جاباما
۱۸۳۲۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

شیاطین نمی خواهند ایران ساخته شود!

شیاطین در همه‌ عالم از داخل و خارج خیمه زده‌اند که موتور محرک بشر برای حرکت به سوی قله‌های آرمانی را متوقف کنند و حتی نمی‌خواهند نام امام زمان (عج) به گوش ملت‌ها برسد.

ایسنا: رییس جمهور در مراسم افتتاح بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی در قزوین گفت: انقلاب ما در راستای آرمان عدالت جهانی و حاکمیت صالحان و مصلح کل و باز کردن غل و زنجیر از فطرت انسان‌ها بوده است.

محمود احمدی‌نژاد گفت: ایران یک پرچم است و دنیا به آن نگاه می‌کند. راه دیگری جلوی بشریت وجود ندارد. مارکسیست‌ها به تاریخ پیوستند و می‌بینیم که لیبرال‌ها در جهان چه کرده‌اند.

کشتار در مقیاس میلیونی و غارت و تحقیر ملت‌ها دستاورد لیبرال‌هاست و ملت‌ها دیگر به این‌ها امیدی ندارند و به دنبال راه جدیدی هستند؛ راهی که آسمانی و بر مبنای یگانه‌پرستی است و من فکر می‌کنم که ماموریت ملت ما معرفی این راه به جهانیان است.

دنیای ما پر از مشکلات و محدودیت‌هاست و وقتی به آرامش می‌رسیم که به حاکمیت جهانی عدالت برسیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شیاطین در همه‌ عالم از داخل و خارج خیمه زده‌اند که موتور محرک بشر برای حرکت به سوی قله‌های آرمانی را متوقف کنند و حتی نمی‌خواهند نام امام زمان (عج) به گوش ملت‌ها برسد.

شیاطین بسیج شده‌اند که نگذارند ایران ساخته و شکوفا شود و اندیشه توحیدی را به گوش جهانیان برساند و ماموریت ما این است که آرمان‌های الهی پیامبر (ص) را به گوش دیگران برسانیم و آن را تا جای ممکن انجام دهیم.

ا هم سخنان رییس جمهور در ادامه می‌آید:

* انقلاب ما در نقطه‌ای متوقف نیست و سقف پروازی برای آن تعیین نشده است. گرچه به باور ما ساختن ایران و اصلاح جهان در یک راستا است و همه باید دست به دست دهیم و ایران را بسازیم.

* امروز در همه جای دنیا نیاز به درمان‌های پیشرفته و داروهای پیچیده‌ جدید احساس می‌شود و متخصصان ما در بخش بهداشت و درمان حرکت بسیار خوبی را در این زمینه آغاز کردند. داروهای فاکتور هفت که متعلق به بیماران هموفیلی است را تولید کردند؛ به طوری که ضمن تامین نیاز داخلی، برای صادرات نیز دارو تولید می‌شود.

* همان‌طور که می‌دانید داروهای نوترکیب امروز در دست کشورهای خاصی به صورت انحصاری قرار دارد و آن‌ها نیز در ارایه‌ این داروها محدودیت ایجاد می‌کنند. حتی حاضر نبودند برای ساخت رادیوداروها در کشورمان به نیروگاه اتمی تهران سوخت هسته‌یی بدهند، اما متخصصان ما در زمینه‌ ساخت این داروها به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌اند؛ به طوری که طبق آن‌چه به من گفتند، در ماه‌های آینده شش داروی جدید ساخته و به بازار ارایه می‌شود.

* امیدوارم تا پایان سال ۹۰ پروژه مسکن مهر به جایی برسد که دیگر بازار نیاز عقب‌افتاده در حوزه‌ مسکن نداشته باشد و شاهد تلاطم‌های سنگین در آن نباشیم و جوانان کشور ما دغدغه‌ مسکن نداشته باشند.

* طرح مسکن مهر گام اول دولت در بخش مسکن است و پاسخی به نیازهای متراکم در این حوزه است. در گام بعدی ما باید به سمت تغییر معماری شهرسازی و وضع زندگی مردم برویم؛ چراکه به باور ما مسکن تنها یک خوابگاه نیست بلکه محلی برای زندگی، تربیت و رشد و تعالی خانواده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • behnaz

      DAROUYE BYMAREYE MAN DAR MAMLECATE IRAN BE ANDAZEHYE DAH MELYOUN TOUMAN AST VA HOGHOUGH MA FARHANGYAN 500 TOUMAN TOUZEEH BEDEED CHERA?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج