۱۸۳۹۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

حامد بهداد خواننده جعبه جادو شد!

شهرام شاه حسینی که پیش از این با ساخت سریال «تاوان» اولین تجربه کارگردانی اش را در مدیوم تلویزیون پشت سر گذاشت حالا گویا مشغول ساخت سریال ملودرامی معمایی خانوادگی با عنوان «بازگشت» است

حامد بهداد خواننده جعبه جادو شد!

تماشا: شهرام شاه حسینی که پیش از این با ساخت سریال «تاوان» اولین تجربه کارگردانی اش را در مدیوم تلویزیون پشت سر گذاشت حالا گویا مشغول ساخت سریال ملودرامی معمایی خانوادگی با عنوان «بازگشت» است؛ سریالی که قرار است از 29 بهمن هرشب روانه آنتن شبکه یک سیما شود. اما نکته جالب و البته مهم درباره این خبر این است که حامد بهداد ترانه تیتراژ این سریال را می خواند.

محمد صادقی این روزها در این سریال در نقش «رضا» جلوی دوربین رفته است. به جز صادقی، داریوش فرهنگ هم در این سریال حضور دارد. فرهنگ در سریال بازگشت نقش «ناصر» رقیب عشقی رضا را بازی می کند که به نوعی یکی از شخصیت های محوری قصه محسوب می شود و پس از مدت ها بازمی گردد تا از گذشته پایمال شده خود دفاع کند.

حامد بهداد خواننده جعبه جادو شد!

پریناز ایزدیار که با نقش روح در سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» به چهره ای شناخته شده برای مخاطبان تلویزیون بدل شد در این سریال نیز با داریوش فرهنگ همبازی است. در خلاصه داستان بازگشت آمده است: «بازگشت مردی به سرزمین مادری. بازگشتی از پی بازیافتن حقیقتی از گذشته. گذشته ای پایمال شده که رنگ و بوی تباهی می دهد. طرح و توطئه و خیانتی که با خون آغشته شده، اینک با خون شسته خواهد شد...»

تصویربرداری این مجموعه ۳۰ قسمتی به تهیه کنندگی فاطمه سمرقندی سوم آذر در تهران آغاز شد و تاکنون حدود ۸۰ درصد صحنه های مجموعه ضبط شده است. گروه تولید این روزها در منزلی حوالی لواسانات تهران ضبط تصاویر را پی می گیرند.

تدوین همزمان تصاویر توسط خشایار موحدیان در حال انجام است. بهرام ابراهیمی، ناصر طهماسب، احمد ساعتچیان، زهره حمیدی، شراره دولت آبادی، آرمان صورتگر، سارا بهرامی، نیما راد، امید منصورفلاح و... دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شادابادی

      یعنی فقط میخونه نمیشد تو چند قسمتش هم بازی کنه؟؟؟؟؟؟؟
      راستی باورم نمیشه اون کد امنیتی .... رو برداشته باشین مگه میشه من که باورم نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج