگرانی عزیزان دلسوز ارائه کرده‌اند.

۳. سردبیر اعتماد در یادداشتی به تاریخ ۰۵/ ۱۲/ ۹۳ نیز در خصوص اینکه ماه اسفند، سالگرد شهادت سرداران رشید اسلام شهیدان خرازی، باکری و زین الدین که الگوی همه آن‌ها آقا امام حسین (ع) بوده و جوانان امروز ما هم از این شهدا و مولایشان الگو گرفته اند، مجددا تاکید بر این نکته داشته‌اند.

۴. تاکید می‌کنم تمامی عشق و علاقه و باورهای ما به اسلام عزیز و ائمه اطهار (ع) و الگوی مبارزاتی و مقاومت ما در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی و حمایت ما از محرومین و مستضعفین در جهان و در نهایت فلسفه انقلاب اسلامی و راه امام عزیز ما با مشعل فروزان نهضت کربلا دایر و برقرار بوده و در آینده هم تا ظهور آقا امام زمان (عج) این مشعل و کشتی راه نجات ما خواهد بود.

۵. در پایان وظیفه خود می‌دانم از اینکه نوع سوال خبرنگار شائبه و نگرانی برای عزیزان و عاشقان راه امام حسین (ع) ایجاد کرده عذرخواهی کنم.

الیاس حضرتی»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج