جاباما
۱۸۳۳۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پنجعلی: درخشان باید بماند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید پیروزی این تیم مقابل لخویا امید را به پرسپولیس آورد.

خبرگزاری ایسنا: محمد پنجعلی درباره دیدار پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: من در آخرین تمرین پرسپولیس حضور داشتم. بازیکنان با انگیزه بالایی تمرین می‌کردند. به اعتقاد من پیروزی مقابل لخویا تیم را دگرگون کرد و در واقع امید به تیم برگشت. من مطمئنم اگر این روند را ادامه دهیم بنیادکار را نیز می‌توانیم شکست دهیم.

وی افزود: بنیادکار یکی از تیم هیا خوب آسیاست و در ازبکستان نیز یک تیم ریشه دار محسوب می‌شود. این تیم حرفه‌ای است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. اما ما هم پرسپولیس هستیم و می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

پنجعلی هم‌چنین درباره ماندن حمید درخشان در پرسپولیس نیز گفت: من قبلا هم گفته بودم که درخشان باید بماند و به کارش ادامه دهد. اگر مربی خارجی می‌آمد تیم به هم می‌ریخت زیرا او شناختی از شرایط نداشت. همه دیدند که ماندن درخشان به سود پرسپولیس شد و الان همه از کار او راضی هستند. امیدوارم پرسپولیس با مربیگری درخشان به روزهای خوبش ادامه دهد. حال که بازی‌های زیبایی در آسیا به نمایش می‌گذارد چرا در لیگ این‌گونه بازی نکند؟ پرسپولیس می‌تواند این روند را در لیگ ادامه دهد و نتایج خوبی بگیرید.

او در بخش دیگری از صحبت های خود به گلایه بازیکنان از مشکلات مالی اشاره کرد و گفت: همیشه این مشکلات وجود داشته است. بازیکنان باید کمی تحمل داشته باشند. مدیریت در تلاش است تا مشکلات را مرتفع کند.

پنجعلی درباره حمایت پیشکسوتان از تیم نیز گفت: پیشکسوتان و هواداران ماهیت باشگاه هستند. همه دیدند در بازی مقابل لخویا چه اتحادی میان پیشکسوتان و هوادارن ایجاد شد و همین موضوع به پیروزی تیم کمک کرد. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد و پرسپولیس بتواند نتایج خوبی در لیگ و آسیا بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج