جاباما
۱۸۳۷۱۰
۳۶۷ نظر
۲۲۸۷۳
۳۶۷ نظر
۲۲۸۷۳
پ

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

سال میلادی کنونی اگر چه سال کم فروغی برای هالیوود و بسیاری از استودیوهای فیلم سازی به شمار می آید اما به جرأت می توان گفت که سال ۲۰۱۷ یکی از بهترین سال ها و شاید بهترین سال برای فیلم های ژانر وحشت بوده است

برترین‌ها: در این مطلب تعدادی از فیلم‌های بسیار ترسناک قرن ۲۱ را برایتان آورده‌ایم. اگر به ژانر وحشت علاقه دارید و به دنبال فیلم‌های ترسناک برای آخر هفته می‌گردید، این مطلب را از دست ندهید.

فعالیت فراطبیعی (۲۰۰۷)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

فیلم «فعالیت فراطبیعی» (Paranormal Activity) را باید شاهکاری از لحاظ داستانی و موفقیت در گیشه دانست. این فیلم که تماشاگران را بر صندلی هایشان میخکوب کرد با بودجه‌ی باورنکردنی ۱۵.۰۰۰ دلار ساخته شده و یک اثر هنری بی نظیر در این ژانر لقب گرفت. بعد‌ها از روی این فیلم دنباله‌هایی ساخته شد که شباهتی به فیلم اصلی نداشتند، اما این موضوع باعث نشد که خاطره‌ی ترسناک این فیلم از ذهن تماشاگران پاک شود. فیلم داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که با ورود به یک خانه جدید متوجه می‌شوند شبانه که آن‌ها در خوابند نیرو‌هایی اهریمنی در خانه به فعالیت درآمده و آن‌ها را تسخیر می‌کنند.

درون (۲۰۰۷)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

انگار که زایمان به اندازه کافی دردناک نبوده و سازندگان فیلم «درون» (Inside) ترس و وحشت را به مرحله‌ی بالاتری برده که سناریویی ترسناک از آدم ربایی عجیب و غریب را در برابر چشمان شما به تصویر می‌کشد. فیلم داستان زنی را روایت می‌کند که بعد از مرگ شوهرش برای بدنیا آوردن بچه اش آماده می‌شود، اما ناگهان با ورود زنی مرموز به خانه اش متوجه می‌شود که این زن قصد ربودن بچه‌ی به دنیا نیامده او را دارد. دیدن این فیلم به زنان باردار به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

کلبه‌ای در چنگل (۲۰۱۱)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

این فیلم را باید شروع شهرت کریس همسوورث به عنوان بازیگر دانست. فیلم «کلبه‌ای در جنگل» (Cabin in the Woods) فیلمی هوشمندانه و همزمان ترسناک است که کمتر همتایی در ژانر وحشت برای آن وجود دارد و به کسانی که به ژانر ترسناک علاقه دارند تماشای آن را توصیه می‌کنیم. تماشای این فیلم علاوه بر این که شما را می‌ترساند بلکه برای شما مفرح و لذت بخش نیز خواهد بود. فیلم داستان گروهی دانشجو را روایت می‌کند که برای تعطیلات به یک کلبه قدیمی در جنگلی دوردست رفته و در آن جا یک به یک قربانی یک زامبی و دو فردی که اتفاقات خانه را کنترل می‌کنند می‌شوند.

او تعقیب می‌کند (۲۰۱۵)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

داستان فیلم «او تعقیب می‌کند» (It Follows) حتی روز‌ها پس از پایان تماشای آن نیز شما را رها نخواهد کرد. تماشای این فیلم اوج درماندگی و ناامیدی یک انسان در مواجهه با خطر مرگ را به شما نشان خواهد داد و باعث خواهد شد که دیگر به راحتی به کسی اعتماد نکنید. این فیلم داستان دختر دانشجویی را روایت می‌کند که پس از رابطه برقرار کردن با یک پسر جوان توسط او دزدیده شده و مشخص می‌گردد که نیرویی ترسناک در تعقیب این دو است.

نزول (۲۰۰۵)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

فیلم «نزول» (The Descent) یکی از معدود فیلم‌های ترسناکی است که تمامی شخصیت‌های آن را زنان تشکیل می‌دهند. اگر از جا‌های تنگ و تاریک و بسته ترس دارید بهتر است از تماشای این فیلم خودداری کنید، زیرا در هر لحظه شما را تا سر حد جنون خواهد ترساند. فیلم داستان گروهی زن غارنورد را روایت می‌کند که پس از ورود به یک غار زیرزمینی ناشناخته متوجه می‌شوند موجوداتی قاتل قصد شکار آن‌ها را دارند.

پشت نقاب (۲۰۰۶)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

داستان فیلم شبه مستند «پشت نقاب» (Behind the Mask) در دنیایی رخ می‌دهد که قاتلان درنده مانند فردی کروگر واقعیت خارجی دارند. این فیلم داستان یک زن جوان را روایت می‌کند که می‌خواهد به قاتل سریالی بزرگ دوران خود تبدیل شود و در این راه یک کارگردان مستند و دو فیلم بردارش او را همراهی می‌کنند. فیلم پر از صحنه‌های مربوط به کشتار بی رحمانه و فیلم برداری به سبک مستند سازی است که علاقمندان به ژانر وحشت نباید از دست بدهند.

بابادوک (۲۰۱۴)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

فیلم «بابادوک» (The Babadook) یک فیلم ترسناک استرالیایی است که هم می‌توان آن را فیلمی ترسناک و هم یک درام قابل قبول دانست. این فیلم شما را به یاد ترس‌های دوران کودکی و هیولا‌هایی که پشت پرده یا زیر تخت شما کمین کرده بودند می‌اندازد. فیلم داستان زنی را روایت می‌کند که پس از مرگ شوهرش در یک تصادف رانندگی باید از پسر شش ساله اش که دارای رفتار‌های عجیب و خشنی است و با ساختن سلاح قصد کشتن این و آن را دارد مراقبت کند.

جادوگر (۲۰۱۶)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

داستان فیلم «جادوگر» (The Witch) در نیو انگلند و زمانی که هنوز محاکمه و سوزاندن جادوگران آغاز نشده بود می‌گذرد. فیلم داستان یک مرد همراه با خانواده اش را روایت می‌کند که به جرم کفر از یک اجتماع مذهبی در قرن هفدهم میلادی رانده می‌شود. آن‌ها برای خود خانه و مزرعه‌ای به دور از دیگران می‌سازند، اما خیلی زود مشخص می‌شود که جادوگری در جنگل زندگی آن‌ها را تهدید می‌کند و بچه تازه به دنیا آمده آن‌ها را برای مقاصد شیطانی خود دزدیده است.

ویجا: خاستگاه شیطان (۲۰۱۶)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

فیلم «ویجا: خاستگاه شیطان» (Ouija: Origin of Evil) دنباله‌ی فیلمی ترسناک به نام «ویجا» بود که از قسمت اول خود عملکرد بسیار بهتری داشت. این فیلم از شیوه‌های مدرن بیشتری برای ترساندن تماشاگر استفاده می‌کند، اما با همین شرایط بیننده را تا مرز فرار خواهد ترساند. فیلم داستان زنی همراه با دو فرزندش را روایت می‌کند که پس از مرگ مرد خانواده و به دلیل یک اشتباه گرفتار روحی می‌شوند که دختر کوچک خانواده را تسخیر کرده است.

پاکسازی (۲۰۱۳)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

دنیای پادآرمانشهری ترسناک فیلم «پاکسازی» (The Purge) دنیایی است که فکر نکردن به آن کار راحتی نیست، زیرا نشانه‌هایی از آن در دوران کنونی دیده می‌شود. چه کسی تاکنون به کشتن همسایه هایش یا به یک نبرد خونبار برای زنده ماندن فکر نکرده است؟ این همان چیزی است که این تفکر را با شیوه‌ای جدید به تصویر می‌کشد و با بازی بی نظیر بازیگرانی مانند اتان هاک و لنا هیدی شما را وحشت زده خواهد کرد. فیلم داستان یک دوران دیکتاتوری در سال ۲۰۱۷ را به تصویر می‌کشد که در آن تنها در یک روز و ۱۲ ساعت از سال هر گونه قتل، جنایت و کشتاری قانونی است و در این مدت هیچ گونه خدماتی اعم از پلیسی، آتشنشانی و دیگر خدمات دولتی در دسترس نخواهد بود.

حلقه (۲۰۰۲)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

فیلم ترسناک «حلقه» (The Ring) که ریشه‌ای آسیایی دارد شخصیت‌های ترسناکی را می‌سازد که به فرهنگ عمومی مردم راه یافته اند. حتی اگر این فیلم شما را نترساند نیز هنگام استفاده از نوار‌های وی اچ اس شما را به فکری خوفناک فرو خواهد برد. فیلم داستان یک فیلم نامفهوم وی اچ اس را روایت می‌کند که هر کسی آن را نگاه کند ظرف هفت روز آینده توسط دخترک خوفناک درون فیلم به قتل می‌رسد.

اره (۲۰۰۴)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

فیلم «اره» (Saw) یکی دیگر از فیلم‌های مدرن ترسناک این فهرست است که خیلی زود به یک فرانچایز پرفروش و پرطرفدار تبدیل شد. شخصیت اصلی قاتل فیلم کسی است که همزمان او را دوست داشته و از او خواهید ترسید. وسایل و دام‌های ترسناکی که در این فیلم برای شکنجه و به نوعی امتحان قربانیان به کار گرفته می‌شود به شاخصه‌ی اصلی این فرانچایز تبدیل شده که آن را از دیگر فیلم‌های ترسناک متمایز می‌سازد. فیلم داستان دو مرد را روایت می‌کند که ناگهان خود را زنجیر شده و گرفتار می‌یابند و برای رهایی باید یک بازی دردناک، مرگبار و اجباری را بازی کنند که یک فرد ناشناس برای آن‌ها طرح ریزی کرده است.

ستون فقرات شیطان (۲۰۰۱)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

فیلم ترسناک اسپانیایی «ستون فقرات شیطان» (The Devil's Backbone) ساخته‌ی گیرمو دل تورو در واقع علیه جنگ داخلی این کشور ساخته شده است که مواجهه‌های ترسناک شخصی را به تصویر می‌کشد. این فیلم داستان یک نوجوان را روایت می‌کند که پدرش در جریان جنگ‌های داخلی کشته شده و اکنون به یک مدرسه شبانه روزی سپرده می‌شود. اما او خیلی زود با مسئولین مدرسه و به خصوص یکی از همکلاسی هایش دچار مشکل می‌شود و با دیدن روح یک پسربچه در چاه آب مدرسه پی به حقیقتی تلخ می‌برد.

برو بیرون (۲۰۱۷)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

اولین تجربه کارگردانی جوردن پیلی یک فیلم ترسناک اجتماعی که بدون شک طلایه دار فیلم‌هایی جدید در این سبک خواهد شد. این فیلم حتی پس از ترک سینما یا پایان تماشای فیلم نیز شما را رها نخواهد کرد و شما را برای مدتی طولانی در ترسی توأم با تفکر در مورد نژاد پرستی و جهالت انسان فرو خواهد برد. فیلم «برو بیرون» (Get Out) داستان یک جوان سیاه پوست را روایت می‌کند که همراه با نامزد سفید پوستش نزد خانواده‌ی او می‌رود که اگر چه ادعا می‌کنند مشکلی با تفاوت‌های نژادی و رنگ پوست او ندارند، اما خیلی زود حقیقتی تلخ و مرگبار را در برابر چشمان داماد سیاهپوستشان به تصویر می‌کشند.

۲۸ روز بعد (۲۰۰۲)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

فیلم «۲۸ روز بعد» (۲۸ Days Later) در دنیای زامبی‌ها رخ داده و به شدت شما را نسبت به این سبک از فیلم علاقمند خواهد کرد. ترسی که شخصیت‌های فیلم در هنگام محاصره شدن توسط زامبی‌هایی که تعدادشان بیشتر بوده و به سرعت حرکت می‌کنند شما را نیز وحشت زده خواهد کرد. فیلم داستان گروهی کوچک از انسان‌ها را در بریتانیا روایت می‌کند که پس از شیوع یک ویروس مرگبار که افراد را به زامبی‌هایی بیرحم مبدل می‌کند سعی دارند زندگی شان را نجات دهند.

احضار روح (۲۰۱۳)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

فیلم «احضار روح» (The Conjuring) یک فیلم ترسناک فراطبیعی در بهترین شکل ممکن خود است که داستان آن در دهه‌ی ۷۰ و در یک خانه روستایی رخ می‌دهد و از آغاز تا پایان بیننده را در تعلیقی بی پایان فرو می‌برد که بازیگران فیلم نقش مهم و اصلی را در ایجاد آن دارند. فیلم داستان یک خانواده با پنج دختر را روایت می‌کند که به یک خانه‌ی روستایی نقل مکان می‌کنند، اما خیلی زود مشخص می‌شود که نیرو‌هایی اهریمنی و فراطبیعی در خانه حضور دارند و مادر خانواده از دو کارشناس درخواست کمک می‌کند.

توطئه آمیز (۲۰۱۰)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

جیمز وان در فیلم «توطئه آمیز» (Insidious) دنیای کودکان و ژانر وحشت را به خوبی در هم آمیخته و فیلمی قابل اتکا و نمونه در ژانر وحشت ساخته است. داستان فیلم در عین ترسناک بودن چنان پیچیده و درگیر کننده است که شما را با خود همراه می‌سازد. فیلم داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وارد یک خانه‌ی جدید می‌شوند، اما پس از مدتی پسر نوجوان خانواده صدا‌هایی را می‌شنود که او را به کنجکاوی وا می‌دارد، اما در نهایت در اثر یک اتفاق به کما می‌رود و این موضوع باعث رخ دادن اتفاق‌هایی ترسناک در خانه می‌شود.

مسافرخانه (۲۰۰۵)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

فیلم ترسناک الی راث با نام «مسافرخانه» (Hostel) از همان ابتدا بیننده را چنان درگیر خود می‌سازد که قید سفر کردن به کشور‌های اروپای شرقی را برای همیشه خواهید زد. این فیلم یکی از ترسناک‌ترین و مشمئز کننده‌ترین فیلم‌های این فهرست است که باعث شهرت کارگردان شد و با توجه به صحنه‌های بسیار خشن و پر از شکنجه و دردش سینمارو‌ها را شوکه کرد. فیلم داستان دو دوست دانشجو را روایت می‌کند که به سفر دور اروپا می‌روند، اما ناگهان خود را در دام گروهی می‌یابند که افراد ربوده شده را برای تفریح شکنجه داده و به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل می‌رسانند.

آدم درست را راه بده (۲۰۰۸)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

اگر چه فیلم سوئدی «آدم درست را راه بده» (Let The Right One In) از لحاظ اسم و محتوا شباهت‌های زیادی با فیلمی با همین عنوان ساخته تایلر پری دارد، اما وحشت، ترس و شقاوت را به مرحله‌ای تازه وارد می‌کند. داستان فیلم به شدت پیچیده و صحنه پردازی و فیلم برداری نیز بی نقص است. فیلم داستانی خون آشامی را روایت می‌کند که در آن پسربچه‌ای که پدر و مادرش از هم جدا شده اند در مدرسه مورد آزار همکلاسی هایش قرار می‌گیرد و آشنایی او با یک دختر خون آشام شرایط را برای وی تغییر می‌دهد.

آن (۲۰۱۷)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

مدت زمان زیادی از اکران نسخه‌ی سینمایی شاهکار ترسناک استفن کینگ در سینما‌ها نمی‌گذرد که رکورد‌های باکس آفیس فیلم‌های ژانر وحشت را یکی پس از دیگری جابجا کرده و در این فهرست نیز بحق در رتبه‌ی اول قرار گرفته است. این فیلم اگر چه حول دنیای کودکان و ترس‌های آن‌ها از دلقک‌ها می‌گذرد، اما تنها فیلمی است که می‌توان ادعا کرد بزرگ تر‌ها را نیز به وحشت از دلقک‌ها دچار خواهد کرد. فیلم داستان گروهی از پسربچه‌های بازنده را روایت می‌کند که با توجه به گم شدن تعدادی از پسربچه‌های شهر در صدد پیدا کردن آن‌ها و روشن کردن واقعیت ماجرا بر می‌آیند، اما در این مسیر ناگهان با یک دلقک قاتل روبرو می‌شوند.

در شب می‌آید (۲۰۱۷)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

آیا این فیلم خوب بازاریابی نشده بود یا مخاطبان به خاطر ترسناک بودن بیش از حد و تاریکی بی محابا ان را پس زدند؟ دلیل هر چه که بود، «در شب می‌آید» (It Comes at Night) یکی از نادیده گرفته شده‌ترین جواهرات ژانر وحشت در سال‌های اخیر است. کارگردان این فیلم توجهی به چرا‌ها و چگونه‌های فضای پساآخرالزمانی داستان خود ندارد و تنها از ترس‌های معمولی برای ترساندن مخاط استفاده می‎‌کند. نادیده گرفته شده، با فضایی تنگ و تاریک (خانه محل وقوع داستان خود یک شخصیت مهم است) و پر از بازی‌های خارق‌العاده، «در شب می‌آید» یک فیلم ترسناک بسیار طبیعی است.

هالووین (۲۰۱۸)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

بعد از سال‌های دنباله‌ها و راه‌اندازی مجدد‌های بی‌فروغ، دیوید گوردون گرین این نماد سینمای وحشت را به ریشه‌های خود و به درون دنیای آینده برد. نتیجه فیلمی به دنبال داستان فیلم اصلی بود که تمام دیگر فیلم‌های ساخته شده پس از فیلم اورجینال را نادیده گرفته و با دقتی مثال‌زدنی بر روی دو ایده متمرکز می‌شود: مفهوم مایکل مایرز به عنوان نیروی اصلی شیطان و تم استرس پس از وقوع حادثه که با بازی فوق‌العاده قدرتمند جیمی لی کرتیس در نقش شخصیت برای همیشه آسیب‌دیده لوری استرود به تصویر کشیده می‌شود. جدیدترین فیلم در فرانچایز «هالووین» (Halloween) با فضای کنونی جهان نیز مرتبط بوده که بر ترسناکی آن می‌افزاید.

مندی (۲۰۱۸)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

شبیه رویا، سورئال و هیپنوتیزم کننده- البته زمانی که با خشم در حال فریاد زدن نیست- فیلم «مندی» (Mandy) بیشتر از داستان ساده‌اش به خاطر فضا و تصویرسازی ترسناکش مورد توجه قرار گرفته که یک تجربه ترسناک غیرقابل توصیف را برای مخاطب ایجاد می‌کند. در مرکز این فیلم آزمایشی شجاعانه از پانوس کوسماتوس، بازی فوق‌العاده‌ای از نیکلاس کیج قرار دارد که بعد از سال‌ها یک بازی قابل درک و احساسی را از او به نمایش می‌گذارد. شاید تماشای این فیلم تا پایان کمی دشوار باشد، اما شعرگویی بصری و ستاره از قفس آزاد شده آن هیچگاه شما را ناامید نخواهد ساخت.

موروثی (۲۰۱۸)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

بعد از چند بار دیدن و گذشت یک سال از انتشار، بسیار سخت است که تصور کرد فیلم «موروثی» (Hereditary) اولین کار سینمایی آری آستر در مقام نویسنده و کارگردان است، کارگردانی که ترکیبی رژه‌وار از وحشت‌ها را به بررسی ترسناک شرایط یک خانواده از هم پاشیده می‌آورد. تونی کولت در نقش مادر خانواده که قصد دارد حتی در مواجهه با یک تراژدی غیرقابل بازگویی و این واقعیت که گذشته خانوده‌اش علیه اوست، خانواده را در کنار هم نگه دارد بسیار خیره کننده است. ترسناک و کاملاً آزار دهنده، فیلم «موروثی» احتمالاً بهترین مثال برای موج نو فیلم‌های ژانر است که شما را زهره ترک خواهد کرد.

یک مکان ساکت (۲۰۱۸)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

کی فکر می‌کرد آن جیم هالپرت ساده و آرام سریال «اداره» (The Office) روزی یکی از تحسین شده‌ترین و ترسناک‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر را کارگردانی کند؟ در سومین تجربه کارگردانی‌اش، جان کرازینسکی- و البته به عنوان نویسنده و بازیگر- از سکوت که همواره نقش مهمی در فیلم‌های ترسناک داشته است به هوشمندانه‌ترین و خلاقانه‌ترین شکل ممکن استفاده می‌کند. او، امیلی بلانت و سه فرزندشان در یک دنیای متعلق به آینده نزدیک زندگی می‌کنند، دنیایی که در کنترل مخلوقاتی نابینا، اما ترسناک است که از قدرت بالای شنوایی خود برای شناسایی شکار‌های خود استفاده می‌کنند. بدین ترتیب معدود انسان‌هایی که باقی مانده‌اند باید تا جایی که می‌توانند بیصدا زندگی کنند وگرنه مرگی سریع، اما دردناک در انتظار آنان خواهد بود. نتیجه این ماجرا یک تریلر ترسناک است که قدم‌ها در آن با وحشت برداشته شده و حتی میخ‌های زنگ زده نیز می‌توانند به یک وحشت بی‌پایان دامن بزنند.

انتقام (۲۰۱۸)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

بسیاری از طرفداران فیلم‌های ترسناک در دوران خود فیلم‌هایی با بن مایه «تجاوز و انتقام» در ژانر وحشت ندیده‌اند و می‌توان ادعا کرد که معدود فیلم‌های ترسناک ساخته شده با این بن مایه نیز بسیار بدساخت و ضعیف بوده‌اند. در این میان، اما استثنائاتی نیز وجود دارد و فیلم فرانسوی «انتقام» (Revenge) یکی از آنهاست. شاید باورکردنی نباشد، اما این فیلم توسط یک زن نوشته و کارگردانی شده که در ژانر وحشت بسیار نادر است، اما همچنان در آن می‌توان هوشمندی، خشونت و انرژی فیلم‌هایی که با این بن مایه ساخته شده‌اند را دید، فیلمی که به حق می‌توان آن را بهتر از سلفش، «روی گورت تف خواهم کرد» (I Spit On Your Grave)، دانست.

سوسپیریا (۲۰۱۸)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

بازسازی فیلمی که از آن با عنوان بهترین اثر داریو آرجنتو یاد می‌کنند کار بسیار شجاعانه‌ای است و نتیجه کار فیلمی ترسناک است که طرفداران فیلم اورجینال ایتالیایی باید به خاطر تولید آن پس از نسخه آمریکایی کوتاه و خسته کننده‌اش ممنون باشند. فیلم «سوسپیریا» (Suspiria) یک فیلم ترسناک افسانه‌ای طولانی است که فعالیت‌های بدور از هیاهو، اما شیطانی اعضای مدرسه رقص برلین را دنبال می‌کند و زن جوان بدشانسی که متوجه واقعیت ترسناک این مدرسه شده است. حتی با توجه به جایگاه رفیع فیلم اورجینال در سینمای وحشت، در نسخه ۲۰۱۸ این داستان نیز زیبایی و جاه طلبی فوق‌العاده‌ای موج می‌زند که آن را به یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک قرن ۲۱ تبدیل کرده است.

ما (۲۰۱۹)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

در فیلم ترسناک تحسین شده «ما» (Us) چیزی که شبیه یک تریلر حمله به خانواده آشنا شروع می‌شود، خیلی سریع به یک بازی ذهنی ترسناک و پیچیده منتهی می‌گردد که در آن ایده‌هایی جدید، اما ترسناک در هر گوشه از فضا کمین کرده‌اند. در ظاهر، «ما» در مورد یک خانواده مرموز از همزادهاست، اما وقتی عمیقتر می‌روید به ایده‌های جذاب و بسیار جدیدی خواهید رسید. علاوه بر این، اگر چه تمامی بازیگران این فیلم بی‌نقص هستند، اما لوپیتا نیونگو به معنای واقعی کلمه شاهکار بازیگری را ارائه می‌دهد به نحوی که انتظار می‌رود او یکی از نامزد‌های دریافت جایزه اسکار نیز باشد.

نیمه تابستان (۲۰۱۹)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

فیلم «نیمه تابستان» (Midsommar) به عنوان دومین فیلم آری آستر پس از شاهکارش، «موروثی»، فیلمی ترسناک، شریرانه و گمراه کننده از هر نظر است. برخلاف «موروثی»، این فیلم مخاطبان را وادار می‌کند که در دنیای ترسناک داستان ساخته و پرداخته شده آری آستر به شکلی واضح وارد شوند و تجربیات شخصیت‌ها را با تمام وجودشان حس کنند. چهار دوست دانشجو به اضافه یک دختر که به تازگی عزیزانش را از دست داده تصمیم می‌گیرند از یک فستیوال سنتی مبهم در سوئد در جنگل‌های منطقه اسکاندیناوی دیدن کنند، اما رفته رفته از احساس ابهام و گنگی به ناراحتی و در نهایت وحشت می‌رسند. در فیلم «موروثی» خبری از غول و هیولا نیست، اما حس ترسناک زندگی معمولی و البته یک گروه مذهبی عجیب است که به شکل‌گیری ترسناک‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹ و یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ این ژانر منتهی می‌شود.

خزیدن (۲۰۱۹)

ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ را دیده اید؟

فیلم «خزیدن» (Crawl) در مورد یک پدر و دختری گرفتار زیر پایه یک خانه سیل‌زده و در فضایی پر از کروکودیل‌های آدمخوار برای فرار از یک گردباد بسیار قوی در فلوریدا است، فیلمی که به یک فیلم موفق غیرمنتظره در باکس آفیس ۲۰۱۹ تبدیل شد و جایگاه آن را در میان بهترین فیلم‌هایی ترسناک سال‌های اخیر تثبیت کرد. این تریلر پرتعلیق ۸۷ دقیقه‌ای با موضوع فجایع طبیعی است که علیرغم سادگی و حتی کلیشه‌ای بودن داستانش، تجربه‌ای مهیج و البته ترسناک را برای مخاطب رقم می‌زند.

از دیگر فیلم‌های دو سال اخیری که می‌توانستند در فهرست بهترین فیلم‌های ترسناک قرار بگیرند می‌توان به «حفره‌ای در زمین» (The Hole in the Ground)، «اوج» (Climax)، «پیرسینگ» (Piercing)، «شیطان را به دام انداختم» (I Trapped the Devil)، «بی‌نقص بودن» (The Perfection)، «بازی بچگانه» (Child's Play)، «یک تکه از مردگان» (One Cut Of The Dead) و «هاگازوسا: نفرین کافر» (Hagazussa: A Heathen's Curse) اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا نظرات رو پاک کردین؟ چه وضعیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر من باید ژانر فیلم های ترسناک رو به 2 دسته معتقدین به ماوراء الطبیعه و غیرمعتقدین تقسیم کرد! چون برای اونها که اعتقاد ندارند فیلم های جن و روح و... جزء فیلم های مضحک و سرگرمی دسته بندی میشه
        درحالیکه دیگران خودشونو خیس میکنن
        اونارو باید با فاکتورهای دیگه ترسوند

      • بدون نام

        بهترین فیلم های ترسناک که باید شب ا
        .نگاشون کرد فیلم های (ما )و(راهبه) هست من به این دوتا فیلم ۲۰ میدم واقعا عالین

      • بدون نام

        راهبه مزخرفه

      • Ghazal

        پیچ اشتباه از همه ترسناک تره اینا پیشش هیچن

      • بدون نام

        فیلم دابه 6 ترسناک ترین فیلیمه که وجود داره بقیه مسخره بازیه

      • مبین

        من نمدونم چرا هیچ فیلمی نمتونه منو بترسونه کسی احضار کردن بلده؟

    • بدون نام

      من پاکسازی رو دیدم واقعن وحشتناکه

      پاسخ ها

      • امیر

        طرفدار پر و پا قرص فیلمای ترسناک هستم و فقط احضار۱ همون کانجورینگ ۱. باحاله و توطئه آمیز۴ اونم یه کم من موندم ایت چجوری اول شده خداییش در حد کودک و نوجوان بود من برا داداشم که ۸ سالشه گذاشتم ببینه انگار نه انگار که این فیلم ترسناک بود فقط عادی نگا میکرد ینی واقعا خجالت بکشید ایت چیش ترسناک بود!!!!!!

      • بدون نام

        ح

    • alireza

      آنابل رو چرا نذاشتید پس

      پاسخ ها

      • alisefat

        با فیلتر شکن برو سرچ کن ک من 2 شم گرفتم

      • علی صفت

        فهمیدی

      • الی

        انابل 1 اصلا ترسناک نبود انابل 2 خوب بود ارزش دیدن داره

      • محمد علی

        چرا این فیلم ها ترسناک نیست؟؟؟؟؟؟؟؟ ......اگر شما میگین ک اینا ترسناکه پس من و دوستام ب کارایی ک میکنیم چی باید بگیم؟؟؟؟

    • بدون نام

      اگه طلبه ای تا بریم ببینیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انابل 3 عالیه

    • مجتبی

      آنابل 1 و 2 خیلی ترسناک هستن ... احضار 2...ممنون از سایت خوبتون

      پاسخ ها

      • مهسا

        خداوکیلی اسم آنابلو نیارید که از ایت چرت تر بود ، اینا که اسمش فیلم ترسناک نیست خداوکیلی

      • mmm

        انابل اصلا ترسناک نیست یه جاهاییش خنده داره

      • بدون نام

        ایت فوق العادست الکی هیت ندید

      • بدون نام

        سه شم داره میاد

      • بدون نام

        آنابل 1 نه ولی 2 و 3 قشنگه.مخصوصا 2

      • سعید رضایی

        دلم میخواد تو یه اتاق تاریک برات آنابل ۲ یا ۳ شم جدید اومده بزارم بعد از صورتتم فیلم بگیرم ببینم واقعا خنده داره

      • بدون نام

        انابل یک نه ولی دو و سه اره

      • بدون نام

        ایت که بیشتر شبیه داستان ترسناک بچه هاست آنابل هم داستان واقعی که درموردش وجود داره خیلی وحشتناکتر از فیلمشه که ساخته شده

      • بدون نام

        فقط ایت۲

      • عشق مصطفی

        خیلی خیلی عالی بود

    • بدون نام

      من فیلم نزول رو خیلی دوست دارم ولی فیلم فعالیت ماورای طبیعی واقعا به اندازه اونا وحشتناک نیست و احظار و کانجرینگ ۱و۱ هم که شاهکاراند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلم بالای دست تپه های چشم دار وجود نداره باید به اون بگی ترسناک

    • محمد

      من فيلم او تعقيب ميكند رو ديدم
      در نگاه اول چرت به نظر مياد ولي هر چي جلوتر ميره جالب تر ميشه
      اخرش كه واقعا ترسيده بودم و دوست داشتم هر چه زود تر تموم شه
      اخرش اصلا خوب نبود و ترس فيلم رو تو دلتون نگر ميداره ولي جالب بود در مجموع
      توصيه ميكنم نبينيد

    • آروشا

      فیلم get out رو خیلی دوست داشتم خیلی قشنگ بود حتما حتما ببینید عالیه.
      هیچ فیلمی به ترسناکیه جنگیر نمیرسه هیچ فیلمی...
      جنگیر و فعالیت های ماورا طبیعی و حلقه و کانجورینگ و اینسیدیوس و آنابل و شاتر و درخشش و دیگران(درخشش و دیگران هم خیلی خیلی دوست داشتم واقعا عالی بودن) و دیگه یادم نمیاد اینا هم قشنگن اونایی که عاشق فیلم ترسناکن ببینن اینارو...به شخصه خیلی خیلی فیلم ترسناک دیدم در این حد که الان دیگه واقعا توهمی شدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدرد بخور نبود

      • بدون نام

        چندتا از اینایی که گفتن قشنگه به خاطر ترسناک بودنشون نیست به خاطر داستان و مفهومشون هست که قشنگه
        مثلا فیلم ایت که واقعا قشنگه و همه دارن انتقاد میکنن و میگن به درد نمیخوره چون فیلمو فقط به خاطر اینکه بترسن نگاه میکنن و به داستان و مفهوم فیلم توجه نمیکنن که واقعا خیلی احمقانست که مسلما واسشون اون فیلم چرت میشه.

      • بدون نام

        کجاش ترسناک بود

    • رضا

      اسم ی فیلم ترسناکو بهم بگین دا

      پاسخ ها

      • سارا

        به نظرم فیلم Amityville خیلی خوب و ترسناکه حتما پیشنهاد میکنم

      • آرتمیس

        توطئه آمیز و از تاریکی نترس و حلقه

      • بدون نام

        کانجورینگ 1-2-3 آنابل 2-3 توطئه آمیز 1-2

      • reza

        تاحالافیلم های ترسناک زیاد دیدم ولی هیج کدوم به فیلم
        ترسناک داببه نمیرسه پیشنهاد میکنم ببینید

      • مهفام

        فیلم سجین ۳ و ۱ خیلی خیلی قشنگ به خصوص ۳
        و همچنین فیلم خانه مومی و یتیم واقعا عالین

    • علی

      هیچکدومشون حتی انابل ۱و۲ وحتی احضار ۱و۲ اندازه توطیه آمیز ۴ ترسناک نیست اون واقعا شماره چهارش از همه اینا ترسناک تره

      پاسخ ها

      • ...

        انابل 2و1 رونگاه کنی خیس میکنی

      • ...

        انابل 1و2 رو نگاه کن جاتو خیس میکنی

      • بدون نام

        ایت هم خوبه ولی فیلمی نیست که بخواد شمارو ترس بپرونه!!! ولی بعد دیدم فیبم یه احساسیس مثل سنگینی سر و افسردگی و ترس کاملا ناخواد آگاه دارید! توصیه میشه ببینید

      • بدون نام

        آره انابل زیاد خوب نیس

    • بدون نام

      فیلم جنگیر چون خیلی قدیمیه ترسناکه وگر نه واقعا بی مزه و لوسه و صحنه های تکون خوردن تخت و اون مایه سبز مسخره حتی طنز هم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسایی که با ما و ایت میترسن هیچوقت قدرت سناریوی جنگیرو درک نمیکنن

    • میلاد

      من خدا و خوره ی فیلم ترسناکم .انقد خوره ی ترسیدنم ک خودمم کارای پارانورمال میکنم برا تخلیه ی این مریضیم.
      تمام فیلمای تو لیستتونو بعلاوه تمام فیلم ترسناکای سال ۹۸به بعدو دیدم.فقط فیلم ترکیه ای دبّه dabbe مخصوصا دبه ۶ رو ببینید.ژانر وحشتو تو این فیلم به جرات میگم در حد لمس شدن توسط جن میترسونتون.

      پاسخ ها

      • ali

        کاملا درسته دابه شاهکاره

      • آروشا

        بابا هیچ جا این فیلمو نمیشه پیدا کرد من هر چقدر دنبالش میگردم دانلود پیداش نمیکنم خیلی دوست دارم این فیلمو ببینم
        هیچ سایتی لینک دانلود واسه این فیلم نذاشته
        سایتی واسه دانلود این فیلم میشناسید؟

      • علی

        شما ۱ تا ۶ رو دیدی ؟ به نظرم ۴ و ۳ خیلی ترسناک تر بود . فیلم مگی هم کارگردان این فیلم ساخته اگه اون رو هم دیدی نظرتو بگو

      • محمد

        تخیولیه باووو مثلا وقتی یارو.از صندلی پرت.میشه میچسبه به دیوار خیلی دور از عقل با از دهنشون.هی.خون.می اد مسخرس

      • محمد

        اگه میخواین در حد سکته ببینین فیلم در حیاط صدا میاد

      • sara

        واقعا همینطورع ترسو با گوشت و پوست و استخونت حس میکنی

    • محمدرضا

      فیلم مسافرخانه واقعا مضحک بود هیچی برای گفتن نداشت توصیه میکنم ترسو ترین ادم هام نبینن چون ترسناک نیست!!!!!
      احضار بد نبود ولی برای این که قشنگ برید توی فازش باید شب و تنها ببینید!

      پاسخ ها

      • ت

        ترسناک

    • محمد رشیدی

      دمتون گرم

    • نیوشا

      فیلم برو بیرون فیلم خوبیه،ولی اونقدری ترسناک نیس که شما رو به هیجان خاصی برسونه....در مورد فیلم جن گیر هم فکر میکنم شاید در زمانِ خودش،انقلابی در فیلم های ترسناک باشه ولی الان با این همه فیلم های ترسناک جدید و عالی،واقعا حرفی برای گفتن نداره

    • شایان

      شماره ۱۷ (it followers)چرت ترین و خنده دار ترین فیلم تاریخه اصلا حیفه ۶ گیگ و دو ساعت نگاه کردنم واقعا این ترتیب ها درست نیس کانجیورینگ ۱ ترسناک ترین فیلمیه که دیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم اسکار گرفته

      • بدون نام

        با چه کیفیتی گرفتی که ۶ گیگ شد؟؟؟

      • الینا اراکلیان

        6 گیگ !!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • میثم

      با سلام
      من اکثر فیلم های ترسناک رو دیدم که البته هر فیلم در زمان خودش مسلماً ترسناک تر جلوه میکرد.مثلا فیلم حلقه رو من 15 سال پیش وقتی دیدیم ولقعا ترس ورم داشت اما سال پیش نگاش کردم دوباره اما اصلاً ترس نداشت.
      اما خداییش نمیدونم چرا میگن فیلم it ترسناکه؟؟؟؟؟؟
      اصلاً نه تنها ترسناک نیست بلکه در سن کودک و نوجوانه...
      من به شخصه فیلم کینه رو انتخاب میکنم.فیلم دیگران با بازی نیکول کیدمن هم در زمان خودش زیبا،ترسناک و البته داستان بسیار قوی ای داشت ومتفاوت از تمام فیلمها بود چون در آخر فیلم متوجه میشی که اصلا هرچی دیدی از زاویه ارواح بوده...

    • سنا

      پس آنابل چیییی خیلیی ترسناکه

    • مهدی

      انابل ترسناک ترینه

      پاسخ ها

      • فاطمه

        آخه کجای آنابل ترسناکه ؟ نه قسمت اولش ترسناک بود و نه دومش در ضمن فیلم توطئه آمیز هم خیلی چرت بود و من بهتون فیلم کینه و جنگیر رو پیشنهاد میکنم البته شاید بعضی ها از جنگیر خوششون نیاد و فیلم خوابگاه دختران و کلبه وحشت هم بد نبود

    • mohsmmad

      من همه اینا رو دیدم ولی ایت واقعا قشنگترین فیلم دنیاست
      ایت اسم یارو دلقکست معنی آن نمیده اینجا لطفا درستش کنید
      قسمت دوم ایت 5 ماه دیگه میاد کاراکترا بزرگ شدن
      اگه میتونی لینک دانلود اینا رو هم بزار
      خداحافظ

      پاسخ ها

      • ب م

        اگر از دید شما ایت قشنگترین فیلم ترسناکه پس بهت توصیه میکنم برو مشقاتو بنویس وگرنه ایت میاد میخورتت چون فقط بچه های پنج تا ده سالو میشه با ایت ترسوند ک مشقاشونو بنویسن خوابیدنی هم مراقب باش ایت از زیر تختت نیاد نبرتت

      • رضا

        موش بخورتت

    • mohammad

      راستی ایت ترسناکترین فیلم جهان شناخته شد و رکورد جنگیر رو شکست

      پاسخ ها

      • ..

        ایت "پرفروش ترین" فیلم ترسناکه نه ترسناکترین.

      • فاطمه

        ایت فیلم ترسناکی نبود ولی انقدر بازی شخصیت پنی وایز خوب بود که بیش از هشت دفعه فیلمو دیدم و داستان فیلم فوق العاده بود پنی وایز که یه موجود ترسناک که یکی از مخلوقات یا چهره های ایت یا همون لاکپشت کهکشانی که تو رمان گفته شده هست که به نظرش موجودات وقتی میترسن گوشتشون خوشمزه تر میشه برای همین سراغ ترسای ادما و موجودات دیگه میره و شروع میکنه به بازی کردن با طعمش ترسایی که پنی وایز میرفت سراغشون ترسایی بود که تو عمق وجود هرکدوم ازون ادما بود نه ترسای سطحی که تو فیلمای ترسناک دیگه شاهدش هستیم اینکه لحظه ای ادمو میترسونن ولی پنی وایز سراغ ترسایی میره که اون ادم یک عمر باهاش زندگی میکنه و براش عادی شده اما وقتی میاد رو به روش با همه وجود اون ترسو احساس میکنه یه چیز قابل لمس بود چون همه ماها چنین ترسایی تو زندگیمون داریم مثل ترس بورلی از پدرش که یه ادم روانی و بداخلاق بود که ازش سواستفاده میکرد یا عذاب وجدان و وحشت بیلی از مرگ جورجی و از هم پاشیدن خانوادشون اینکه اگه اون روز همراه جورجی میرفت هیچکدوم ازین اتفاقا نمیوفتاد یا ترس ادی از الودگی به خاطر وسواس شدید مادرش متاسفانه همه این فیلمو خیلی سطحی نگاه مبکنن چون فکر میکنن این فیلم هم مثل فیلمای ترسناک دیگس ولی نویسنده این رمان استیفن کینگ ادمی که رمانهاش هیچوقت ترس الکی و سطحی رو مد نظر قرار نمیده رمانها و فیلمهای اقتباس شده از رمانهاش همیشه چند لایس و بعد از چندین بار خوندن و دیدن تازه میشه فهمید قضیه چیه

      • محمد

        هروقت چنین فیلمهای رو میبینم تا ی مدت ذهنمو درگیر گاراگتر میکنم دوست دارم تو خیابونا که راه برم وحشت دروس کنم خون ریزی کنم خستم خستم ذودیاک

      • بدون نام

        وقتی یه فیلمی مثل ایت میشه پرفروش ترین فیلم ترسناک سال یعنی
        فاتحه ژانر وحشت رو باید خوند
        یعنی یه مشت مغز پوسیده که فرق ژانر وحشت و ژانر کمیک رو نمیدونن هشت میلیارد نفرشدن کنارهم

    • محمدرسول

      سلام جاي فيلم هاي زيادي در ليستتون خاليه مثل ، كينه ، اِويل دِيد ، آنابل و... به نظرم اِويل دِيد فوق العاده ترسناكه اگر طرفدار فيلم هاي ترسناكين اويل ديدو حتما ببينيد ، آنابل رو هم ديدم ولي به نظرم ترسناك نيست و مثل فيلم هاي ديگه آنابل كمتر ترس داره كينه هم فوق العادس احضار روح خيلي ترسناكه واقعا ، ٢٨ روز بعد هم ديدم بد نيست ، اَره هم ترسناك نيست فقط چندش اوره، و فيلم حلقه هم خوف خوبي داره

    • امیررضا زمانی

      فقط آنابل2

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من میگم آنابل چرته اون عروسک حتی توی فیلم احضار روح 2بود

    • مهران

      تا زمانی که فیلم هایی مثل پیچ اشتباه و سایلنت هیل جزو این لیست قرار نگیره نمیشه اونو به رسمیت شناخت و همین طور فیلم کابوس خیابان الم 2010 رو از قلم انداختید.

      پاسخ ها

      • مریم

        کابوس خیابان آلم که یادش بخیر فردی فوق العادست ولی پیچ اشتباه این قسمتای جدیدش واقعا مزخرف بود و البته فیلم قرنطینه که واقعا عالی بود و سه نسخه فیلم فرانسویش

    • بدون نام

      فیلم حلقه . واقعا جالبه دمتون گرم

    • بدون نام

      پس آنابل شلغمه فیلمه به اون ترسناکی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه ترسناک نیست من ۱۱ سالمه دیدم

    • امیر

      جن گیر و چرا نزاشتید؟

      پاسخ ها

      • شهاب الدین

        اینا فیلمای ترسناک قرن 21 ان

    • Meli

      من که تا حالا یه فیلم ترسناک که منو بترسونه ندیدم.کانجرینگ و آنابل ترسناک نیستند .اگه فیلم جز اینهایی که گفتید می شناسید معرفی کنید.واقعا ترسناک باشه

      پاسخ ها

      • شهاب الدین

        شیطان مرده یا همون کلبه ی وحشت مخصوصا ساخت سال 2013 به نظرم خوبه خیلی هیجانیه...فیلم ترسناک مفهومی هم حس ششم خیلی خوبه شاید خیلی ترسناک نباشه ولی جالبه..نزول هم خوبه البته یکش از دوش بهتره

    • بابک

      فیلم ترسناک میخواین مجموعه کالکشن " تپه ها چشم دارند" رو ببینید مخصوصا قسمت اول

    • ااااا

      الان فعالیت غیر طبیعی کجاش ترسناک بود؟؟؟؟ خیلیییی خیلیییی مزخرف بود واقعا بی نهایت چرتتت

    • یکی

      ممنون.

    • کیانا۱۰ ساله

      آنابل در برابر فیلم هایی که من دیدم هیچه
      یه فیلمایی دیدم که اگه ببینی میشاشی تو خودت

      پاسخ ها

      • Farshad

        سلام میشه اسم ترسناک ترین فیلمایی که دیدی رو بگی ببینم

      • بدون نام

        هههههه.اخه کیانا جان که ده سالت.موقعی ک فیلم جنگیر ساختن شما حتی بدنیا نیومده بودی.بعد میگی فیلمای رو دیدی ک ما ببینیم میشاشیم ب خودمون.

      • بدون نام

        .

      • محسن

        توهین نمیکنم اما کیانا جان شما ده سالته عزیزم.یعنی ۲۲ سال کوچیکتر ازمنی.قاعدتا ترس هاتم با من فرق داره..شاید فیلم کودکی ک مشق هاشو نمینوشت واست ترسناک باشه.یا فیلم حسن کچل و فیلم اتل متل توتوله ترسناکه...دخترم ما میشاشیم ب خودمون

      • گایینی

        میشه اشتراک بزارید ممنون

      • بدون نام

        بپا لولو نخورتت و خودتو خیس نکنی

      • کیانا 10 ساله

        آنابل و ایت و احضار و حلقه و ماما و شوم و توطعه آمیز و سابرینا

      • بدون نام

        توطئه امیز مضحک بود

      • بدون نام

        برو درستو بخون

      • بدون نام

        همین کوچولوهای سن تو اومدن ایت و گندش کردن دیگه

      • الینا اراکلیان

        نخیرم.کیانا جووون قولبونت بره خاله.عزیزه دلم خیلیم فیلم هایه خوبی دیدی نظرت هم قابل احترامه عزیزم.معلومه که بزرگ بشی فیلم باز حرفه ای ازت در میاد عزیزه دلم.

      • بدون نام

        اصلا قشنگ معلومه خانمالینا اراکلیان خود کیانا ۱۰ سالست الان چه ربطی به فیلم باز داره کیانا تو یک آدم روان پریش و عقده ای هستی واقعا متاسفم برات به تیمارستان خودتو نشون بده

    • مهدی

      آنابل هم ترسناکه واقعا بنظرم از حلقه ترسناک تره ولی حلقه داستانش پیچیده تره

    • Ali002

      فعالییت ماورای طبیعه که فیلم مزخرفه ترس نداره
      اما احضار، توطئه امیز،حلقه خیلی ترسناکن
      فیلم های آنابل، پیچ اشتباه،شیطان درون تو لیست خالیه

    • Mahan

      فقط فیلم نامی چون هجانیست قیر اسز کانال آمریکا چهار نفر سکته مغزی زدن خیلی ترسناکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        !!!!چی؟

    • محمد

      بنظزم فیلم کلبه وحشت ترسناک تره همه هست

      پاسخ ها

      • فاطمه

        آره ولی خواب سبک هم خیلی ترسناکه

    • بدون نام

      من احضار 1و2رو دیدم واقعا قشنگ و ترسناکن من از شخصیت های اد و لورین خیلی خوشم اومد . به قول همه جای انابل 1و 2هم خالیه .

    • sajjad

      آنابلو احضاره روح عالین عالی

    • مهدی

      ادمین عزیز خداوکیلی جه فکری کردی راجع به این فیلم «او تعقیب می کند» (It Follows) که گذاشتی تو لیست ترسناکترین پوچ و بی معنی دوستان گرامی حتی یک درصد هم فکر نکنید ممکنه قشنگ باشه چون کلا مزخرفه

      پاسخ ها

      • Milad.k

        باوا به قران چیزی از فیلم نمیفهمید کسی مجبورتون نکرده بیاید کامنت بذارید... فیلم های ترسناک فقط نباید توی سبک اسلشر یا سوپر نچرال باشه و فیلم های وایلد هم توی این ژانر قرار میگیرن که او تعقیب می‌کند از همین ژانر هست(تو فک کنم فیلمی مث us یاget out رو هم قبول نداری)

      • الینا اراکلیان

        دوستان باور کنین ان فیلم معرکه هست منظورم او تعقیب میکند.واقعا از سبک جدیدی برای ترسوندن استفاده میکنه.نمیدونم چرا بعضیا نمیفهمند این فیلمو و قدرتی که داره

    • قدیر

      فیلم رجب ۵ رو پیشنهاد میکنم

      پاسخ ها

      • دانیال

        برادر اون فیلم طنزه فیلم ندیدی حرف نزن

      • دانیال

        داداش اون فیلم طنزه

      • الینا اراکلیان

        هوووووف هوووووووف.بابا داره مسخره میکنه میگه رجب 5 یعنی واقعا نمیگیرین.وااااااای خدااااااا

    • محمد

      با احترام به تمامی نظرهای شما.
      بنده فیلم در ژانرهای مختلف زیاد دیدم و از دیدن فیلم لذت میبرم اما برای معرفی فیلم های ترسناک چند بخش جدا از هم وجود داره.
      یکی ترسناک از بابت روح و جن و این چیزها که خب فیلم هایی مثل جنگیر و کانجورینگ و انابل بسیار خوب بودن و من واقعا لذت بردم.
      در قسمت بعد که مربوط به ارتباط بین انسان ها و انسان هایی که دچار مشکل هستند یا ناقص هستند فیلم تپه ها چشم دارند یک محشره همچنین دو و چرخش خطرناک هم خوبه ولی نه به اندازه تپه ها چشم دارند.
      در کل دیدن فیلم ترسناک سوای دیدن خود فیلم شرایطی که شما توی اون قرار میگیرید و فیلم رو میبینید هم بسیار مهم هست.
      در کل من توصیه میکنم فیلم کانجورینگ. جنگیر. تپه ها چشم دارند 1 رو ببینید بسیار محشرن

      پاسخ ها

      • نیلوفرسرخ

        کاملا موافقم، یکی از خشونت میترسه یکی از جن و روح. اینکه ما از یکیش میترسیم و از اون یکی نه، دلیلی نداره بگیم که فلان فیلم مسخرست

      • فاطی

        آره واقعا راسته

      • راست

        اره فاطمه جان واقعا راست راست...

      • گشت ارشاد

        آقای راست بی ادب بیا راست رو نشونت بدم

      • الینا اراکلیان

        منم کاملا حرفاشو قبول دارم.واقعا راسته.اینجوری باید فیلمارو دید.

      • سعید

        داشتم مینوشتم دستم خورد رو ارسال
        نوشتم حتی به کامنت دخترا هم رحم نمیکنید !!! حیف که من همجنس همچین آدمهای مریض و کمبود داری هستم
        هرجا یه ذره چیزی از یه دختر باشه
        حالا پست باشه یا یه کامنت ساده
        مثل چی جذبش میشید
        خجالت بکشید ما مردیم

    • شهاب الدین

      شیطان مرده 2013
      کینه 2 و 3
      حس ششم
      اینام خوبن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرم کینه ۱ و ۲ از قسمت ۳ بهتر بود

    • Alireza

      به نظر من ویجا خیلی خوب نبود داستان دو خواهر وکینه خیلی خوبه اونایی که میخوان فیلم ترسناک ببینند اینارو دانلود کنن

    • فرشاد

      فیلم 30 روز تاریک collector اینا عالین حتما ببینید

    • Faezeh

      دیگه فیلم ترسناکی که ندیده باشم نیست از بین همه فقط و فقط ring.
      موضوع پیچیده و جالبی داره عالیه واقعا.
      اما تو انتخاب فیلم ترسناک هر شخص یه سلیقه داره.خودتون بببینید بهتره تا اینکه نظرارو بخونید

    • یلدا صفری

      بازار می خواهم

    • لیتو

      اگه واقعا از فیلم وحشتناک چیزی حالیتون میشه برید ساعت ۱۱ به بعد این فیلم ها رو ببینید :جنگیر ۱۹۷۳ _ کانجورینگ ۲۰۱۳ _ 2017Rings _ see no evil 2014 _ Dabbe 6

    • Zahra

      ایت که اصلا ترسناک نیست و خیییلی مسخرست بابادوکم من دیدم اصصصصصلا ترسناک که نیست هیچ خنده داره نمیدونم چرا آنابل 1و2 و کانجورینگ2 و توطئه آمیز 2 رو نذاشتین ولی به نظر من بهترین باید کانجورینگ 1 و توطئه آمیز2 بشن 2 هم کانجورینگ 2 و توطئه آمیز 1

      پاسخ ها

      • فاطمه

        راجب ایت باتو موافقم ولی آنابل اصلا ترسناک نبود اگه میتونید برید جنگیر یا خواب سبک رو ببینید

    • reza pishro

      این رده بندی درسته نه این فیلمای مسخره کمدی که گزاشتین : 1_the exorcist 1973 2_The Counjuring 2013 & 2016 3_insidious1،2،3،4 4_rings 2017 5_The See No Evil 1&2 6_Anabelle 1&2 7_Evil Dead 2013 8_ Dabbe 6 9_the Cabeen Fever 2015 10_the Apparation 2012 11_The Texas Chansaw 1974 12_Saw1،2،3،4،5،6،7 اینا ترسناکترینهای دنیا هستن ، به غیر از اینا اسم هر فیلم دیگه ای رو شنیدین بدونین چرت و پرته ، فقط همین فیلمهارو ببینید بعد بیاید نظر بدید . تمممممممااااااااااااممممممممممممم.

      پاسخ ها

      • Afsoon

        اره منم اکثر اینا رو دیدم عالین

    • Zahra

      من آنابل ۱و۲ رو دیدم ولی ب نظرم زیاد تریناک نبودن اگه فیلم ترسناک میخواین برید سینیستر(شوم)۱ رو ببینید واقعا ترسناکه

      پاسخ ها

      • Doctor

        The horror movies are unhealthe for you. Please dont watch.

    • A.s

      ناموسا آنابل 2 رو ببینید تا صبح لرز میزنید

    • آروشا

      فیلم دیگران و برو بیرون محشرررر بودن واقعا بهترین فیلم هایی بودن که دیدم مخصوصا دیگران هر دو با معنی و با محتوا... از فیلم های ژاپنی هم فیلم های ترسناک خیلی خوبی پیدا میشه واقعا بعضیاشون محشر بودن ولی اسمشون یادم نیست.
      بقیه همشون مسخره بازیه ولی کسی که مثل من زیاد فیلم ترسناک دیده باشه بازم هرچند فیلمی که میبینیم ترسناک نباشه و اصلا نترسیم ولی بعدا اون ترس موقعی که تنهایی و یا تاریکه بهت القا میشه و یاد صحنه هایی از فیلم میفتی یا حداقل من اینطوریم... خخخخخ وقتی در کمدم باز باشه میترسم البته این ترسم برمیگرده به زمان دوران راهنمایی که یکی از دوستان یه ماجرایی رو از پسرخاله یا پسر عمه یادم نیست دقیق، تعریف کرد و بعدشم که فیلم ترسناک دیدم انگار روم تاثیر گذاشت :))) حالا بدبختی با این سن عین بچه ها از کمد باز میترسم :/ خخخخخ چیزایی دیگه ایم هستا دیگه نگفتم

    • علی

      فیلم احضار 2 خوبه.فقط فیلمش ابهامات زیاد داره مثلا شیطان اصلی داستان یه موجود (که اصلن معلوم نشد کیه و روح کیه)شبیه راهبه هاست که چادر سرشه صلیبم به گردنشه در حالی که تو این داستانا این موجودات از این چیزا دوری میکنن و...

    • ..

      من با هیچی مثل احضار حال نکردم چون خیلی طبیعیه و از رو واقعیت ساخته شده

    • فرزانه

      بابا شماها خیلی شجاعین من هنوز که هنوزه بعد بیست سال یاد شیطان تو فیلم ایوب پیامبر میافتم از همه گوشه های تاریک و پشت سرم میترسم خخخ

      پاسخ ها

      • فاطمه

        فیلم احضار ۲ خوب ولی من بازم نمی ترسم خخخخخ

    • یاسین

      فیلم سومی خوبه برم ببینم؟

    • فلانی

      به نظر من فیلم آن خیلی خوبه و اصلا مسخره نیست

      پاسخ ها

      • اسی سگ سیبیل

        میتونم بپرسم شما چن سالته

    • god of horor

      فقط جنگیر ۱۹۷۳ ، کانجورینگ ۲۰۱۳ و وحشت در آمیتیویل ۲۰۰۵ و اویل دِد ۲۰۱۳ نظرتون ؟

      پاسخ ها

      • انی

        خب اول اینکه جنگیر ترسناکه ولی در مقایسه با فیلمایی که بعدش اومد خیلی ابتداییه.کانجیورینگ هم واقعا خیلی خوب ولی اویل دد بنظر من خیلی ترسناک تیست

    • علی محمدی

      فیلم تپه ها چشم دارند ۱ را پیشنهاد میکنم

      پاسخ ها

      • محمد رضا

        خیلی در اشتباهی ب نظرم کینه رو ببین

      • مرتضی

        ما هم فیلم تپه ها چشم دارند 1 رو خونوادگی دیدیم و تا یه مدت هممون میترسیدیم. کلا ترسناکترین فیلم هایی که دیدم یکیش همین تپه هاست و یکی هم مترسک های ترسناک2 و بنظرم هنوزم مترسکهای2 ترسناکترین فیلم عمرم بوده. چون یادمه اون زمان آرزو میکردم کاش هیچوقت اون فیلمو از ویدیو کلوپ اجاره نمیکردیم!!!

    • گرگ شب

      فیلم انابل یک و دو خصوصا دوش خیلی عالیه فیلم حیغ هم در نوع خودش جذاب و قشنگه همچنین فیلم اره اینا بهترینا هستن

      پاسخ ها

      • A

        من ۱۱سالمه دیدم اصلا ترسناک نیست همین چند دقیقه پیش هم دیدم!

    • میلاد

      ترسناک ترین فیلم پیچ اشتباهه پنج تاس .اره برقی هم خیلی ترسناکه این فیلما بر اساس واقعیت ساخته شده.

      پاسخ ها

      • اره

        اره ترسناک نیست فقط حال بهم زنه مثل مقصد نهایی میمونه

    • حاج علی

      سیلام . اَرّه و برو بیرون و پاکسازی اصن ترسناک نیستن نبینین باز احضار یکم قابل تحمل تره :/

    • ماهان

      حتما فیلم توطعه امیز رو نگاه کنید 1و2و3 خیلی ترسناکه و زیبا

    • amir

      اصلا فیلم فعالیت فرا طبیعی رو دان نکنید پولتون رفته اشغالههههههه
      هیولا داره خخخ فک کنم برا سن 7 سال باشه

      پاسخ ها

      • Ehsan

        اگه منظورت پارانرمال اکتیوتی که باید بگم تو اصن بیننده فیلم ترسناک نیستی یا ازونایی که همش منتظری یه قیافه بیاد پخ بده بترسی...پارانرمال شاید سکانس یهویی یا چهره و شخص ترسناکی نداشته باشه اما بعد تموم شدن فیلم یه حس بدی تو ادم بوجود میاره که ادم از خوابشم ترس داره

      • بهزاد

        آره به نظر منم داستانش طبیعی و قابل اتفاق افتادنه واسه همین ترسناکتره خودتو جاش بزار

    • بدون نام

      واقعا با خودتون چی فک کردین که ایتو گذاشتین تو رده ی اول؟!!!!
      به نظرم باید توطئه آمیز یا احضار تو رده ی اول میبود.

    • بدون نام

      واقعا با خودتون چی فک کردین که ایتو گذاشتین تو رده ی اول؟!!!!
      به نظرم باید توطئه آمیز یا احضار تو رده ی اول میبود.

    • Mahla

      یک فیلم خیلی‌ترسناک بگین

      پاسخ ها

      • انی

        کینه_توطعه امیز ۴ (البته ۱ و ۲ هم ببین که موضوعش بیاد دستت).حلقه هم خوب بود

      • بدون نام

        ترسناکترین فیلم جهت جن گیر ۱۹۷۳

    • محمد مهدی

      سلام
      اولا فیلم ایت یکی از پرفروش ترین فیلم ترسناک ه
      دوما این فیلم سه گانه است ینی قسمت اول بچه ها با دلقک رو به رو میشناسم قسمت دوم بزرگ میشم و قسمت سوم کهنسال هستند

      پاسخ ها

      • انی

        عزیز من ایت از تمام فیلم هایی که من دیدم مسخره تر بود من و رفیقام فقط میخندیدیم.اگه زیر ۷ سالی که فعلا ازینا نبین=/

    • farzaneh

      لطفا یه فیلم ترسناک معرفی کنین

      پاسخ ها

      • معرف یک فیلم ترسناک

        dobbe 6

    • Mamad420

      فیلم کینه ۱و۲و۳ از تمام این فیلم ها ترسناک تر و وحشتناک تره

    • امیر

      خداییش بهترین فیلم ترسناک احضار هست هم یکش قشنگه هم دو تازه سه شم تو راهه دگ

    • MOHAMMAD.M.S.M.10

      من همه ی این فیلمادیدم به نظرم ترسناک ترین وجذاب ترینشون اضحارروح

    • نادیا

      سلام
      من عاشق فیلم های ترسناکم . تقریبا بیشتر این فیلم ها رو دیدم ایت واقعا ترسناک نبود فقط یه صحنه های کوچیک باعث میشد ک ادم بقیه فیلم رو نگاه کنه
      احضار قشنگ بود احضار ۲ هم قشنگه حتما ببینیش فیلم ۲۸ روز بعد ستون فقرات شیطان حلقه هن قشنگن

    • امیر

      پس والاک کو اون که خیلی ترسناکه

    • پوریا

      آره خیلی ترسناک بود من دیدم ولی آیت که اول شده اصلاً ترسناک نیست

    • گیمر

      پاکسازی عالی بود

    • Mohammad1414

      فقط اره مخصوصا اره ۷.۸.۴

    • علی

      دوستانی که میگن این فیلم چرت بود اون فیلم مزخرف بود اون فیلم حیف حجم اینترنت لطفا بگید شما فیلم ها رو با چه فیلم هایی مقایسه میکنید شاید شما از آینده اومدید و این فیلم ها براتون قدیمیه لطفا بگید تا ما هم ببینیم

    • فرشته

      توطئه آمیز وحشتناکه مخصوصا ۴، فیلم ماما رو هم ببینید ترسناکه ، کینه چرته ، آنابل هم اممم خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلم ماما که اصلا چیز ترسناکی نداره

      • Ehsan

        من سر فیلم ماما یهشب تا صب گریه کردم

    • یاسمن

      آنابل اصلا ترس نداره
      پیشنهاد میکنم نبینید پشیمون‌میشید

    • بدون نام

      ساختن این فیلمها و جنایتها بصورتی که بعضی مواقع انسان حس میکنه واقعین عده ای رو ترغیب و تشویق میکنه که انجامش بده نمونشو تو جنایتهای داعش تو سوریه وعراق دیدیم زنده سوزوندن ادما تیکه تیکه کردن شقه کردن بست مواد منفجره به ادما کشتن با برق فشار قوی سربریدن که دیگه یه جنایت عادی بود عده زیادی ازاین افراد اروپایی هایی بودند که توهم جنایت داشتند وقتی که احساس میکنید علاقه زیادی به دیدن این صحنه ها دارید بهتره یه مشاوره برید چون حتی فکر کردن به بریدن وتکه تکه کردن اجزای بدن یک انسان مشمئز کنندست چه برسه که با دیدنش سرگرم هم بشید

      پاسخ ها

      • Ehsan

        برادر چه ربطی داره...من از دیدنش تو فیلما لذت میبرم...ینی الان دوس دارم برم اینو اونو جرر بدم؟؟

    • شیوا

      انابل2واقعا ترسناکه حتما ببینید

    • شیوا

      انابل2واقعا ترسناکه حتما ببینید

    • شیوا

      انابل2واقعا ترسناکه حتما ببینید

      پاسخ ها

      • باران

        فیلم ترسناک بزارین واقعا خوب باشن ترسناککککککککک خخ

    • الدوز

      به نظر من که بیخیال فیلم ترسناک بشین خوب نیس دیدنش آدم تا چندسال فراموشش نمیکنه اگرم خیلی دیگه دوس دارین فیلم ترسناکو اسلشر نبینیییییییییید چون اصلا خوب نیس واسه روح و روان آدم...واقعا نمیدونم چجوری بعضیا میتونن نگا کنن اینجور فیلمارو یا اونایی که ساختن این فیلمارو که عمرا نمیتونم درک کنم یا خدا :(
      حالا حداقل این فیلمایی که راجبه ماورالطبیعه اس یه چیزی ...البته دیدن اینام خوب نیس...
      اصن فیلم ترسناک چیز خوبی نیس...
      اصن من اینجا چه غلطی میکنم :/

      پاسخ ها

      • Ehsan

        از نظر من و خیلیا
        البته به دلنگیریا منظور بدیم برداشت نکنی
        از دیدن تیکه تیکه شدن لذت میبرن نه این که خوشحال شن یه ترس جذابی به ادم وارد میشه...من به شخصه فیلمای اسلشو بیشتراز ماورایی میپسندم

      • بدون نام

        منم یه دخترم و به فیلمای اسلشر و بازیهای ترسناک خیای علاقه دارم.خیلیم توی زندگیم شادم و مشکل روحی . نداشتم تا حالا. بستگی به علاقه و جنبه ی هر فردی داره. من اگه این مدل فیلما رو دوس دارم کمدی هم دوس دارم.کلا داستانش قوی باشه خوشم میاد ببینم

    • Miss-B

      کلبه ای در جنگل چرررتتتتت بود |=

    • اشکان

      من یه فیلم حدود ۱۵ سال پیش دیدم خیلی ترسناک بود هنوزم صحنه هاش یادمه هرچیم فک میکنم یادم نمیاد فیلم چی بود ولی فک کنم کابوس بود اگه اشتباه نکنم مثلا یه صحنش بود یارو رو تخت دراز کشیده بود طرف میاد تخت از دو طرف میگیره خم میکنه کمر یارو میشکنه اگه کسی دیده فیلمشو بهم بگه اسمشو یه تجدید خاطره کنم

      پاسخ ها

      • محمد

        بود fredy vs jason فکر کنم اسم فیلمش

      • Ehsan

        یادش بخیر...
        کابوس در خیابان الم

    • باران ومیلو

      فیلم های ترسناک خیلی شگفت زده بزارین مثل فیلمی ک انابل ۲ واقعا خوب بود دوست داشتم بازم ازین بهتر باشه خیلی خوب

    • مهدی

      احضار یک ودو عالی ،،،ان هم موضوع خوبی داشت ولی زیاد ترسناک نبود توطعه امیز عالی

      پاسخ ها

      • Masoud

        سلام دوستان من حدود۱۵ سال پیش یه فیلمی دیدم اسمش یادم نیست امافیلم اینجوری بودکه خون اشامایاهرچی که اسمشومیزارین شباحمله میکردن به ...اماچندنفربودن که جاشونوپیداکرده بودن روزامیرفتن میکشوندنشون زیرنورخورشیدوآتیششون میزدن اگه کسی دیده اسم فیلموبهم بگه تجدیدخاطره کنیم

    • امیر

      من کلا دو دوتا فیلم خیلی ترسیدم اولی احضار یک بود که تو یکی از صحنه هاش ترسیدم و بعدیش هم یکی از سری فیلم های توطیه امیز بود که کلا خیلی ترسناک بودبیشتر هیجانی بود

    • رضا

      اینطور که از کامنت ها برمیاد همه فیلم ها چرتن.
      ما خوووبیم.
      ببین به چه درجه ای از توهم رسیدیم که اینا دیگه رو ما اثر نداره. پناه برخدا
      آمریکا همینارو میخونه حمله نمیکنه!!!

    • کیاناز

      من ۱۰ سالمه از ۵. ۶ سالگی تا الان به فیلم ترسناک علاقه خیلی خیلی زیادی داشتم تا حالا کلی فیلم ترسناک دیدم اما هیچکدام زیاد نترسوندم جز فیلم ترسناک دلقک یا همون ایت چون جوری ترسناکه که همیشه داری بهش فکر میکنی و ازش میترسی البته هر کسی یه سلیقه ای داره اینم سلیقه منه

      پاسخ ها

      • انی

        بپا از زیر تختت نیاد بیرون=/

      • ناشناس

        تو که ده سالته چطوری اینهمه جمله رو بدون هیچ غلط املایی نوشتی

      • مسی

        راست میگی خیلی ترسناکه فقط دلقکش خیلی دلقکه ها ها ها ....

      • کیانا

        من 11 سالمه و با کیاناز موافقم فیلم ایت برای ما بچه ها خیلی ترسناکه من از آنابل خیلی ترسیدم

      • A A

        منم ۱۱ سالمه امسال آنابل یک و دو رو دیدم و اصلا نترسیدم و تازه ده ساله ها غلط املایی توی این کلمات ندارن من وقتی پیامتو دیدم خیلی خوشحال شدم که کسی مثل من هست چون هیچکدوم از دوستام فیلم ترسناک نمیبینن منم از 3 سالگیم که شرلوک از بی بی سی پخش می‌شد میدیدیم بعدم همش فیلم های ترسناک

      • کیانا

        منم کیانام ۱۲ سالمه آنابل و دیدم اصلا نترسیدم ایت هم مزخرف و منم با اون یکی کیانا موافقم منم فیلم ترسناک میبینم و تو این چیزا شجاعم

    • محمد هازازد

      بنظرم آنابل ها بد نیستن.خواب سبک مسخرست.جای کینه خالیه.بهترین فیلمی که دیدم بنظرم حلقه ۱و۲و۳.همشون عالین

    • انی

      مسخره ترین فیلم که مسلما ایته.بابادوک و پارانرمال هم چیز خاصی نبودن.احضار قشنگه هر دوتاش.حلقه بد نبود.کینه رو پیشنهاد میکنم ببینید و توطعه امیز

      پاسخ ها

      • محمد

        اتفاقآ پارانرماال به زندگی واقعی خیلی نزدیک تخیلی نبود باقی فیلم های ترسناک همشون تخیلیه مثلا یارو از جاش بلند میشه چی میدونم چشاش روشن میشه کی شده تو واقعیت ادم همچین چیزایی مشاهده کنه ولی پرنرماال واقعا واقعیه صحنه هاش واسه خودم یکی دو باری اتفاق افتاده

    • پارسا

      چرا فیلم کینه رو نزاشتین از همه ترسناک تر کینه 1و2 من آنابل درخواست دوستی توطئه آمیز و جنگیر نگاه کردم اصلا نترسیدم اما با اینکه خیلی وقت پیش کینه رو دیدم هنوز دارم میترسم

      پاسخ ها

      • Ehsan

        بحث سره سکانس ترسناک نیس
        موضوع باید قشنگ باشه داستان فیلم باید ادمو بترسونه....وگرنه صحنه ترسناک دیه همش کلیشه ایو قابل حدس شده

      • بدون نام

        کینه محشر بود،چه بد ترسیده بودم....

    • شیدا

      من 16 سالمه و شدیدا ترسوام اما از آنابل1 بیشتر از کانجورینگ(احضار)ترسیدم ولی واقعا موضوع کانجورینگ جالبه و بی معنی نیست

      پاسخ ها

      • Ehsan

        فیلم انابل 1 ترسناک نبود ولی وقتی به این فک میکنی که فیلم بر اساس واقعیت ساخته شده تازهتنو بدنتمیلرزه

    • علی

      فیلم جن گیر.. فیلم احضار 1و2 فیلم داب فیلم راهبه خیلی ترسناک هستند.

    • آروشا

      بعضی فیلم هایی که ژانر ترسناکن شاید ترسناک نباشن. ولی واقعا داستان خیلی قشنگی دارن و اونایی که فاز مثلا باحال بودن برداشتن میگن این فیلم چرته و یا اون فیلم ترسناک نیست خب مجبور نیستی ژانر ترسناک ببینی اونی که واقعا عاشق ژانرهای ترسناک باشه همه رو میبینی بعد میاد عین ادم نظر میده که از کدوما بیشتر خوشش اومده یعنی جوگیر تر از اینا به خدا خودشونن یه فیلم ترسناک دیدن خوششون نیومده میان نظر هم میدن

      پاسخ ها

      • Ehsan

        خدا از دهنت بشنوه گل گفتی

    • علیرضا

      من هم کلی فیلم ترسناک دیدم و به نظرم هر آدمی یک نوع ترس خاص داره . فیلم های ترسناک چند دسته اند ۱) ترس از انسان (قاتل و ...) ۲) ترس از جانور واقعی کشنده ۳)ترس از ارواح و ماوراع الطبیعه و جن و ... ۴) ترس موقیعت جا و مکان ( جاهای تنگ یا تاریک و یا ارتفاع و ... . ۵) ترس از خون و خونریزی و تصاویر مشمئز کننده مثل قطع دست و پا و بریدن گلو و بیرون ریختن روده از شکم و ...
      پس باید هر فیلم رو تو ژانر و سبک ترسی که آفریده قضاوت کرد . نمیشه فیلمی مثل اره رو با فیلم دیگران که اصلا خونریزی نداره مقایسه کرد . یا مثلا فیلم کونجورینگ رو با فیلم روانی !

    • bts~Army~tata

      بابادوک خیلیییییی خنده دار بو یعنی معنی کلمه مسخره رو به تصویر کشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلمه چرتی بود

    • himan

      پیشنهاد میکنم قیام تاریکی رو هم ببینید ترسناکه

    • رضا طالبی ثمر

      حلقه بنظرم خیلی خوبه هم ژاپنیش هم امریکاییش خوابگاه دختران در بالای جدول

      پاسخ ها

      • کیانا

        من 11 سالمه خوابگاه دختران رو تنها دیدم اصلا نترسیدم کجا ترسناک بود برای من جالب بود که دوتا دختر بودن شوخی میکردند

    • رضا طالبی ثمر

      حلقه بنظرم خیلی خوبه هم ژاپنیش هم امریکاییش خوابگاه دختران در بالای جدول

    • رضا طالبی ثمر

      حلقه بنظرم خیلی خوبه هم ژاپنیش هم امریکاییش خوابگاه دختران در بالای جدول

    • جواد

      من دنبال فیلمی هستم که داخل یک کلبه جنگلی چند دختر گرفتار حمله غول های جنگلی میشن که تو فیلم ی خانه مجاور انها اسن ک یک مرد روی ولچر با دوربین میبینه این غولها رو میخواد بهشون اخطار بده که مواظب باشن ک غول ها اونم میکشن ممنون میشم اسم فیلم یا لینکشو بزارین واسه لود کردن

    • محمد

      برید راهبه رو ببینید

      پاسخ ها

      • Ehsan

        خیلی بد ساخت بود ولی پتانسیل خوب یودنو میتونست داشته باشه

      • بدون نام

        من ۱۲ سالمه اصلا نترسیدم

    • محسن

      دوستان اگه فیلمی مثله فیلمه پیچ اشتباه درنظر دارین اسمشو بگید ممنون میشم

      پاسخ ها

      • Ehsan

        فعلا این فیلم به ذهنم میرسه
        Hatchet
        فیلم قشنگیه مث پیچ اشتباهیه

      • مرتضی

        تپه ها چشم دارند1و2 درواقع داستان همون آدمایییه که بر اثر فعالیت های هسته ای و شیمیایی به این روز افتادن و اصل داستان همون پیچ اشتباهه منتها تو بیابون و کوه و تپه نمایش داده میشه.

    • یوونتوس

      دوستان اگه فیلم ترسناک میخوایین ببینید فقط فیلم های ترکیه ای دابه مخصوصا 3 تا 6 واقعا ترسناکن چون بر اساس اسلام و اعتقادات ساخته شده

      پاسخ ها

      • Ehsan

        سیکینشو دوس داشتم

    • Azi

      Light out رو پیشنهاد میکنم ببینید

      پاسخ ها

      • Ehsan

        فوق العاده بود

    • کامی

      فیلم ترسناک اگه شب تماشا بشه و لامپ ها خاموش و صدای تلویزیون زیاد بشه مخصوصا اگه باند پخش صدا داشته باشید عالی میشه

    • بدون نام

      چرا به فیلم it میگید ترسناک؟؟؟؟؟ یه فیلم کاملا معمولی کودکانه که نباید ربطه 1 بهش بدید

    • گرگ تنها

      این فیلم مسافرخانه کجا میشه دانلود کرد هرچی میزنم این نمیاد بقیه چرته بجز احضار و توطئه آمیز.و جنگیر حتما ببینید

      پاسخ ها

      • Ehsan

        سرچ کن دانلود فیلم هاستل تو گوگل قطعا باید بیاد

    • روجا

      واقعا مسخره ترين فيلم ترسناكي ك تو عمرم ديدم it بود بي محتوا و حوصله سر بر بدون هيجان بيشتر شبيه يه جوك بود

      پاسخ ها

      • Ehsan

        کاملا موافقم

      • بهار

        دوست عزیز فیلم ایت فیلم فوق العاده پر محتوا و جالبیه و البته ترسناک منتها اگر فکر میکنی ترسناک نبود میتونی درباره اش سرچ کنی و اون موقع میفهمی که خیلی صحنه هاش حذف شده پنی وایز خیلی کارای ترسناک دیگم میکنه واینکه ایت یه فیلم 3 بخشیه این تازه قسمت اولشه

    • امیر

      بنظر من بهترین فیلم ازنظر ترس کانجورینگ۲۰۱۳
      واز نظر هیجانو دلهره انابل۲ وitهستش

      پاسخ ها

      • Ehsan

        انابل ایت بد بودن

    • حسین

      بابادوک رو که نگوووووو میمیری از ترس

      پاسخ ها

      • Ehsan

        مضخرف بود بابادوک

    • ft

      از سایت خوبتون ممنونم ولی من ترسناک تر از اینارو هم دئدم اون هم مال سال 2017
      پیاماتون هم یک به یک خوندم بد نبود ولی خیلی حرف می زنین

    • سعید

      من تعجب میکنم توی این همه فیلم ترسناک چرا اسمی از فیلم طالع نحس (۶۶۶) برده نشده !!! واقعا فیلم ترسناکی هست . اصلا کلا به فیلمی که درباره جن و شیطان و ارواح باشه میشه گفت ترسناک چون بیشتر با ذهن و فکر افراد سرکار داره و تا مدتها ذهن و افکار طرفو درگیر میکنه . برعکس فیلمی که درباره قتل و کشتار و خشونت باشه اصلا ترسناک نیست بیشتر چندش آوره نمیدونم مردم چجوری میترسن و میگن ترسناکه !!!!

      پاسخ ها

      • Ehsan

        درمورد طالع نحس باهات موافقم...ولی درمور فیلمای تیکه تیکه شدن همون اسلشره که زیرگروه ترسناکه و در این صورت اره و پیچ اشتباهیو ریکرو این قبیل فیلما ترسناک محصوب میشن

    • محسن

      فیلم ایرانیه شب بیست و نهم خودمون از همشون ترسناک تره . هنوزم وقتی تو آینه نگاه میکنم فکر میکنم یکی پشت سرم یا پشت پنجره یا پرده وایساده و یا شبها تو حیاط فکر میکنم یکی با چادر سیاه بالای پشت بومها وایساده داره منو نگاه میکنه واااااای خیلی وحشتناکه

    • :|

      خداییش فیلم it بیشتر خنده دار بود تا ترسناک

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        باهات موافقه

    • محمد رضا

      اگه کسی فیلم انابل دیده و گفته که ترسناکه اون ادم سنش حد عقل پایین 13 ساله اگه فیلم کینه یا جن گیر یا حتی کلبه ی وحشت رو ببینین چی کار میکنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو حق نداری توهین کنی هرکی یک نظری داره

    • Ehsan

      نمرات من به فیلما اینطوریه

      انابل 1 :4
      انابل 2 :5
      کانجورینگ 1 :7
      کانجورینگ 2: 8
      ایت: 5.5
      گت اوت: 7
      پارانرمال 1: 6
      بقیه پارانرمالا: 4
      جنگیر و شاینینگ: 7..ولی این دلیل نمیشه امروزیها ببینن این دوتارو لذت ببرن چون اینا زمان خودشون عالی بودن
      لایت اوت: 6
      اینسایدیوس 1 2 4: 6
      اینسایدیوس 3: 5.5
      جنگیر 1: 8
      کوایت پلیس و بیرد باکس: 6.5
      Rec :ث 6
      اسلندر من:5.5
      اونای دیگم مث اره و جمعه سیزدهمو پیچ اشتباهیو ... اسلشر حساب میشن بحثشون جداس...

    • زحل

      درسته هر کسی یه جور دوست داره یکی بریدن دست و پا می ترسونتش یکی حیوان و یکی روح و این چیزا ولی فیلم باید یه هیجان یه داستان خوبو منطقی داشته باشه من خودم همه این نوع فیلما رو می پسندم به شرطی واقعا دلهره آور و یه منطق روایی داشته باشن مثلا کانجرینگ1 واقعا ارزش دیدن داشت یا پیچ انحرافی 2 و 5 و 4 واقعا هیجان داشت فیلم شاتر و شیطان مرده 2013هم واقعا ترسیدم ولی مجموعه آنابل و تپه ها چشم دارند 2 واقعا مسخره بودن

    • صدیقه

      فیلم. تپه خاموش وهنگام تاریکی رو ببینید جالبن

    • الناز

      فیلم آن که خیلی خیلی خیلی ترسناک اگه حرفم و باور نمی کنین بدین ببینین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من دیدم که چی؟فک کنم زیر ۱۰ سال باشی من ۱۲ سالمه

    • حمید رضا

      معیار ترس برای هر شخص متفاوته یکی پیشش کانجورینگ ترسناک ترینه که از نظر من نیست یکیم مثل من سینیستر ترسناک ترینه که برای خیلیا ترسناک نیست

    • دیابلو

      فیلم راهبه تا اواسط فیلم به نظر ترسناک میاد مخصوصا جایی که کشیش تو قبر گیر میکنه و ادمو یاد شب اول قبر میندازه.اما وقتی صورت عروسکی شیطان معلوم میشه ترس خاصی نداره.من موندم اینا خون مسیح رو بعد 2 هزار سال از کجا اوردن که تف کنن تو صورت شیطان.دیشب کینه 2 و 3 رو دیدم واقعا خوفناک بودن اما دیگه اخرش مسخره شد ک خواهرشم تبدیل شد به نفرین بعدی.ghost house هم ترسناک اما چون تو مذهب تایلندی هاس زیاد واسه ما ملموس نیست و فیلم دبه تو مایه های خودمون ترسناک

    • نرگس

      سلام،من یه فیلم دیدم که روایته یه پدر وپسریو که داخل مرده شور خونه کارمیکردنو به تصویر کشوند بعد یه روز که اینا مرده یه دخترو میشستند اون چشماشو باز کرد ودر واقع اون جنی بود و..کسی میدونه اسمه فیلمش چیه؟

      پاسخ ها

      • مینا

        منم نمیدوپم.... کسی میدونخ بگه

    • حسن

      سلام دوستان . یه فیلمی هست که یه زن و شوهر شب میخوابن فرداش تو قفس بیدار میشن یه تعداد آدم خوار با مردا غذا درست میکنن و شیر زنها رو میدوشن . اگه اسم فیلمو کسی میدون بگه؟

      پاسخ ها

      • علی تک

        The Farm (2018)

    • محمد

      به خظر من pronormal activity تنها فیلم ترسناکی بود ک خیلی به واقیت نزدیک بود ک.برای زندگی همه افراد جامعه رخ میده من.اونو دیده بودم شب میترسیدم بخوابم خدایی

      پاسخ ها

      • نامجوفر

        خیلی فیلم ترسناک دیدم. ولی واقعا این ترسناکه. با مخت بازی میکنه. آدما بهش فکر میکنن. من خودم نتونستم تا آخرش ببیتم.

    • مریم

      بابا چرا ی سریا میخان بگن ماخیلی شجاعیم وفلانیم.خدایی فیلم ایت ترسناک نبود؟همینارو اگ بندازی تو اون فاضلابه درجا سکته رو میزنن والا بوخودا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما نمی گیم بد بود میگیم در مقابله جنگیرو راهبه بچه بازی بود

    • مانیا

      فیلم های پر بیننده عبارت اند1 احضار 2 انابل 3 خانه ارواح 4 اره 5 راهبه 6 مدرسه شبانه روزی 7 حلقه

    • نامجوفر

      بنظرم فیلم وراثت(inheritry) خیلی قشنگه. به همه همکارا معرفی کردم و وقتی دیدن بازخورد خیلی خوبی داشت. فیلم it جالب نیست.

    • پرویز جغفرزاده

      سلام بهترین فیلمای ترسناک.بن بست-نفرین شدگان.طالع نحس-پیچ اشتباه-کلبه وحشت- واقعا جالبن.ارزش دیدن دارن.

    • حسین

      سلام اینا واقا عالین بغیر هاستل و پاکسازی تو این سبک فیلم دیگه اگ هست بگین ببینیم The.Collection .joy ride .Wrong.Turn..Halloween_The-Hills-Have-Eyes .saw

    • یوسف

      خیلی عالیه
      ممنون از این فیلمتون

    • آیدا

      یه فیلم ترسناک چند وقت پیش دیدم ینی همه اینارو میزاره تو جیبش کانجورینگو اینا اصن در برابر ترسی که اون میده هیچن بعد نمیدونم چرا هیچ جا هم اسمی ازش نیست فک کنم چون خیلی معروف نیست من یه شخصه ندیدم کسی بگه دیدم ولی عالیه طوریکه اصن تا یه چن روز فکر ادمو درگیر میکنه وحشتناکه هیجانیه اصن یه وضعی هر کی ندیده عمرش بر فناست

      پاسخ ها

      • محمد

        میشه اسمشو بگی؟

    • بهار ۱۴ ساله

      ایت ترسناک نبود بلکه داستان متفاوتی داشت و همین باعث محبوبیتش شده و کاملا مطمئنم که این جنبه ترسناک برای کودکانه
      حلقه هم همینطور داستانش باعث میشد تا تهش ببینی چه اتفاقی افتاده
      کانجورینگ حس دلهره و هیجان به ادم میداد
      آنابل ۱ حس خاصی رو به آدم نمیداد
      آنابل ۲ ترس رو میشد در لحظاتی حس کرد و داستان کاملی داشت
      فیلم های روز مرگت مبارک۱و۲ و درخواست دوستی و ماما و پسر رو اصلا نباید در این ژانر میذاشتن و راهبه هم اصلا ترسناک نبود

    • Ramtin

      فیلم ترسناک فقط شاتر ۲۰۰۴.و پارانورمال اکتیویتی که باید با هندز فری گوش بدید به صداهاش که خیلی وحشت زاست . ۱ تا ۷ همشون عالین

    • بدون نام

      دوستان چرا فیلم ترسناک میبینین که شب اذیت بشین من فیلم های ترسناکی که دیدم احضار و آنابل و ایت بود

    • Moein84

      بهتون فیلم انابل ۱ و ۲ که خیلی ترسناکه و قسمت ۳ به زودی میاد و احضار ترسناک ترین فیلم هایی بودن که دیدم

    • سارا

      جن گیر و آنابل و احضار خیلی ترسناکه ایت معمولی بود و حلقه و شوم و ماما و توطعه آمیز و کلبه وحشت

    • احسان

      فیلم اره ترسناک نبود بیشتر حال به هم زنی بود فیلم بابادوک هم زیاد ترسناک نبود اعصاب خورد کن بود فیلم ایت هم ترسناک نبود ولی احضار و توطئه امیز 1و 2 و 3 خوب بودن ولی 4 خوب نبود

    • Soheil

      همشون چرته .... ایتو گذاشتن جزو فیلم ترسناک؟اونو باید جمعه ها تو برنامه کودک پخش شه....در صورتی که جایه راهبه خالیه فیلمش خیلی خوبه یا مثلا جنگیر اینا نیستن درحالی که این دوتا فیلم به کله فیلمایه اینجا می ارزه

    • بدون نام

      هر كس يك سليقه اى داره شايد آنابل يا احضار اونقدر ها هم ترسناك نباشن اما خيلى قشنگن
      من آنابل و احضار ١و٢ رو دوست داشتم اما به نظرم راهبه خيلى ترسناكه

      دركل فيلم هايى كه من پسنديدم راهبه،احضار،آنابل و ايت بود ايت واقعا داستان قشنگى داره و به ديدنش مى ارزه من دوستش داشتم

    • JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKER

      احظار 1 و 2 بهترینن

    • فرهاد

      فیلم dont breath نفس نکش رو دانلود کنید فوق العادس تو ژانر وحشتو هیجانی
      حتما پیشنهاد میشه

    • حامد

      فیلم فقط فیلم روز فرشته اخر ترسه خخخ

      پاسخ ها

      • مرتضی

        من که تا چند وقت میترسیدم برم حموم. چون سکانس ابتداییش تو حموم بود و موضوعشم جن بو داده!!!

    • بدون نام

      فقط کلبه وحشت خخخخ

    • بدون نام

      فقط جن گیر یک

    • Zahra

      من هر فیلم ترسناکی دیدم لامپا رو خاموش کردم خوابیدم.....
      ولی خدایی فیلم خاموشی رو دیدم تا صبح بیدار موندم بعد خوابیدم لامصب ترسناک ترین فیلمی بود که دیده بودم،بهتون پیشنهاد میکنم خاموشی یا همون lights out رو ببینید.

    • جناب آقای X

      میخوام براتون یه لیست از فیلم های ترسناک قشنگ بگم
      آنابل 1.2.3
      کانجرینگ1.2
      راهبه
      توطئه آمیز 1.2.3.4
      جعبه پرنده
      ساعت خاموشی 1
      جن گیر 1973
      حلقه 1.2.3
      فعالیت فراطبیعی

    • بدون نام

      من فیلم ترسناک زیاد دیدم اما توصیه میکنم کلا فیلم ترسناک نبینید چونکه تو دراز مدت آدم رو اذیت میکنه

    • بدون نام

      خوندن این نظرات خیلی بهتر از متن خبر ارزش داره، اطلاعات آدم بیشتر میشه

    • حسین

      هیچ فیلمی به اندازه شب بیست و نهم ترسناک نبوده

    • چگیونگ

      فیلم انابل ۳ روهم ببینید انابل ب خانه بازمیگردد

    • بنده خدا

      سلام به همگی
      کسی نسبت به فیلم Sinister نظری نداره!؟

    • درسا

      بنظر من باید فیلم راهبه را هم بزارن حتما برین اون فیلما ببینین!!!

    • احسان ژ

      جای این فیلمها بنظرم خالیه
      The last house on the left 2009
      Lights out 2016
      I spit on your grave مجموعه فیلمهای
      I saw the devil فیلم کره ای

    • احسان ژ

      و همچنین مجموعه فیلم های Friday the 13th که البته قبل از سال 2000 هستند

    • عسل

      آنابل ۳ هم اومده

    • مذزپذزملغلسثنک

      آقایونی که میگن فیلم اره چرته برن در مورد فیلم بخونند وتحقیق کنند بعد بیان نظر بدن به نظرم در ژانر خودش( اسلشر) بسیار عالی و خوبه .اینکه یک نفر از ترسناک خوشش میاد یکی از اسلشر بحثش جداست .اگه چرت بود اینقدر فروش نمیکرد و هشت قسمت ازش ساخته نمیشد ..... در ضمن قسمت نهم در حال ساخته و سال 2020 اکران میشه. بهتون پیشنهاد میکنم سری اره رو ببینید خیلی جذاب و داستان خوبی داره. پشیمون نمیشید از دیدنش . فیلم ترسناک هم میبینم کانجورینگ از همشون ترسناک تره.

    • ابر و باد

      شاتر 2004 خیلی خوب بود و یک داستان منطقی و عالی

    • بدون نام

      من جنگیر قبلا دیدم فقط قیافه ی اون دختره ترسناک بود ولی خوب من ترسیدم البته بستگی به شرایطش داشت من ساعت 2 شب دیدم

      پاسخ ها

      • کیانا

        دقیقا من ۸ سالمه بود دیدم الان ۴ سال گذشته اون صحنه که برعکس میشد و خنده شیطانی داشت ترسیدم

    • امیر

      فیلم کانجورینگ ۲ ترسناکترین فیلم در ژانر وحشت از نوع روح هست بنظرم و در نوع اسلشر اره بسیار ترسناک بود

    • محمد

      واقعا جای فیلمایی مثل سجین .پری.دابی و.... خالیع این فیلمایی ک معرفی کردین اصلا ترسناک نیست فیلمای اسلشر هم فقط تف به گورت میکنم. اره. ۱۲۰ روز دار سالو.پیچ اشتباه . تپه ها چشم دارن و... مثلا شما بجا این فیلما اومدین فیلم مسافر خانه رو بجای اسلشر معرفی کردین ک اصلا فیلمش جالب نیس من از ۱۰ سه بهش میدم مثلا فیلمای نزول برو بیرون ایت و.. اینا چی هستن خدایی یکی از یکی مزخرف تر شما فقط سجین رو ببینید نظرتون در باره فیلمای ترسناک عوض میسه لایک کنید

    • تابه حال نترسیدم

      فقط کلبه وحشت.

    • بدون نام

      برو بیرون اصن ترسناک نیس.

    • هانیبال

      عجب فیلم stay alive هم خوبه

    • هانیبال

      دوستان این فیلم هارو تو جاهای تاریک خفن ببینید با کیفیت بالا مثلا تو ویلا باغ حال میده

    • saeed

      سلام دوستان چند تا فیلم میگم حتما ببینید
      1- سجین (siccin)
      2- Uc Harfliler
      3- Dabbe
      اینا هر کدوم چند قسمتن
      کسی که فیلم ترسناک میخواد حتما ببینه اینارو

      پاسخ ها

      • Hossein

        این فیلمهایی معرفی کردید ترسناک نیستند بچه بازی فیلمهای خوبی بزارید

    • محمد

      ان از همه ترستاکتره

    • فاطمه

      من فقط فیلم مندی رو دیدم که واقعا مزخرف بود و داستانش برا بچه ی 2 ساله خوب بود

    • پوپک

      یک کلمه جنگل چنگل نوشته شده

    • آریایی

      هیچکدوم ترسناک نیست همرو رو دیدم نمیدونم چجوری میگیم احضار و آنابل و است ترسناک هستن واقعا اینا ترسناک نیست مگه اینکه شما زیادی فکر و خیال میکنین

    • VAMPIRE

      بچها فیلم ترسناک اصلا نیست

    • شادی

      والا منم دیدم ترسناک. این فیلم ترکیه دابه ۵ بود انگا بدمسب ی حالی بود انگا این زن من چادریا و فک فامیلامون جنن

    • علی

      پس آنابل آفرینش فیلمی معمایی تورینو پیشنهاد میکنم ببینیدش

    • BERRIE S.TNR

      من یه جا یه فیلم دیدم داخلش یه زوجی یه دختر رو به فرزندخوندگی قبول میکنن بعد همه دختره رو مسخره میکردن و دختره نوبت نوبتی میکشتشون . یه راهبه رو هم با چکش کشت ، داداشش رو از بالای یه خونه پرت میکنه . باباش رو با چاقو میکشه ... ولی اسمش رو نمیدونم تو رو خدا هرکسی میدونه بگه اسمش چیه

      پاسخ ها

      • mahdi

        فک کنم orphane رو میگی ولی یه فیلم دیگه هم بود فک کنم case39 بود اونم تقریبا شبیهاینه و لی اورفین یه چیز دیگست.

      • Behzad

        اسمش یتسم بود منم دیدمش

    • علی

      فیلم اره و ایت چندش اوره ترسناک نیست انابل هم خوب نیست اما جن گیر و کانجوریک عالیه

    • سوگند

      سال کنکور یه بار رفتم خونه ی دوستم گفتیم چیکار کنیم من پیشنهاد دادم فیلم ترسناک ببینیم یه لیستم درست کرده بودم خیر سرم توش بهترینا بودن
      از بین اینا دوستم گفت it follows رو ببینیم
      بعد از تموم شدن فیلم فحش بود که از دهن من و اون نثار کارگردان میشد
      ده دقیقه ی اول بعد از تموم شدنش که تو هنگ بودیم اصلا
      متاسفم برای وقتی که از دست دادم

    • **nastaran**

      واقعا نظراتون خیلی خوبه من هم کلی خندیدم هم کلی فیلم خوب و ترسناک از لای حرفاتون پیدا کردم ولی کلا انقدر فیلم ترسناک دیدم بی حس شدم روم اثر نداره کاش برام یه اتفاق ترسناک مثل این فیلما بیفته یکم لذت ببرم خیلی یه نواخت شده زندگی

    • فرشاد

      آنابل ترسناک نبود ،بلکه تنها بود ...

    • ب

      نصف این فیلما بیشتر مضحک و مزخرفه تا ترسناک به جز چندتاشون که خیلی خوب بودن مثل احظار ۱ و راهبه و خزنده و غیره
      ولی در کل از بعد جن گیر دیگه یه فیلم ترسناک کامل ندیدم
      نمیدونم با چی اینا میترسن ملت فوبیا دارن

    • شبنم

      بچه ها فیلم اَره رو حتماااا حتمااااا بببینین

    • عشق است ژانر وحشت

      بسیار خوب و عالی فقط نمیدونم چرا فیلم یتیم که ترسناکترین فیلم سال 2009 انتخاب شد و همینطور فیلم پرونده ی 39 رو نذاشتین. فیلم های پیچ اشتباهی هم که جای خودشونو دارن

    • آوا

      من همشونو دیدم از خودم تعریف نمیکنم ولی تا به حال فیلمی ندیدم که منو بترسونه به نظر من اینا همشون ترسناک نیستن لطفا فیلمی رو بهم پشنهاد بدین که خیلی خیلی ترسناک باشه

      پاسخ ها

      • مهفام

        خانه مومی
        مرگ بدی

    • دانی

      سلام من دنبال فیلمیم که اسمش نمیدونم
      ولی یه چندتا خبرنگارن میرن ی روستا نفرین شده که وسط روستا یه مجسمه نفرین شده هست که هرکی نگاش کنه افراد اون روستان اون رو به طور بدی میشکن...کسی این فیلم رو دیده؟؟؟

    • Reza

      ١ جن گير١
      ٢جن گيري اميلي روز
      ٣جن گير٢٠١٠،٢٠١٣
      ٤ كينه همه قسمت ها
      ٥ دابه همه قسمت ها
      ٦ شوم ١
      Siccin2
      ٨هرچه بالا هست پايين نيز هست
      ٩ خانومه دبورا
      ١٠ كلبه وحشت ٢٠١٣
      من همه نظراتو خوندم واقعا خندم ميگرفت از فيلمايي كه ميگفتيد
      اينارو ببينيد نظر بديد اگه بازم خواستيد معرفي كنم

      پاسخ ها

      • مهفام

        جن گیری امیلی رز واقعا قشنگه

    • ‌h

      فیلم ترسناک فقط کینه ۱تا۴

    • محمدرضا کاظمی

      اگه میخوای واقعا فیلم ترسناک ببینی حتما اینارو ببین اگه خودتو خیس نکردی هرچی خاستی بگی
      1 خانه مومی 2015
      2پیچ اشتباه 1تا 6
      3 رو قبرت تف میکنم 1 و2و 3
      4 هاستل 1 و 2 و 3
      5هزارپای انسانی 1 و 2
      6 تپه ها چشم دارند 1و 2
      7 جنگل
      8 جهنم سبز یا برزخ سبز
      9 گردشگران
      10 جهنم (دنیای مردگان)
      11 هرم

      پاسخ ها

      • Fatie

        پیچ اشتباه! داری شوخی میکنی دیگه ! برو فیلم اره رو نگاه کن

    • Sahel

      این فیلم ها رو پیشنهاد میکنم ببینید از نظر من قشنگ بودن.
      ۱)نزول(فوق العادس)۲)شمارش معکوس(خیلی قشنگه)۳)howlیا زوزه۴)احضار یک و دو ۵)انابل به خانه می اید(صحنه های ترسناک زیاد داره)۶)جعبه پرنده یاbird box(هیجانی و بسیار زیبا)۷)فیلم bright burn و در اخر فیلم itیک و دو.

    • نيكيتا

      من الان١١سالمه من از بچگى ميمردم براى فيلم ترسناك همه ى فيلم ترسناك هاهم نگاه كردم طورى كه الان برام ترسناك ترين فيلم تاريخ هم بزارى نميترسم چون متغدم ذهن مثل يه گالرى كه تموم نشدنى كه هر بيشتر ببنينى اين ها تو مغزت گم ميشن و ديگه اصلاً يادت نمياد كه بخواى ازش بترسى و من ديگه نميترسم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب خانم عقده ای. چیکار کنیم؟

      • علیرضا

        منم 20 سالمه و همه ی این فیلما و حتی بعضی از فیلم هایی که ازشون اسم نبردند رو هم دیدم ولی این دیدگاه اشتباهه که با دیدن فیلم ترسناک دیگه آدم از
        هیچ چیز نمیترسه بالعکس بدتر روح آدم یجورایی نازک میشه حاضرم باهاتون شرط ببندم اگه تو شب یه گربه از کنارتون رد بشه تا مرز سکته میرید و میاید

    • smms

      فیلم احضار یک و دو _ وحشت در آمیتیویل_ عالی بودن
      ولی فیلم ایت ترسناک نبود اما جذاب و قشنگ بود و صحنه پردازی بسیار قوی داشت به همین دلیل پیشنهاد میدم ببینیدش

    • بدون نام

      سلام به نظر من نباید به نظرات همدیگه بخندیم چون هر کدوم از ما ممکنه با یه فیلمی بترسیم

    • علی مارکان

      فیلم های بهتری بزارین مثل احضار روح

    • علی مارکان

      فیلم های بهتری بزارین مثل احضار روح

    • بدون نام

      فیلم باید موضوع قوی داشته باشه مانند طالع نحس و حلقه و کلبه وحشت و درخشنده و اره وقربانی سوخته و جن گیر

    • مهدی

      ترسناک ترین فیلم ها در ید کارگردانان فرانسوی هستش
      فیلم شهدا - درون - مرزنشینان و حتما ببینید

    • حسین

      کرونا زلزله سیل تورم...ترسناک نیست عایا ؟! از زندگی ما ایرانیا وحشتناک تر نیست یجایی خوندم نوشته بود امروز رو خداروشکر کن فردا روز بد تری هست... خدایا خودت کمکون کن

    • Fatie

      چرا فیلم تسخیر نیس اون که از همشون ترسناک تره

    • مهتا

      فیلم نفرین مایارونا هم ترسناکه

    • MAHSA

      میشه چن تا فیلم ترسناک چندش اور بگین
      مثلا تو مایه های تجاوز و قتل و .....

    • mrelmi

      چرا راجع به it همچین نظری دادی ادمین جان
      درسته که این فیلم به خاطر تبلیغات زیاد گندش میکنن اما بگو ذره ای ترسناک باشه نیست ...
      هر موقع میبینم کسی ازش تعریف میکنه روحم آزرده میشه :)

    • زویا

      حلقه ترسناک ترینه

    • احسان

      یه فیلمی چن سال قبل دیدم، اسمش یادم نیست، موضوع فیلم این بود که. چنتا جوون دانشجو رفتن تو یه جنگل، بعدش جن بود نوبتی همه رو میکشت، دقیقا وقتی یادمه وقتی تو راه مسیر میومدن تو آینه ماشین ظاهر میشود فک فیلمه سال ۲۰۱۰ بود یا ۲۰۰۹.

    • Ehsan

      یه فیلمی بود چنتا دانشجو رفتن تو جنگل، تو مسیر میومدن چهره همون جنه میومد جلو آینه،، تا اینکه رسیدن تو یه کلبه وسط جنگل،، بعدش فهمیدن مکان جن داره،، اسم این هر کی میدونه بگع چن سال پیش نگاش کردم یادم نیست، هر کی میدونه بگع بهم، فیلمه فک کنم ۲۰۱۰ یا ۲۰۰۹ بود

    • ارشام

      من الکی نظر دارم میدم الکی
      فقط خواستم بنویسم
      مسخرم نکنید

    • Na

      ترسناکترین فیلم همین نزول هستش discent
      1و۲ اومده منتظر ۳ هستیم واقعا این فیلم ترسناکه صحنه های غیر منتظره داره واقعا ادم از جاش میپره

    • الینا اراکلیان

      با سلام.لطف کنین اسمه چندتا فیلم ترسناک در مورد جن و روح بگین.این اسمایی رو که یگم دیدم.پس بغیر از اینا.انابل همه قسمتا.تسخیر همشون.جن گیر.اویل دید.تسخیر شدگی در کانتیکات.جن گیری امیلی رز.تسخیر هانا گریس.نوارهایه واتیکان.تولد نشده.مرا به دوزخ بشان.رزیدنت اویل همشون.اینه ها همشون.کلبه وحشت.دیگران.کانجورینگ همش.دنیایه زیرین همشون.خون اشام هر سه قسمت.ایت هر دو قسمت.تعقیب یکند.روح.بابا بخدا اسمی نمونده ندیده باشم من دختری هستم که بخاطر تنهاییم فقط

      پاسخ ها

      • سارا

        فیلم دابه ترسناک ترین فیلیمه که تاحالا دیدم و با اینکه 4 روز پیش دیدم ولی هنوزم میترسم بهتون پیشنهاد میکنم ببینین عالیه

    • پیمان

      از نظر من آنابل ترسناک نیست فقط یه جلبه عروسکی هست نظر من راهبه واحضار روح است

    • بدون نام

      فیلم نیمه ی تابستان واقعا بده اصلا پیشنهاد نمیکنم فقط حال بهم زنه

    • نرگس

      به نظر من اگه احضار ٣ هم درست مىكردن خيلى خوب مىشد

    • آتیلا

      سالهاست کارم نگاه کردن فیلمای ترسناکه ولی باید بگم بهترین فیلم ترسناک که دیدم سجین و دابه هستن (همه قسمتاش). با اختلاف بهترین فیلم های ترسناکن ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج