۱۸۲۷۴
۲ نظر
۵۰۲۳
۲ نظر
۵۰۲۳
پ

یک فرصت استثنایی برای خرید مسکن+جدول

یک فرصت استثنایی برای آن دسته از خریدارانی که با بودجه اندک مالی قصد دارند در بازار مسکن صاحبخانه شوند.

دنیای اقتصاد: یک فرصت استثنایی برای آن دسته از خریدارانی که با بودجه اندک مالی قصد دارند در بازار مسکن صاحبخانه شوند، روز گذشته در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در شرق تهران فراهم شد.

در یکی از محله‌های شرق تهران مالکی که قصد فروش واحدش را داشت شرایط جالبی را برای نحوه پرداخت مبلغ فروش تعیین کرده بود زیرا فروشنده اعلام کرده بود خریدار می‌تواند نصف مبلغ خرید را در ابتدا به صورت نقدی و مابقی مبلغ تعیین شده را ماهانه به میزان یک میلیون تومان پرداخت کند.

این مالک قیمت هر متر مربع واحد ۵۱ متری خود را یک میلیون و ۵۰ هزار تومان عنوان کرده است؛ یعنی قیمت فروش واحد مذکور ۵۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است و خریدار در ابتدای معامله می‌تواند مبلغ ۲۶ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت در اختیار مالک قرار دهد و ۲۶ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان را طی ۲۷ ماه به صورت ماهانه یک میلیون تومان، به فروشنده پرداخت کند .

البته قسط آخر کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود به همین خاطر خریدار باید ۲۷ فقره چک معتبر با اعلام نرخ پرداختی به فروشنده تسلیم کند و فروشنده هم تا پایان اقساط واحد خود را به صورت قولنامه‌ای به متقاضی تحویل دهد.

مالک اظهار کرده که اگر خریدار تصمیم داشته باشد از وام تعمیرات و دیگر وام‌ها برای این واحد استفاده کند، می‌تواند سند را هم به نام متقاضی تغییر دهد؛ اما به این شرط که یک قرارداد در نزد بنگاه مسکن تنظیم کنند که اگر چک‌های دریافتی وصول نشد واحد خود را بدون هیچ وقفه‌ای از خریدار باز پس گیرد.

یک فرصت استثنایی برای خرید مسکن+جدول
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی آدمهای با انصاف هنوز هم پیدا میشن؟؟!!!

    • ahmad

      سلام .اگه ميشه ترو خدا آدرس اين بنده خدا رو به ايميل من بفرستيد الان چند سال دنبال خونه ام. ديگه خسته شدم از بس دنبال خونه گشتم .با زن و دو تا بچه اسير شدم نميدونم ديگه بايد چيكار كنم.شما رو به خدا خواهش ميكنم آدرسش رو بهم بگيد كه بايد كجا برم جه جوري پيداش كنم؟ منتظر جوابتون هستم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج