۱۸۳۹۵۲
۱۹ نظر
۵۱۶۵
۱۹ نظر
۵۱۶۵
پ

خداحافظ!، «گذر از رنج‌ ها»

قسمت آخر سریال «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن‌پور امشب سه‌شنبه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: قسمت آخر سریال «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن‌پور امشب سه‌شنبه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

سریال «گذر از رنج‌ها»، به کارگردانی فریدون حسن‌پور که بیش از یک ماه مخاطبان شبکه یک سیما را با خود درگیر کرده، سریال تاریخی‌ای است که روایت‌گر وقایعی از ابتدای قرن حاضر یعنی حدود سال‌های ۱۳۱۰ تا پیروزی انقلاب اسلامی را روایت می‌‌کند.

قسمت آخر سریال «گذر از رنج‌ها» که از خرداد سال ۹۲ کلید خورده بود و در لوکیشن‌های مختلفی از جمله شمال کشور در شهرستان‌های رشت، لاهیجان و دیلمان تصویربرداری شد و سکانس‌هایی از آن در شیراز و آرامگاه حافظ شیرازی و شاه‌چراغ ضبط شد امروز سه‌شنبه ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

خداحافظ!، «گذر از رنج‌ ها»

قرار است که دو قسمت نیز پشت‌صحنه این سریال طبق روال سریال‌های پخش شده از شبکه‌های سیما در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه نیز روی آنتن شبکه یک سیما برود.

پژمان بازغی، بیژن امکانیان، پیام دهکردی، بابک حمیدیان، ماه‌چهره خلیلی، نگین معتضدی، ترلان پروانه، جعفر دهقان، آزیتا ترکاشوند، مهران رجبی، حسین عابدینی، پردیس احمدیه، شیوا طاهری، غزاله رشیدی، داود فتحعلی‌بیگی، فریبا خادمی، مهدی بوستان‌پرور، پروین ملکی، امیر ذوالفقاری، مهشید مرندی، نجات علیمرادی و هستی مهدوی‌فر از بازیگران سریال فریدون حسن‌پورهستند.

داستان سریال «گذر از رنج‌ها» در حال و هوای دهه ۲۰ می‌گذرد و دربارهٔ زنی است که با از دنیا رفتن مادرش متولد می‌شود، پدرش بار دیگر ازدواج می‌کند؛ البته این زن جدید با دختر کوچک مهربان است اما همه خانواده در زندگی سخت روستایی با وضع مالی بد زندگی می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج‌ها» سریال دهه فجری شبکه یک سیما هم محسوب می‌شود و در ایام دهه فجر به خاطر اینکه در بخش‌هایی از این سریال تحولات ایران در دوران پهلوی، روایت می‌شود از شبکه یک سیما پخش شد.

سریال «گذر از رنج‌ها» به تهیه‌کنندگی علی لدنی در ۳۶ قسمت تولید شده و از ۲۷ دی‌ماه روی آنتن شبکه یک سیما رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدارو شکر یکی از مزخرف ترین سریالهای شبکه یک تموم شد

    • محمد

      سریال سطحی وناشیانه ساخته شده.برخلاف عنوان سریال رنجی احساس نمی شود.همه چیزخوب وخوش پیش میرود.اتفاقات بزرگ خیلی زود وراحت پیش میایند.انگار یک نفربرایت قصه تعریف میکندوتوفقط گوش میدهی.بازیگران سرد وبیروح نقش آفرینی کرده اند. داستان کلیشه ایست. درمقایسه بابعضی ازسریالهاییکه مضمون مشابه ای دارند(مثل سریال ستایش یا پس ازباران) حرفی برای گفتن ندارد . البته برای پرکردن وقت اضافی بیننده بدنیست.

    • nazi

      اوایل خیلی خوب پیشرفت ولی از نیمه به بعد واقعا بی محتوا و سنبل کاری جلو رفت بیشتر گذر از سالها و جاده ها بود تا رنجها ( والا همش با ماشین برو اینور بیا اونور از شهر ب روستا و بر عکس) !

    • عادل

      اخی تمام شد وای خدای من این چه سریالی بود حیف از پول بیت المال صرف ساخت همچون سریالهای خسته کننده وگسل کننده وخیلی ضعیف میشه

    • شهروند تهرانی

      واقعا حیف از هزینه فوق العاده زیادی که برای ساختن این سریال صر ف شد از آ قای لدنی و حسن پور بعید بود داستان این سریال بسیار ایتدایی بود و تنها چیز خوبس مناظر زیبا بود نه انتخاب بازیگرش خوب بود نه چهره پردازی در ضضمن گذشت 18 سال را در تصویر متوجه نمشدیم.دنیا بسیار بازیگر سرد و بی روحی بود کلا حیف و صد حیف

    • بدون نام

      بازیگر نقش دنیا به حدی بد بازی میکرد که بازی بقیه رو هم خراب میکرد.

    • Armin 2afm

      خدا وکیلی جدا از قضاوت یک طرفه ,اصلا معلوم نبود داستانش چیه؟ هدفش چیه ؟ 80 درصد سریال فقط نمایش طبیعت و سرسبزی و اینا بود.بازیهاشون که کلا ضعیف ,سرد,بی روح و خشک بود..

      خلاصه سرتون رو درد نیارم ,ساختار ضعیفی داشت و خوب شد که داره تموم میشه. و متاسفانه باید بگم که حیف پول بیت المال که صرف همچین فیلمایی میشه.

    • بدون نام

      خیلی سطحی وبی حوصله ساخته شده

    • حسین

      آخه چه رنجی ؟چه سختی؟همچین گفتند گذر از رنجها که مردم هر لحظه منتظر بلایی بودند که نازل بشه،نه از ظلم وستم خان خبری بود،نه ساواکش همچین ساواکی بود،خلاصه یک فیلم با هزار سوتی!دهه فجره اما بیرون فصل بهاره،دانش آموزان قبل از انقلاب دریک روستا با لباس فرم وپالتو های امروزی،دنیا که با یه دست لباس توخونه کار میکر د با همون
      لباس امریکا هم رفت ،خلاصه هیچی به هیچیش نمیخورد،والله به قول شهروند تهرانی حیف از این همه هزینه.

    • سجاد

      اتفاقا بازیگر نقش دنیا خیلی باور پذیر بود ، در کل هم فیلم زیبایی بود ، خواهشا یکم منصفانه قضاوت کنید .

    • ناشناس

      اینم شد فیلم؟آخه اون زمان نیسان آبی بودش که تو فیلم نشون داده؟؟؟

    • یک هموطن از پایتخت

      خدایش انصاف هم خوب چیزیه!!!سریالی به این زیبایی با داستانی واقعی،اتفاقا کاراکتر دنیا بهترین بازی رو انجام داد،خوبه ادم اندازه ای انصاف تو نقدهاش داشته باشه،به اقای حسن پور و دست اندرکاران و بازیگرانش خسته نباشید میگم،که سختی راه و بدی اب وهوا که اتفاقا همزمان شده بود با بارش سنگین برف پارسال شمال،سختی هارو به جون خریدند تا همچنین سریال زیبایی ساخته بشود،

      پاسخ ها

      • مجید

        سریال هیچ داستانی نداشت, فقط گذر سالها بود, انقلاب رو از تلوزیون خونه حمید دنبال می کردیم, هه گذر از رنج ها! نمی دونم کارگردان راجع به مخاطبین این سریال چه تصوری داشته

    • بدون نام

      اولش خیلی قشنگ بود اصلا فکر شو نمی کردم به این بدی بشه خیلی افتضاح شد

    • کیانی

      ملغمه ای از اوشین و پس از باران. این کارگردان عقلش نمیرسیده که نود درصد مردم ایران بعد از پنجاه سال هنوزم زندگیشون به مرفهی این خانم نیست .واقعا بیسوادی ومضحکه مخاطب هم حدی داره.

    • نگار

      کل فیلم بازیگرها توی راه بودن. از اینجا برو اونجا، از اونجا بیا اینجا. کل مسیر هم باید نشون میدادن.
      در ضمن، در آخرهای فیلم که سن دنیا مثلا زیاد شده بود کلا با چهار تا خط کشیدن روی صورتش مثلا پیر شد!
      از آقای حمیدیان بعید بود توی همچین فیلمی بازی کنه.

    • ساناز

      واقعا برای کارگردانی فیلم گذر از رنجها متأسفم ما که قسمت آخر دلمون و گرفتیم و خندیدیم مردم مسخره کردن ازبازیگرای خوبش بعید بود تو این فیلم بازی کنن گول قسمت های اولشو خوردیم که دیدیمش.

    • ناهید

      من اولش این سریال رو با کلی شور و شوق شروع کردم به دیدن اما حالا میبینم که وقتمو تلف کردم . بازی ها ضعیف ، داستان ضعیف...میخواستن یه جوری تمومش کنن . سریال های در چشم باد ، مدار صفر درجه و پس از باران رو ببینید چقدر تلاش کرده بودن و نتیجه هم عالی بود . اما گذر از رنج ها فقط هزینه کرده بودن ، بازی شیوا طاهری هم که اصلا قابل تحمل نبود . تا کی کیفیت رو فدا کنیم؟

    • سجاد

      سریال گذر از رنج ها و مختارنامه و شهریار و روزگار قریب بهترین سریالهای تلویزیونی بودن و در سریال گذر از رنج ها بازی ماه چهره خلیلی فوق العاده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج