۱۸۲۲۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

موج جدید بارش باران در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی از مرزهای شرقی به کشور از روز جمعه خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، فردا نیز شرق استان تهران بارانی خواهد بود.

خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی از مرزهای شرقی به کشور از روز جمعه خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، فردا نیز شرق استان تهران بارانی خواهد بود.

امین نقشینه درباره، وضعیت هوا در سه روز آینده اظهار کرد: براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، امروز شاهد بارش‌های پراکنده‌ در برخی نقاط کشور از جمله شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی خواهیم بود که به تدریج از بعد ازظهر ارتفاعات البرز شمال و شمال و شرق را در بر می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که فردا عبور تدریجی این سامانه را به سمت شرق خواهیم داشت، افزود: بنابراین بارش برف و باران در بخش‌هایی از مرکز، شمال شرق، شرق، سواحل مرکزی خزر و دامنه های البرز مرکزی و شرقی را شاهد خواهیم بود.

نقشینه با بیان این مطلب که این سامانه روز جمعه مناطق شرق و جنوب شرق را در بر می گیرد، افزود: این امر سبب وزش باد شدید و طوفانی شدن هوا در این منطقه خواهد شد،همچنین فردا، پنجشنبه وقوع پدیده گرد و خاک را در جنوب و غرب همچون خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، وزش باد شدید خلیج فارس را مواج و طوفانی خواهد کرد.

نقیشنه در خاتمه به وضعیت هوا در پایتخت اشاره کرد و گفت: امروز در مناطق مرتفع پایتخت نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود، همچنین فردا مناطق شرقی تهران نیز بارانی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج