جاباما
۱۸۲۱۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

منوی کنسرت های متنوع آخر هفته

بعد از جشنواره موسیقی فجر و قبل از سال نو، کنسرت های زیادی برگزار می شوند. همین آخر هفته بیش از پنج شش کنسرت قرار است برگزار شود که می توانید در آنها شرکت کنید.

منوی کنسرت های متنوع آخر هفته





روزنامه هفت صبح: بعد از جشنواره موسیقی فجر و قبل از سال نو، کنسرت های زیادی برگزار می شوند. همین آخر هفته بیش از پنج شش کنسرت قرار است برگزار شود که می توانید در آنها شرکت کنید. این فهرست کنسرت های آخر این هفته است:

رسیتال پیانو وصال نایبی

  • زمان اجرا: جمعه هشت اسفند
  • مکان: تالار رودکی/ ساعت اجرا: 15
  • قیمت بلیت: 35 و 40 هزار تومان

منوی کنسرت های متنوع آخر هفته

این جوان نوزده ساله توانسته با رسیتال هایی که برگزار کرده، از جمله یکی از اجراهایش در تابستان همین امسال در فرهنگسرای نیاوران مورد توجه قرار بگیرد.

وصال نایبی متولد سال ۱۳۷۴ است و از ۱۰ سالگی نزد امیر بیات و زیر نظر وی به یادگیری و نواختن پیانو مشغول شد. او در این مدت بسیاری از آثار آهنگسازان باروک تا رومانتیک را اجرا کرده است. او در اجرای روز جمعه اش قرار است در دو بخش آثار پیانوی آهنگسازان کلاسیک بزرگ را اجرا کند. در بخش اول «سونات مهتاب» بتهوون و نوکتورن و والس شوپن می زند و در بخش دوم هم قرار است یکی از اتودهای فرانتس لیست و پرلود شماره دو سرگئی راخمانینف را اجرا کند.

کنسرت گروه پیکلاویه (پاپ راک)

  • زمان اجرا: جمعه هشت اسفند
  • مکان: سالن برج آزادی/ ساعت اجرا: ۲۰
  • قیمت بلیت: ۴۰ و ۴۵ هزار تومان

منوی کنسرت های متنوع آخر هفته

این اولین اجرای رسمی گروه پیکلاویه است که با استقبال خوبی هم روبرو شده. قرار است در کنسرت شان ۱۴ قطعه به زبان فرانسه و انگلیسی اجرا شود که همه آنهاس روده مهران مختارپور، خواننده گروه است. آهنگسازی این قطعات نیز توسط اعضای گروه انجام گرفته است و خالی از هرگونه اقتباس موسیقیایی از نمونه های خارجی است. گروه راک «پیکلاویه» را می توان از جمله گروه های پر کار و موفق نامید که توانسته کیفیت کار خود را در سطح مطلوب ارائه دهد تا جایی که بعضی از ترانه های این گروه در عرصه بین المللی نیز مطرح شده است.

اعضای این گروه شش نفره را مهران مختارپور (خواننده)، مهیار صالحی نیا (گیتار الکتریک)، شایان کریمی (کیبورد)، فرهاد خان بیلوردی (گیتار باس)، لادن جعفرنژاد (همخوان) و مصطفی بهرمان (درامز) تشکیل می دهند.

شایان کریمی نوازنده گروه درباره قطعات پیکلاویه می گوید: «تاکنون کمتر شاهد بوده ایم که وزارت ارشاد مجوز اجرای صحنه ای برای گروهی صادر کند که قرار است به زلان لاتین بخواند اما خوشبختانه «پیکلاویه» موفق شده است تا بی هیچ مشکلی و بدون اصلاحیه های مرسوم، این مجوز را از نهادهای مسئول کسب کند.»

آلبوم اول این گروه به زودی به بازار می آید و قطعات این کنسرت هم از همین آلوبم اول است.

کنسرت رضا یزدانی

  • زمان اجرا: جمعه هشت اسفند
  • مکان: نمایشگاه بین المللی تهران (سالن میلاد) / ساعت اجرا: ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰
  • قیمت بلیت: ۳۵ تا ۱۱۰ هزار تومان

منوی کنسرت های متنوع آخر هفته

رضا یزدانی روزهای ششم و هفتم اسفند ماه در تالار نگین نقش جهان اصفهان اجرا دارد و بعد به تهران می آید تا در سالن میلاد کنسرت آخر سالش را برگزار کند. یزدانی جزو آن دسته از خوانندگانی است که در زمینه کنسرت گذاری خیلی پرکار است. او قرار است قطعاتی از آخرین آلبوم منتشر شده اش به نام «سلول شخصی» را در کنسرتش اجرا کند. آلبوم «سلول شخصی» دی ماه همین امسال به بازار آمد و یزدانی در کنسرت ۱۵ دی ماه خودش قطعاتی از این آلبوم را اجرا کرد.

خود یزدانی آهنگ های آلبوم آخرش را ساخته است. اخیرا رضا یزیدانی به همراه بزرگمهر حسین پور یک پرفورمنس آرت درباره تهران هم بزگرار کردند که با استقبال زیادی روبرو شد.

کنسرت احسان خواجه امیری

  • زمان اجرا: جمعه هشت، شنبه ۹ و یکشنبه ۱۰ اسفند
  • مکان: تالار وزارت کشور/ ساعت اجرا: ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰
  • قیمت بلیت: ۳۵ تا ۱۰۰ هزار تومان

منوی کنسرت های متنوع آخر هفته

«پاییز، تنهایی» آخرین آلبوم احسان خواجه امیری است که اواخر دی ماه به بازار آمد و تور کنسرت های این آلبوم او از بهمن ماه امسال آغاز شد. هومن نامداری، تنظیم کننده و رهبر ارکستر خواجه امیری است. خواجه امیری جزو خوانندگان خیلی محبوب موسیقی پاپ است و فروش آلبوم آخرش هم این موضوع را تایید می کند.

خواجه امیری که بارها در کنسرت هایش از «روزبه بمانی» و «علیرضا افکاری» به عنوان خالقان آلبوم قبلی اش «عاشقانه ها» یاد کرده و به خاطر نقش پررنگ شان در موفقیت این آلبوم، آنها را ستایش کرده بود؛ همچنان همکاری با این دو چهره را حفظ کرده است. آلبوم آخر خواجه امیری ۱۲ قطعه دارد که او در کنسرتش آنها را اجرا خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج