۱۸۲۶۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: برای حضور در کنسرت تذکر نگرفتم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: در روزهای اخیر برخی قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند اما بهتر است به فکر تیم خود باشند و در مورد کرار حرف نزنند.

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: در روزهای اخیر برخی قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند اما بهتر است به فکر تیم خود باشند و در مورد کرار حرف نزنند.

رضا عنایتی در خصوص دیدار دوستانه آبی‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک و همچنین شرایط آینده تیمش صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

از بازی ۶ گله شروع کنیم این مسابقه را چطور دیدی؟

به نظرم بازی خوبی بود و هم جوان‌های تیم ما محک خوردند و هم ما در شرایط مسابقه باقی ماندیم. بازی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم از اینکه گل‌های زیادی به ثمر رسید لذت بردند.

این سفر برایتان خستگی نداشت؟

خستگی که داشت چون با اتوبوس سفر کردن سخت است اما به هر حال با این موضوع کنار می‌آییم. ما این هفته یک بازی خیلی سخت داریم و امیدوارم از این بازی خانگی ۳ امیتاز لازم را بگیریم.

این تعطیلی مسابقات لیگ فکر نمی‌کنید به ضرر شما تمام شد؟

این تعطیلی به ضرر تمام تیم‌ها است به هر حال مسابقات آسیایی در پیش بود و ما هم باید خودمان را در شرایط بازی‌ها نگه می‌داشتیم در این وقفه به وجود آمده مصدومان ما هم به شرایط تمرین با تیم رسیدند و از این لحاظ برای ما بد نشد.

به عنوان کاپیتان استقلال چه صحبتی با بازیکنانی که این روزها از مشکلات مالی این تیم ناراحت هستند دارید؟

ما دو بحث داریم اول اینکه هدف‌مان را نمی‌توانیم فدای شرایط مالی تیم کنیم ولی دوم اینکه من از مسئولان تیم می‌خواهم فکری به حال مطالبات بازیکنان بکنند. خوشبختانه کم تجربه نیستیم که همه چیز را خراب کنیم و بخواهیم با حاشیه بردن تیم خودزنی کنیم. هدف ما بزرگتر از این حرف‌ها است ولی می‌دانم که مدیران باشگاه هم در حال تلاش هستند تا هرچه سریعتر مشکلات مالی را حل کنند و ان‌شاءالله پول به تیم تزریق خواهد شد.

نظر شما در مورد محرومیت سه جلسه‌ای کرار چیست؟ ظاهراً کادر فنی از این موضوع خیلی ناراحت است؟

واقعیت این است که من از لحاظ قانونی سررشته‌ای ندارم و بهتر است که حرف نزنم چون کمیته انضباطی حق و حقوقی دارد و خودش به همه چیز واقف است و باشگاه این موضوع را پیگیری می‌کند.

اما ظاهراً بحث کرار و مصاحبه او باعث شده تا خیلی‌ها از جمله پرسپولیسی‌ها نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند؟

بهتر است دیگران در مورد کرار صحبت نکنند چون کرار بازیکن استقلال است و باشگاه هم می‌داند چگونه با او برخورد کند. در این یکی دو روز شنیده‌ام برخی‌ها از این طرف و آن طرف از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند. صحبت‌ من با برخی از آقایان است که به فکر تیم خود باشند و درباره کرار حرف نزنند، ما خودمان بلدیم چکار کنیم. باشگاه استقلال کمیته انضباطی دارد و خودش می‌داند چکاری انجام دهد.دوستان به تیم و باشگاه خود برسند و مشکلات خودشان را حل کنند.

به عنوان سؤال آخر روز گذشته این مسئله مطرح شده بود که ظاهراً قلعه‌نویی از حضور شما در کنسرت حمید عسگری ناراحت شده و به یکی از مربیان پیغام داده که این مسئله را به گوش شما برساند آیا چنین بحثی درست است؟

من در زندگی‌ام هرگز سعی نکرده‌ام که قسم بخورم اما به رسول خدا قسم می‌خورم هیچکس چنین حرفی به من نزده‌ و خودتان بهتر می‌دانید من همیشه پای حرفی که می‌زنم هستم. حالا کسی از حرف من خوشش بیاید یا نیاید مهم نیست ولی هیچکس در مورد حضور در کنسرت با من صحبت نکرده و تذکر در مورد این این مسئله کذب محض است. ما از این حرف‌ها زیاد شنیده‌ایم و آن را از این گوش می‌شنویم و از گوش دیگر در می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج