۱۸۲۵۷۶
۱ نظر
۵۰۲۷
۱ نظر
۵۰۲۷
پ

یک سطل رنگ برای تغییر دکور خلاقانه!

شاید از آن دسته افرادی هستید که اکثر وسایل خانه اش قدیمی شده و بودجه ای برای خرید وسیله جدید ندارد، در عین حال می خواهد برای سال جدید تحولی به فضای خانه بدهد... ما ۶ ایده ساده که تنها با یک سطل رنگ انجام شدنی است، برایتان داریم.

یک سطل رنگ برای تغییر دکور خلاقانه!

برترین ها: شاید از آن دسته افرادی هستید که اکثر وسایل خانه اش قدیمی شده و بودجه ای برای خرید وسیله جدید ندارد، در عین حال می خواهد برای سال جدید تحولی به فضای خانه بدهد، و یا کسی که دلش می خواهد کاری ساده اما موثر را با دست های خود برای متحول کردن خانه اش انجام دهد. در هر صورت ما ۶ ایده ساده که تنها با یک سطل رنگ انجام شدنی است، در برایتان داریم.

۱. درهای دو رنگ

اگر دلتان می خواهد امسال یک تحول خلاقانه، آسان و تقریبا بدون هزینه به خانه تان بدهید، به شما پیشنهاد می کنیم درهای اتاق خواب را مانند تصویر، بصورت قطری (و یا نصف/نصف) رنگ بزنید. به این صورت که بخشی از آن را (مثلا با چسب کاغذی پهن) ماسکه کنید و نیمه دیگر را به رنگ دلخواه در آورید. اگر تاثیر بیشتری می خواهید دستگیره در را نیز رنگ کنید. این ایده را ترجیحا برای درهای قدیمی به کار بگیرید.

یک سطل رنگ برای تغییر دکور خلاقانه!

۲. پنجره ای به آرزوها!

کمی رنگ چه می کند! با رنگ کردن میله های چهار خانه ای پنجره (همرنگ با ست اتاق مورد نظر) تغییر شگرف در فضا ایجاد کنید. از آنجا که رنگ کردن میله های پنجره نگاه را به سمت بیرون می کشاند، اگر چشم انداز خوبی به بیرون ندارید این ایده را توصیه نمی کنیم.

یک سطل رنگ برای تغییر دکور خلاقانه!

۳. دراور قدیمی

رنگ، می تواند یک وسیله قدیمی را کاملا زیبا و مطابق مد کند. اگر دراوری که همیشه از آن استفاده می کنید قدیمی شده، می توانید با یک رنگامیزی ساده، آن را کاملا نونوار و «وینتیجی» کنید.

یک سطل رنگ برای تغییر دکور خلاقانه!

۴. دیوارها

چه کسی می گوید که همه دیوار باید رنگ شود؟ با یک قلم موی ظریفتر می توانید یک نقش ساده را روی دیوار تکرار کنید. فراموش نکنید هر از گاهی از دیوار فاصله گرفته تا بهتر بتوانید تعادل آن را حفظ نمایید.

یک سطل رنگ برای تغییر دکور خلاقانه!

۵. شومینه چشمگیر

اگر شومینه دیگر جذابیتش را برایتان از دست داده است، می توانید حاشیه و یا داخل آن را رنگ کنید. ترجیحا رنگی را انتخاب کنید که با دکور خانه تان همخوانی داشته باشد. این روش بخصوص برای حاشیه آجری شومینه موثر است.

یک سطل رنگ برای تغییر دکور خلاقانه!

۶. بجای کاغذ دیواری

برای خرید کاغذ دیواری پول ندارید؟ یک ایده دیگر برای تحول دادن به دیوارها، ماسکه کردن آن با چسب کاغذی و رنگ کردن فضاهای خالی است. اگر می خواهید دیوار را بصورت راه راه و یا مانند تصویر رنگامیزی کنید در مورد فاصله و اندازه چسب ها از یکدیگر دقت لازم بخرج دهید.

یک سطل رنگ برای تغییر دکور خلاقانه!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user93

      پول نداشتی انگیزه هم نداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج