۱۸۲۵۴۵
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پاسخ جنتی به «پسر کو ندارد نشان از پدر»!

تعدادی از زنان در محل سخنرانی وزیر ارشاد تجمع کردند و با ادعای صدور مجوز تک خوانی به زنان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ماژیک جملاتی دردستان خود نوشته بودند و تراکت‌هایی که حاوی مطالبی همچون: (پسر کو ندارد نشان از پدر / که فرهنگ ما گشته در به در، وزارت فرهنگ و ارشاد آمریکایی نمی‌خواهیم) بود دردست داشتند.

روزنامه جمهوری اسلامی: تعدادی از زنان در محل سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره ملی حضرت زینب(س) که در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شده بود تجمع کردند و با ادعای صدور مجوز تک خوانی به زنان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ماژیک جملاتی دردستان خود نوشته بودند و تراکت‌هایی که حاوی مطالبی همچون: (پسر کو ندارد نشان از پدر / که فرهنگ ما گشته در به در، وزارت فرهنگ و ارشاد آمریکایی نمی‌خواهیم) بود دردست داشتند.

علی جنتی در پایان سخنان خود گفت: تا این لحظه وزارت ارشاد مجوز انتشار هیچ‌گونه آلبومی در زمینه تک خوانی زنان صادر نکرده است. وی افزود: عده‌ای از وابستگان به جریانات سیاسی خاص، دروغی را مطرح می‌کنند و عده‌ای هم به راحتی قبول می‌کنند و بر اساس آن نظر می‌دهند و قضاوت می‌کنند.

حداقل تحقیق کنند و ببینند یک نمونه از مورد ادعایی را می‌توانند پیدا کنند؟ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای استقرار ارزش‌های دینی آمده‌ایم تابع ولایت فقیه هستیم.

کسانی که از روی دلسوزی و انگیزه و علایق دینی تحت تاثیر بعضی از تحریکات قرار می‌گیرند، آگاه باشند که مسئله آنگونه نیست که گاهی در بعضی از سایت‌ها و روزنامه‌ها منتشر می‌شود. جنتی افزود: امروز ما شاهد تخریب‌های زیادی هستیم.

گروه‌های سیاسی مختلفی هستند که متاسفانه علیرغم برخی از شعارهای ارزشی که می‌دهند، گاهی برای دستیابی به برخی از اهداف سیاسی حرکت‌های ضدارزشی، اشاعه دروغ، جعل و تحریف مطالب انجام می‌دهند که به دور از روشی است که ما به عنوان پیروان اهل بیت عصمت و طهارت دنبال می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفتگرازمشهد

      متاسفانه این جماعت هیچوقت تحقیق نمیکنند وهمیشه سطحی نگر هستند صداوسیما هم که درست اطلاع رسانی نمیکند نتیجه میشود این...باتشکر یک رفتگر ازمشهد یاامام رضا

    • علي

      من تحصيلات حوزوي دارم، هيچ مانع شرعي براي تك خواني زنان وجود نداره.
      در باب غنا ٢ تا مناط وجود داره، غنا يا حالتي در صداست يا كلام باطله، اگر ما بگيم حالتي در صداست كه قرآن خوندن هم ميتونه غنا باشه و حتي نوحه و مداحي، ولي اگر بگيم غنا يعني كلام باطل پس خوندن زن و مرد اگر كلام باطلي درش نباشه مباهه و همه علما مناط دوم رو قبول دارن و وزير ارشاد محترم هم چون خودشون روحاني هستند با لباس شخصي اين رو ميدونند و مراجع هم اعتراض خاصي نكردند، لطفا دين رو به تعصبات شخصي گره نزنيد، تك خواني زنان به لحاظ شرعي حرام نيست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین بر شما و اطلاعاتتان

      • بدون نام

        4 تا كلمه علمي سر هم كردي فكر ميكني خيلي حاليته !!
        بدبختي ما از امثال شماست كه در همه چيز صاحب نظريد !

      • بدون نام

        اشتباه اشتباه اشتباه .................واي به حال ديني كه تو خوندي شايد مسيحيت خوندي ..........

      • هادی

        من از این احکام سر در نمیارم . ولی سئوالی از این دو بزرگوار که اعتراض کردند دارم . شما که معترض به نظر ایشان هستید چرا ادله نمیارید و همینطوری رو هوا ایشان را متهم میکنید؟ اگر اطلاع ندارید حداقل تا تکمیل اطلاعاتتان اعتراض نکنید. ضمنا بعضی ها ظاهرا دوست دارند که چشم و گوش بسته آلت دست دیگران شوند.

    • سهیل

      جناب آقای علی اولا شما حوزوی هستی باش ولی مرجع تقلید نیستی .دوما زن اگه تکخوانی کنه ممکن ما غیر حوزوی ها دلمون بلرزه ولی وقتی مرد تکخوانی کنه ما حتما دلمون میلرزه البته از ترس.که اولی گناه داره دومی نه.

    • رودابه

      میدونین چیه ؟مشکل اینه که زن در ایران هیچ ارزشی نداره. چون موهاش تحریک کننده است. صداش حرام است. با چیزی یه اسم مهریه خرید و فروش میشه. حق طلاق و حضانت فرزند نداره. شهادتش نصف مرد . دیه اش نصف مرد. و من متعجبم از شما که ..........

    • علي

      با سلام بر همه و آقاي سهيل. وقتي شما دلتون از چيزي ميلرزه براي شما حرام ميشه و نه همه، مثل اينكه نگاه كردن به ديوار سفيد دل شما رو بلرزونه، اين براي شما حرام ميشه و نه همه.
      علما كارشون گفتن احكامه و نه موضوعات. حكم اينه كه غنا حرامه. كه قطعا حالتي در صدا هم نيست، ولي شما ميبيني يك موسيقي خاص شمارو به حرام ميندازه، اون موسيقي براي شما حرامه و دليلي نداره براي همه مردم حرام باشه

    • بدون نام

      ﺍﻗﺎﻯ ﺗﺤﺼﻴﻠﺎﺕ ﺣﻮﺯﻭﻯ ﻣﺒﺎﺡ ﻧﻪ مباه

    • Teimor

      اولا همينجور كه ما در مورد علمي مانند پزشكي يا مهندسي چي زي نميگيم چون معتقديم كه بأيد راجبش اطلاعات داشته باشيم لطفا راجبه دين هم بي اطلاع حرف نزنيد.دوما اينكه شما دروس حزوي رو تا چه مقدار خوندي سوما اگرم خوندي بهتره از منابع با ذكر اسم سر فصل و صفحه هم نام ببري تا كلامت مستند بشه و ارزش علمي پيدا كنه در خصوص غنا هم بين علما اختلاف زياده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج