۱۸۲۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نمی توانم بیشتر از این بحث را باز کنم

عزیزمحمدی:پولادی نمی تواند در لیگ بازی کند

مهرداد پولادی پس از پایان اولین جلسه تمرینش با پرسپولیس به خبرنگاران گفت: «باشگاه در حال مذاکره با مسئولان سازمان لیگ است تا بتواند مجوز حضور مرا در بازی های لیگ برتر بگیرد».

عزیزمحمدی:پولادی نمی تواند در لیگ بازی کند

تماشا : مهرداد پولادی پس از پایان اولین جلسه تمرینش با پرسپولیس به خبرنگاران گفت: «باشگاه در حال مذاکره با مسئولان سازمان لیگ است تا بتواند مجوز حضور مرا در بازی های لیگ برتر بگیرد». رویانیان هم در برنامه ورزش از نگاه دو، اصرار داشت که پولادی می تواند این تیم را در بازی های لیگ برتر همراهی کند. وقتی از وجود یک صورت جلسه به تاریخ 12 دی ماه خبر داد که میان باشگاه مس و پرسپولیس امضا شده تا پولادی به تهران بیاید.

اما عزیزمحمدی، رئیس سازمان لیگ این مسئله را کاملا منتفی می داند. او به مهر می گوید: «مهرداد پولادی تحت هیچ شرایطی نمی تواند در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کند. مدیرعامل پرسپولیس هم هر استدلالی آورده باشد، پولادی از نظر ما نمی تواند پرسپولیس را در لیگ برتر همراهی کند.

این بازیکن فقط مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بس». او در واکنش به اینکه صورت جلسه انتقال پولادی در دی و در بازه زمانی نقل و انتقالات امضا شده هم می گوید: «من نمی توانم این بحث را بیشتر از این باز کنم. بازهم تاکید می کنم که پولادی که به تازگی رضایتنامه اش را از مس کرمان گرفته، نمی تواند این فصل در لیگ برتر بازی کند».


گنجعلی خانی: خبری از رضایت نامه نیست

درحالی که رویانیان در گفت و گو با رسانه های مختلف اعلام کرد که مهرداد پولادی می تواند پرسپولیس را در لیگ برتر هم همراهی کند عزیزمحمدی و گنجعلی خانی این موضوع را رد می کنند. به گفته مدیرعامل باشگاه مس، پولادی بازیکن باشگاه مس کرمان است و به صورت قرضی و برای لیگ قهرمانان به پرسپولیس پیوسته به همین دلیل نمی تواند این تیم را در لیگ برتر همراهی کند.

خود پولادی هم این مشکل را تایید کرد و گفت: «دقیقا درست است. من تنها درصورتی می توانم برای پرسپولیس بازی کنم که مسی ها رضایت نامه ام را به عنوان بازیکن آزاد صادر کنند». او این را گفت و ادامه داد: «مسئولان باشگاه مس تا اینجا لطف بزرگی به من کرده اند. امیدوارم از این به بعد هم لطف آنها شامل من بشود تا بتوانم پرسپولیس را در لیگ برتر هم همراهی کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج