۱۸۲۹
۱۹ نظر
۵۰۰۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
پ

۱۰ نکته درباره زنان از زبان احسان علیخانی

مرد دزد بهتر از مرد خيانتکار است!

به این نتیجه رسیده‌ام که خانم‌ها یا عاشق‌اند یا متنفر. هرگز حد وسطی برای این داستان وجود ندارد. به‌خدا ندارد. شما غیر از این فکر می‌کنید؟

مرد دزد بهتر از مرد خيانتکار است!
مرد دزد بهتر از مرد خيانتکار است!

درباره زنان چه می‌دانید؟

در این بخش صفحاتی را برای شما در نظر گرفته‌ایم که مربوط به زندگی است و از آن‌جایی که «زندگی من» رویکردی به سلامت بانوان و موضوعات مرتبط با خانم‌ها دارد، بد ندیدیم که به عنوان صفحه ورودی به سراغ آقایان هنرمند برویم و با آنها در مورد خانم‌ها گفت​وگو کنیم. پس در هر شماره، یکی از هنرمندان 10 نکته در مورد بانوان برای شما بازگو می‌کند که خواندن این نکته‌ها برای شما خالی از لطف نخواهد بود.
در این شماره می‌توانید نظرات احسان علیخانی، مجری محبوب تلویزیون را که همه ما با برنامه «ماه عسل» می‌شناسیم‌اش، بخوانید. پس با ما همراه باشید. هرچند که احتمالا شوخی‌هایی که او در این میان با خانم‌ها کرده می‌تواند با شما کاری کند که دلتان بخواهد تک‌تک موهای او را از ته بکنید! به جوانی‌اش رحم کنید!


1. خانم‌ها در 99.99999 درصد مواقع، واژه «نه» و منفی بودن نظر آقایان را از دویست کیلومتری و تنها از روی رفتار آنها متوجه می‌شوند. حالا اگر آقایان، آسمان و ریسمان را به هم ببافند، آسمان بروند و زمین بیایند و یا خودشان را تکه‌تکه کنند که نه، این‌جور نیست، هیچ فایده‌ای ندارد. دارد؟ مرغ خانم‌ها در بهترین حالت یک پا دارد.

2. تقریبا نظر همه خانم‌ها نسبت به مقوله «خیانت» مشابه است. اکثر قریب به اتفاق آنها در این مورد اتفاق‌نظر دارند. فقط کافی است در مورد یک مرد خیانتکار از آنها سوال شود؛ که در آن صورت به سادگی می‌شنوید: «مرده‌شورشو ببرن!»

3. در 6 ماه اول ازدواج، خانم‌ها دوست دارند که فقط حرف بزنند و آقایان گوش کنند. در 6 ماهه دوم، این ماجرا کاملا برعکس می‌شود و دوست دارند که فقط شنونده باشند. در 6 ماهه سوم، کل داستان شکل دیگری به خود می‌گیرد و در این شرایط خانم‌ها و آقایان دوست دارند همزمان با هم حرف بزنند و همسایه‌ها گوش کنند!

4. این یک هشدار برای آقایان است و هرگز سعی نکنید آن را شوخی گرفته و یا از کنار آن به‌سادگی رد شوید. هر زمان یک خانم تا حدی ناراحت می‌شود که به گریه می‌افتد، حتما منتظر یک سونامی عظیم در مایه‌های سونامی ژاپن باشید! اگر این سونامی را به سلامت پشت سر گذاشتید، خیلی امیدوار نباشید که جان سالم به در برده‌اید. چون پس‌لرزه‌های بعد از آن می‌تواند یک رآکتور اتمی را با مشکل مواجه کند.

5. این نکته‌ای که می‌خواهم بگویم را خودم هم نمی‌دانم که خوب است یا بد. اما به این نتیجه رسیده‌ام که خانم‌ها یا عاشق‌اند یا متنفر. هرگز حد وسطی برای این داستان وجود ندارد. به‌خدا ندارد. شما غیر از این فکر می‌کنید؟ من که عمرا!

6. اگر می‌خواهید خانم‌ها را بهتر درک کنید، این 3 نکته را رعایت کنید و بدانید که رابطه‌تان تضمین‌شده است:
اول: خانم‌ها را ببینید. یعنی تلاش کنید که نیاز بی‌پایان آنها به دیده‌شدن را ارضا کنید.
دوم: به حرف آنها گوش کنید. خانم‌ها خیلی وقت‌ها شما را به شکل یک گوش بزرگ می‌بینند.
سوم: دايما از کلمه «دوستت دارم» استفاده کنید و فراموش نکنید که این کار را حداقل ۳ بار در روز استفاده کنید. به قول شاعر: «می‌دونم که یه وقتایی، دلت می‌گیره از کارم/ روزایی که حواسم نیست، بگم خیلی دوستت دارم...»

۷. خانم‌ها یک خصوصیت ویژه دارند: اگر آنها برای ازدواج ۲ گزینه داشته باشند که یکی دزد باشد و دیگری خیانتکار، بدون شک شوهر دزد را انتخاب می‌کنند! اگر فکر می‌کنید آنها می‌توانند با خیانت کنار بیایند، سخت در اشتباهید، سخت!

۸. اگر یک مرد بخواهد آرامش داشته باشد، بهتر است که روزی ۲ بار به همسر یا نامزد خود بگوید: «خیلی عجیبه. اصلا قیافت به سنت نمیاد!» و باید این را جوری ادا کند که معنی آن این باشد که یعنی خیلی از سن واقعی خودت جوان‌تر به نظر می‌آیی. به جان خودم!

۹. اما این را هم از ته دل می‌​گویم که خدا وکیلی بعضی از زن‌ها از یک لشکر مرد، مرد‌ترند. من که در این هیچ شکی ندارم. شما هم حتما در زندگی‌تان با چنین شیرزن‌هایی برخورد کرده‌اید.

۱۰. در آخر در یک جمله می‌توانم بگویم: «زن خوب مایه حیاته و زن بد مایه ممات!»

باز نشر اختصاصی: B artarinha.ir


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nazanin

      سلام. به نظر من گفتن کلمه دوست دارم به طرف مقابل باید با تمام احساس باشه. صرف اینکه خانم ها نیاز به شنیدن این کلمه دارند را قبول ندارم. بیان احساس باید دو طرفه باشد.

    • roya

      درود...متاسفانه اقایان هم خیانت میکنن. هم دوست دارم رو میگن....اگر بالعکس باشه چه اتفاقی می افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • sahar

      ba hal bood
      EHSAN ra doosesh daram

    • غزل

      مطالب درعین شوخی بسیارزیبابوداگه هرمردی این هارو انجام بده مطمئن باش زندگی شادورمانتیکی برای خودش ساخته اینها شاید در ظاهر شوخی باشه ولی توزندگی راست راستکی نتیجه بخشه اگه طرف پول هم داشته مابه همینش هم راضی هستیم چون از آقایان بیشتر ازاین انتظار نمیره

    • بدون نام

      jaleb bod

    • مژگان

      بی مزه شوخی قشنگی نبود

    • Golnar

      یعنی اقا احسان معتقدند باید تمام مدت سر خانمها شیره مالیده بشه تا ارامش حکم فرما بشه؟من واقعا ممنونم که این وقتتونو در اختیار یک چنین انسان فرهیخته ای قرار دادید!!!

      پاسخ ها

      • ستاره

        همین

      • gwen

        ina harfaye ehsan nist. enghadam mishnasamesh k az lahne harf zadanesh befahmam ino dg che berese b harfayi k zade.

    • MANDANA

      HANOOZ KHANOMARO KHOB NASHNAKHTI GOL DOST DARAME ALAKI NEMIKHORAND .KHOB SHOMA MARDARO MISHNASAND

    • مريم

      عالي بود. عالي بود. عالي بود. ولي خداييش همه مردها اينها رو مي دونن ولي نمي دونم چرا انجام نمي دن!؟!؟

    • ....

      مطمئنید که اینا حرفای خوده علی خانیه؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • gwen

        moafegham shadid , ba shenakhti k bade 4 sal tarafdari azash daram motmaenam k harfaye ehsan nist.

    • مژگان

      خوب اگر این حرفا حرفای خود علیخانی باشه طبق رسم کل دنیا طرفداری مردها را کرده ولی بازم جای شکرش باقی که آخر حرفاش از زن های خوب یاد کرده اون حرفا بیشتر شکل شوخی دارن

    • reihaneh

      hamin marda midonan age khanooma nabashan kole zendegishon roo havast

    • nazy

      خیلی باحال بود!

    • هلنا

      HALAM KHEYLI KHARABE,DOST DARAM BEMIRAM VA IN ROZHA RO NABINAM,MAN BARASH AZ JONAM MAYE GOZASHTAM VALI OON CHI....................KHIYANAT................

    • معصومه

      بیچاره ما زن ها چون مردا یا دزدن یا خیانتکار!!!

    • فاطمه عاشقی

      حالا احسان جون این تجارب رو از کجا به دست اوردی؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه زن داشتی داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج