۱۸۴۰۱
۱۰۸ نظر
۵۰۴۷
۱۰۸ نظر
۵۰۴۷
پ

گفت‌و‌گو با ترلان پروانه، بازیگری که با «تا ثریا» این بار بزرگ شده

ترلان پروانه : در چهار سالگي بـه دار آويخته شــدم

ترلان پروانه، بازيگر نوجواني است كه از وقتي دختر كوچكي بود و در سريال‌هايي مانند «زير تيغ» بازي مي‌كرد، او را مي‌شناختيم.

ترلان پروانه : در چهار سالگي بـه دار آويخته شــدم

ترلان پروانه : در چهار سالگي بـه دار آويخته شــدم

برترین ها: ترلان پروانه، بازيگر نوجواني است كه از وقتي دختر كوچكي بود و در سريال‌هايي مانند «زير تيغ» بازي مي‌كرد، او را مي‌شناختيم. او كه سوم راهنمايي است و اين روزها هم درگير امتحان‌هاست، در سريال «تا ثريا» ساخته سیروس مقدم، نقشي چند سال بزرگتر از سنش را بازي مي‌كند و اين را بايد اولين تجربه بازي او در نقش بزرگسال دانست. با او گفت‌و‌گويي درباره «تا ثريا» و حال و هواي اين روزهايش به عنوان دختري نوجوان داشتيم.


کمک پدر و مادرم

مادر من علاقه زيادي به بازيگري دارد و حتي مدتي قبل از ازدواج در زمان دانشجويي در تئاتر فعاليت‌هاي هنري انجام مي‌داده. او و پدرم بزرگ‌ترين مشوق‌هاي من بودند. به همین دليل وقتي براي اولين بار در 3 ‌سالگي خانمي در فرودگاه من را دید و به مادرم پيشنهاد بازي من را در يك تيزر تبليغاتي داد، مادرم با علاقه قبول کرد. بردن و آوردن و مواظبت از من سر صحنه، به خصوص وقتي خيلي كوچك بودم، براي مادر و پدرم زحمت زیادی داشت، اما آن‌ها به عشق اين‌كه من روزي هنرمند بزرگي شوم، همه اين سختي‌ها را قبول كردند. آن‌ها هميشه با من سر صحنه بودند و حتي وقتي مادر و پدرم نمي‌توانستند بيايند برايم پرستار مي‌گرفتند و او را با من سر صحنه مي‌فرستادند تا تنها نباشم و ساعت‌هاي بين كار با او بازي كنم و كارهاي شخصي‌ام را انجام دهد. براي مادرم مهم بود كه من علاوه بر بازي، بچگي‌ام را از دست ندهم. شايد برايش سخت بود اما هميشه اسباب بازي‌هايم را با خودش سر صحنه مي‌آورد و با من بازي مي‌كرد تا من پشت دوربين خيلي سرگرم بزرگ‌ترها و دنياي آن‌ها نشوم. مادرم من را در كلاس‌هاي مختلف ثبت‌نام كرد و من به جز بازيگري هنرهاي ديگري هم بلد هستم مثلا پيانو مي‌زنم و ورزش‌هاي مختلف انجام مي‌دهم. خانواده‌ام به من ياد دادند فقط به چهره تكيه نكنم و سعي كنم شايستگي‌هاي ديگري هم داشته باشم. من علاوه بر بازيگري از بازيگران بزرگي مثل خانم فاطمه معتمدآريا و آقاي پرويز پرستويي و ديگر بزرگاني كه با آن‌ها همكاري كردم، اخلاق و رفتار كار را هم ياد گرفتم. مادرم به من مي‌گفت به اين بزرگان نگاه كن و از آن‌ها اخلاق و رفتار شايسته يك هنرمند را ياد بگير. من حتي به لباس پوشيدن آن‌ها هم دقت مي‌كردم تا ببينم يك بازيگر حرفه‌اي چطور بايد بپوشد. كتاب هم زياد مي‌خوانم و فيلم هم خيلي مي‌بينم و سعي مي‌كنم از كتاب و فيلم هم ياد بگيرم. اما از همه چيز مهم‌تر برايم درسم است و دلم مي‌خواهد در يكي از رشته‌هاي تجربي ادامه تحصيل بدهم. خدا را شكر با اين‌كه كار مي‌كنم توانستم هميشه نمرات خوب بگيرم و از درس‌هايم عقب نمانم. من براي اين‌كه بازيگر شوم خيلي زحمت كشيدم. من كه يادم نمي‌آيد ولي مامانم تعريف مي‌كند 4-3 سال بيشتر نداشتم كه براي يك تيزر شامپو هر روز ساعت‌ها كار مي‌كردم و گاهي چند ساعت پيشاني‌ام عرق مي‌كرد. خيلي كوچك بودم و اين كارها براي يك بچه در آن سن خيلي سخت است.


ترلان پروانه : در چهار سالگي بـه دار آويخته شــدم

معدلم خوب است مدرسه سخت نمی‌گيرد

اين روزها چه كار مي كني؟

به شدت درگير امتحان‌ها و درس‌هايم هستم. سوم راهنمايي همين‌طوري سخت است چه برسد به اين‌كه من به خاطر سريال «تا ثريا» كلي هم عقب ماندم و بايد جبران كنم.

چه شد اين كار را با توجه به اين‌كه از سن واقعي خودت هم بيشتر است، قبول كردي؟

وقتي آقاي مقدم نقش عسل را به من پيشنهاد كرد، گروه كارشان را شروع كرده بودند و فقط اين نقش انتخاب نشده بود. از من خواستند يك روز بروم سر لوكيشن و صحبت كنيم. بعد آقاي مقدم من را براي نقش عسل پسنديد و من هم چون خيلي به كار او اعتقاد دارم و به عنوان كارگرداني حرفه‌اي براي‌شان احترام قائلم، با كمال ميل با اين‌كه نقش از سن واقعي خودم بيشتر بود، پذيرفتم.

اين كار دقيقا هم‌زمان با شروع سال جديد تحصيلي بود. نگران درس و مدرسه‌ات نبودي؟

خب براي من كه از بچگي در اين كار بودم ديگر برايم عادت شده البته مدرسه هم سختگيري‌هاي خاص خودش را دارد اما من چون معدلم خوب است و غيبت‌هايم را جبران مي‌كنم معمولا خيلي سخت نمي‌گيرند و سعي مي‌كنند درك كنند. چون كارم را خيلي دوست دارم زياد نگران غيبت‌هايم در مدرسه نمي‌شوم.

در «تا ثريا» نقشي در گروه سني متفاوت را تجربه كردي، چه حس و حالي داشت؟

تجربه يك نقش متفاوت و جديد را خيلي دوست داشتم و خوشحالم كه اين كار را قبول كردم. نقش عسل يك مقدار از سن واقعي خودم بزرگتر بود اما كار با آقاي مقدم و خانم حاجيان و بقيه گروه را دوست داشتم و سختي آن را زياد احساس نكردم. من نكات زيادي در بازي و رفتار و اخلاق كاري از اين گروه ياد گرفتم.

سيروس مقدم با تو سختگير بود؟

آسان كه نمي‌گرفت اما نمي‌توانم بگويم سختگير بود. فكر مي‌كنم به هر حال دوست داشت و همه سعي‌اش را هم مي‌كرد كه كار را به نحو احسن انجام بدهد. البته سرعت كار طبيعتا بالا بود اما اين باعث نمي‌شد او از پلاني سرسري بگذرد.

تمرين‌هاي‌تان به چه شكل بود؟

تمرين به خصوصي نداشتيم. فقط قبل از هر پلان معمولا با خانم حاجيان يا بازيگران ديگري كه نقش مقابلم بودند و دستيارهاي آقاي مقدم، فيلمنامه را مي‌خوانديم و تمرين مي‌كرديم و بعد شروع به فيلمبرداري مي‌كرديم.


نمی‌شود فقط تابستان‌ها سر کار بروی؟!

تفاوت سبك زندگي‌ات با بچه‌هاي ديگر باعث اذيت تو نمي‌شود؟ در مدرسه مشكلي نداري؟

هميشه سعي مي‌كنم رفتار عادي مثل همه داشته باشم ولي خب بالاخره يكسري بچه‌ها مخصوصا سال پاييني‌ها خيلي علاقه نشان مي‌دهند و دائم مي‌آيند سوال مي‌پرسند و ... اما ناظم‌هاي مدرسه سعي مي‌كنند آن‌ها را كنترل كنند تا نظم مدرسه را به هم نزنند. اما من با همه باادب رفتار مي‌كنم چون بالاخره لطف دارند كه من را دوست دارند و علاقه نشان مي‌دهند. معلم‌ها هم مثل بچه‌هاي ديگر با من رفتار مي‌كنند البته گاهي واقعا كار من را درك نمي‌كنند و مثلا مي‌گويند نمي‌شود فقط تابستان‌ها سر كار بروي؟ يا درس‌هايت را ببر سر كار بخوان. يعني متوجه نمي‌شوند كار ما چطوري است.

وقتي سر كار هستي دلت براي مدرسه تنگ مي‌شود؟

براي درس كه نه خيلي ولي براي دوستانم دلم تنگ مي‌شود.

بيشترين تفريحت چيست؟

من كه اينقدر يا سر كار هستم يا درس دارم كه وقتي براي تفريح ندارم اما كتاب خواندن و فيلم ديدن را خيلي دوست دارم. عاشق فيلم‌هاي ژانر وحشت هستم. يك بار هم فيلمي با نام «عروس غريبه» در اين ژانر بازي كردم كه پخش نشده.

تا به حال به جز «تا ثريا» كار ديگري هم بزرگتر از سن‌ات پيشنهاد شده؟

بله، نقش حضرت آمنه در فيلم «محمد (ص) » آقاي مجيد مجيدي به من پيشنهاد شد كه بزرگتر از سنم بود و اتفاقا از نقش‌هاي اصلي كار هم بود. رفتم تست گريم هم دادم اما آقاي مجيدي گفتند هنوز براي اين نقش كم سن هستي. من 13 سالم است و نقش ايشان 19 ساله بود. اما گفتند احتمالا براي نقش دختر نوجواني در قسمت‌هاي بعدي اين مجموعه از تو استفاده مي‌كنيم. همين كه من را براي اين نقش دعوت كردند و تست گريم دادم، باعث افتخارم است.


در چهار سالگي به دار آويخته شدم

«زير تيغ» هم يكي از سخت‌ترين تجربه‌هاي كاري من بوده و هم يكي از بزرگترين شانس‌هاي زندگي كاري‌ام. يادم هست در دفتر آقاي هنرمند بوديم. در راه پله او را ديده و گفتم شما چقدر شبيه آقاي پرستويي هستيد. از همان جا آقاي هنرمند از برخورد من خوش‌شان آمد و من را براي «زير تيغ» انتخاب كردند. خانواده‌ام هم از اين كه قرار بود من كاري را با پرويز پرستويي، فاطمه معتمدآريا، فريبا جودي‌كار، نگار جواهريان و ... بازي كنم فوق‌العاده خوشحال بودند. فقط آن صحنه‌اي كه اول فيلم پدرم خواب مي‌ديد من به دار آويخته شدم، براي مادرم خيلي سخت بود. يادم هست موقع ضبط آن صحنه هم خيلي اذيت شدم. آقاي پرستويي زير طناب‌دار ايستاده بودند و به محض اين‌كه من را پايين مي‌آوردند بغلم مي‌كرد. خيلي ناراحت بود من كه دختر بچه كوچكي بودم و ۵-۴ سال بيشتر نداشتم بايد اين صحنه را بازي مي‌كردم. من را با يك تاپ كشي به شاخه درخت وصل كرده بودند و فشار كش‌ها قسمت‌هايي از تنم را كبود كرده بود. مادرم هم وقتي اين صحنه را ديد خيلي ناراحت شد مخصوصا كه ياد عذاب من موقع فيلمبرداري افتاد. اما در كل «زير تيغ» را خيلي دوست داشتم و گروه بسيار خوبي داشت مخصوصا آقاي پرستويي و خانم معتمدآريا خيلي مهربان بودند.


روی سينما نمی‌شود حساب کرد

تصميمت براي آينده چيست؟ مي‌خواهي بازيگر بماني يا شغل ديگري را در نظر داري؟

بازيگري را كه قطعا كنار نمي‌گذارم اما به عنوان رشته اصلي هم ادامه نخواهم داد و كنار درسم آن را دنبال خواهم كرد. يعني نمي‌خواهم رشته تحصيلي‌ام بازيگري يا سينما و هنرهاي نمايشي و اين چيزها باشد.

چرا؟ تو كه مي‌گويي به كارت علاقه داري؟!

چون هنر و به خصوص بازيگري كاري است كه نمي‌توان خيلي روي آن حساب كرد. يعني امن و قابل اعتماد نيست.

چرا اين را مي‌گويي خيلي بازيگرهاي حرفه‌اي داريم كه كارشان همين است و با همين بازيگري زندگي مي‌كنند؟

من چون از بچگي در اين كار بودم و با بازيگران سرشناسي مثل آقاي پرستويي و خانم معتمدآريا و خانم حاجيان و ... كار كردم، درس‌هاي زيادي در اين كار گرفتم و واقعا به اين نتيجه رسيدم كه خيلي نمي‌توان روي اين كار حساب كرد.

از چه نظر نمي توان روي آن حساب كرد؟ امنيت شغلي ندارد؟ امنيت مالي ندارد؟

نه، روي پيشنهادهاي آن نمي‌توان حساب كرد. معلوم نيست چه جور فيلم‌هايي ساخته شود و آيا پيشنهادهاي خوب داشته باشي يا نه. بعد هم اين كار خيلي سخت و بي‌برنامه است. مثلا من همين الان خيلي كلاس‌ها مي‌روم و سعي مي‌كنم هنرهاي ديگري مثل پيانو و ... را ياد بگيرم اما هميشه كارم برنامه كلاس‌هايم را به هم مي‌زند و نمي‌گذارد زندگي منظم و درستي داشته باشم. نمي‌دانم اما شايد همين بي‌نظمي هم يكي از دلايل ترديدم در اين‌كه بازيگري شغل اصلي‌ام در آينده باشد، است.

چه چيزهاي در قبول يك پيشنهاد برايت مهم است؟

كارگردان، بازيگرهاي ديگر و فيلمنامه.


يك بازيگر همه فن حريف

من براي ارتقاي كار بازيگري‌ام خيلي تلاش كردم و انواع هنرها و فن‌ها را فقط به خاطر اينكه بازيگر تواناتري باشم، آموختم. فن بيان، زبان بدن، موسيقي، هنرهاي رزمي، سواركاري و ... را ياد گرفتم تا در حرفه‌ام آماده‌تر باشم. اين در حالي است كه درس و مدرسه ام هم هميشه در كنار كارم بوده. من فقط ۳ سال و نيم داشتم كه وارد اين كار شدم. شروع كارم را حتي به ياد نمي‌آورم. مادرم تعريف مي‌كند كه خانمي در فرودگاه ما را ديده و به مادرم پيشنهاد داده من در تيزري تبليغاتي بازي كنم. بعد شماره ما را گرفته و خيلي اصرار و پيگيري كرده تا اين‌كه مادرم راضي شده. مادرم خيلي دوست داشته من بازيگر شوم. پدر و مادرم براي موفقيت من در اين كار خيلي تلاش و از خودگذشتگي كردند و از خيلي چيزها به خاطر موفقيت من گذشتند. هيچ وقت من را سر صحنه تنها نگذاشتند و حتي وقت‌هايي كه خودشان نمي‌توانستند با من باشند، پرستاري را همراهم مي‌فرستادند تا تنها نباشم. الان به خاطر محبت‌هاي‌شان از آن‌ها متشكرم. هر چند يك بازيگر كودك سختي‌هاي زيادي را تحمل مي‌كند و اصولا كار كردن مثل آدم بزرگ‌ها براي بچه‌ها سخت است اما چون كارم را دوست دارم فكر مي‌كنم ارزشش را داشته. خدا را شكر نتيجه زحمت‌هايم را هم گرفتم. همين امسال در جشنواره كودك و نوجوان اصفهان براي ايفاي نقش اصلي فيلم «پيشوني سفيد» تنديس بهترين بازيگر دختر را دريافت كردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • niloufar

      ishala movafagh bashe a hamon avayel k to tablighat bod azash khosham miomad :)

      پاسخ ها

      • سلامهفا ط

        بياز
        سلام من

    • negin

      man ke azash khosham miad mashala khoshgelam ke hast

    • امیر

      حتماً موفق میشه چون هم جوانه و هم زیبا....

    • + -

      خانواده ي خوب و با فكرچقدر براي آينده ي فرزندانش تاثير ميذاره

    • هادی

      امکانات،پدر و مادر خوب و شرایط فیزیکی و ذهنی رو داشته...
      خیلی باید ممنون پدر و مادر و خدا باشه...
      ایشالا که موفق باشه ...

    • setia

      برات اینده ای روشن می بینم واقعا هم سیرت خوب داری هم صورت خوب .

    • کیانا

      ازش بدم میاد خیلی زشته خدایی بچه بود خیلی خوشگل تر بود بازیشم بهتر بود ولی الان نه خوشگله نه بازیش خوبه

      پاسخ ها

      • نوید طهمورثی

        این حرف شما همش از روی حسادته

      • رویا

        باهات موافق

    • فرشته

      خیلی خودش رو میگیره.(به نظر من) ولی در کل بد نیست.

      پاسخ ها

      • تارا

        اره موافقم

    • حسودک

      حسودیم شد بهش.

    • سارا

      تو مدرسه ي ماست

      پاسخ ها

      • رویا

        به سلامتی

    • ننتت

      ایا در درس هایت زرنگ هستی معدلت چند بود

      پاسخ ها

      • نسترن

        مدرستون کجاس؟

      • رویا

        به نظر من معدلش بالای 17نیس مطمعنم

    • قلقفلی

      عکساتو عوض کن

    • رومينا

      خوش بحالش مامان باباي ما كه بهمون اهميت نميدن .........
      موفق باشي

    • نسترن

      سارامدرستون کجااااااس؟

    • سارا

      من مدرسم عفاف هستش اونم همینطور

    • مليكا

      سارا جان منظورت مدرسه ي عفاف توي مرزدارانه؟؟؟
      ترلان جان از من به تو نصيحت اينقد خودتو نگير
      اصلاً هم خوشگل نيستي

      پاسخ ها

      • مینااا...

        موافقم باهات

      • امیر

        موافقم

    • عزت

      یه خورده به فکراون دنیاتم باشی بدنیس

      پاسخ ها

      • نسرین

        لایک

    • سنا

      خيلي خوشگله.اصلا هم خودشو نمي گيره.هم بچگيش خوشگل بود و هم الانش

    • دوس

      یه ذره کمتر خودتو بگیری بد نیس

    • مهسا

      ب نظر من بچگیش خشگل تربود...الان هم خشگله...
      امیدوارم اخلاقش هم خوب باشه..

    • مهسا

      هم بچگیش خشگل بودهم الانش خشگله...بازیشم بدنیس...
      امیدوارم اخلاقش هم خوب باشه...

    • مگه فضولی

      ترلان جون درسته زیبایی وخانواده ی خوبی داری ولی شنیدم با ارسلان نامزد کردی اخه چرا؟فک نمی کنی خیلی زوده؟منم همسن توام ولی فقط به درس و ایندم فک میکنم..................حالا اگه راسته که واقعا.......ولی اگه دروغه که فعلا به این چیزا فک نکن عزیزم.موفق باشی باااااای

    • ميترا

      ترلان خيلي ازت بدم مياد

      پاسخ ها

      • فاطمه

        باهات موافقم

      • حامد

        لایک میترا جان

    • كيانا

      بهش حسوديم ميشههه
      ولي دركل هم خوشگله هم بازيش خوبه منم دوسش دارم. ولي چون همه ي بازيگرا رو ميبينه و بازيگره بهش حسوديم ميشه

      پاسخ ها

      • VOoOoROgAk

        به نظرم ک اصلآ حسودی کردن نداره چون چیزبخوصوصی نداره که بخوای حسودی کنیم...ولی ب نظرم خودتو میگیری همش تو صحبتات هی میگفتی پیانو بلدی و... خب منم گیتار بلدم،رزمی کار هستم سوارکاری هم بلدم تیاتر هم بازی میکنم ن تنها من بلکه همه ی هنرایی دارن ک شاید یکی دیگه نداشته باشه پس نباید هی بگیم و باید واسه همه ارزش قایل بشیم...

    • هستی

      بابا آخه تو که خوشگل نیستی این ژستا چیه که می گیری ؟

    • هوریتا

      ترلان جان برایت ارزوی موفقیت می کنم خیلی هم خشکل هستی امیدوارم در این رشته پیشرفت زیادی کنی

    • حورا

      ترلان جون من عاشقت هستم وخیلی خوشکل هستی

    • نسیم

      واقعا کارش عالیه.... هم خوشگل و هم بااستعداد.... امیدوارم هر جا باشه موفق باشه بعدم به نظر من بهتره هر کس مواظب زندگی خودش باشه و اجازه بده دیگران خودشون برای خودشون نصمیم بگیرن هرکس هم غرور داره ترلان جون غرور داره ولی غرورش خوبه!! همه باید یکم غرور داشته باشن و مطمن باشین که اگه شما جای ایشون بودین خیلی خیلی مغرورتر بودین پس بهتره دوستانمون رو تشویق کنیم تا تنبیه!!!

      پاسخ ها

      • sara

        اون غروری که شما میگی قضیه اش فرق میکنه،ولی مگه این دختره چیکارس که بخواد خودشو بگیره و غرور داشته باشه
        حالم از ش بهم میخوره فیلم تا ثریا رو هم فقط بخاطر این دختره ندیدم اه اه

    • نگینم

      کارت عالیه ترلان جان ولی میشه بگی چندسالته؟اخه گیج شدم!

    • ahea

      ایشون یکی دو سال رو جهشی خوندن؟
      یا نه من اشتباه میکنم؟
      کلا هر کسی که داره نون بازیکنی فوتبال و بازیگری رو تو ایران میخوره مفتخوره.
      ما خودمون کارخونه داریم هرسال داریم کلی ضرر میدیم.
      پولی که باید صرف به راه انداختن کارخانه های کشور بشه تو جیب مفتخور ها میره.
      امیدوارم با لحن تندی که من دارم به کسی جسارت نشه.

    • مائده

      من از ترلان بدم میاد خیلی هم قرتیه و خودشو میگیره و به ارسلان میچسبونه اه اه چندش

      پاسخ ها

      • shabnam

        عششششششششششششششششقی.
        مر30

      • zahra

        اخییییییییی.حسودیت میشه که ارسلان و ترلان جون با هم نامزد کردن.ه ه ه

      • مهلا

        ارسلان حیفی با اون ازدواج کنی

      • حامد

        ارسلان حیفه با این قزمیت ازدواج کنه ارسلان داداش بی خی تروقران

    • فاطیما

      خیلی زشتی در ضمن خودتم میگیری
      اه اه بدم میاد ازت چندش بدترکیب!!!!!!!!!

    • هلیا

      نه زشت نه قشنگه متوسطه اخه من که بزرگتر از اینم هنوز به ابروهامم دست نزدم اونوقت اون حتی موهاشم 4 یا 5 بار رنگ کرد خودشم تو سایتش نوشته بود

    • سارا

      ترلان قیافت قشنگه نه زشتی و نه هم زیاد خوشگل.ولی قیافت به دل آدم میشینه.
      بازیتو ندیدم ولی فک کنم خوب باشه.بچگیت بامزه بودی

    • بنده خدا

      خیلی هم مسخره ما وقتی 14 سالمون بود دست را گاز می گرفتیم ساعت مچی درست می کردیم حالا طوری شده بچه 14 سال الان جلو دوربین چنین عکس هایی میگیره بابا بسه دیگه مگه چیه !! یه دختر ( بچه) آمده جلو دوربین 100 نفر کامنت دادن ما حسودیمون میشه مثلا چکار کرده؟ رفته بازیگر شده تخم دو زرده که نکرده حالا بگید حرف من از روی حسادت باشه قبول

    • kimia jun

      ترلان جون تو هم خوشگلي هم بازيت خوبه بايدم خودتو بگيري اگه هم با ارسلان نامزد كردين كار خوبي كردي جفتتوووووون نازين به همم مياين ماركتون باشه

    • shaghayegh

      یه ذره بچه ببین چه تیپایی می زنه واقعا زززشششته از تو بعید بود ترلان.

    • aida

      نه خیلی خوشگله ونه زشت ولی به نظرم خیلی زشته یه دختربااین سن کم موهاشو رنگ کنه وابروهاشو برداره

    • سابه

      خانم پروانه به نظرم خیلی خیلی خیلی زشتی الانم اگه اومدم تو وبلاگت واسه اینه که یه ادمی بهم گفت وای عکسای ترلان پروانه رودیدی؟؟؟؟خیلی خوشگله برای همین منم کنجکاو شدم ببینم قیافت الاناچه جوریه.اما به این نتیجه رسیدم که فوق العاده زشت و ازخودراضی هستی درضمن علاوه برخودشیفته بودنت بااین ژس هات خیلی زشته که تو این سن ابروهاتو برمیداری و موهاتو رنگ میکنی خانم.....

    • عباس

      کارت عالیه دوست دارم خیلی زیاد......

    • طاها

      شیراز زندگی می کنی؟اگر شیراز زندگی می کنی مدرست کجاس

    • سپیده

      سلام عزیزم
      من تاحالاباهات اشنانشده بودم وندیده بودمت توفیلم های ایرانی
      الانم اسمت تواینترنت بود گفتم ببینمت!
      ولی اینجورعکسا درشعن تونیس اصلاخوب نبود
      ولی خودت خوشگلی؟!
      ارزومندارزوهایت

    • پریا

      برات ارزوی اینده ای پر از افتخار دارم...
      یه سوال :چه جوری وارد عرصه ی بازیگری شدی؟با پارتی بازی؟؟؟؟؟؟؟؟
      خیلی چیز ها راجع به تو شنیدم که امید وارم درست نباشه.....

    • yas

      اصلا خوشگل نیستی خیلی هم خودت و میگیریمن سال بالایی تو هستم تو مدرستون خیلی به خودت مغروری اصلا خوب نیست...

    • گلی

      زشت

    • مازیار

      بخدا من عاشق ترلان هستم یکی دوبار هم می خواستم خودم رو بخاطرش بکشم قربونش بشم ولی اگه ارسلان رو ببینم تیکه تیکش می کنم.

      پاسخ ها

      • ارسلان

        اخه ترلان تحفه است؟

    • امیر مهدی

      بازیت خوبه از نظر خشگلی هم بد نیستی ولی اینجور معلومه خیلی خودتو میگیری اینجور نباش عزیزم موفق باشی

    • زینال

      یکی تو یکی هم ارسلان قاسمی از حرفه بازیگری بکشید بیرون حالم از جفتتون بهم می خوره

      پاسخ ها

      • mahsa

        خخخخخخخ موافقم باهات

    • دانیال

      من عاشقتم ترلان جون دقیقا هم سنیم ترور بخدا اگه تونستی این پیام رو خواندی یه نظر بده باااااای

      پاسخ ها

      • عسل

        خخخخخخخخخ

    • اشکان

      خ دوستت دارم ترلان انشالله موفق بشی

    • الهام

      سلام ترلان خانوم تو بچگیت خیلی بانمک بودی الانم بانمکی بنظرم بانمک بودن جلوترازخوشگل بودنه ناناز من ازتو یه سال بزرگم گاش به ابروهات دست نمیزدی بازی هاتو دوس دارم خودتم همینطور واقعا با ارسلان نامزد کردین؟؟؟؟؟؟؟؟تروجون عزیزت جواب من یکی رو بده به عشق تو هم که شده بازیگرمیشم

    • مهدی

      کارت عالیه برایت ارزوی موفقیت میکنم

    • آريانا

      به نظر من كه هيچ مشكلي نداره هم قيافش وهم تيپش عاليه .من عاشق موهاي فروبلندش بااون چشم و ابروهاشم.واقعا تكه.....بعدشم اين حرفا چيه. اوناباهم ازدواج نكردن فقط توفيلما باهمن...يه عده آدم بيكار هم اومدن شايعه پراكني كردن..بي ادبا

    • سوفیا

      سلام ترلان خانووومی، دوست خوبم میخوام بعضیا بدونن ترلان ماهه چه ازنظر قیافه چ اخلاق

    • شایسته 78

      بچگیاش خیلی ناز بود البته الان هم خعلی زشت نیست قیافش ب دل میشینه .. بازیش هم خوبه ..ایشالا موفق باشه....

    • man manam

      من تو مدرسه ترلانم ترلان ابروهاش بیش از حد پرپشت بودطوری که موهای ابروهاش بلندمیشدن و فرمیخوردن مجبور بود برداره اگرم برداره به کسی مربوط نیست در ضمن من دوستشم که با مقنعه کنارش عکس گرفتم امیدوارم از این چرت و پرتانشنوم ترلان و ارسلان تو بازی فقط کنار هم هستند

    • هیوا

      اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    • مبینا

      ازش اصلا خوشم نمی یاد خیلی خیلی احمگه

    • سينا

      خيلى قيافه ميگيره.....نميدونم چرا انقدر ازش بدم مياد

    • آراسته

      ترلان جان اصلا خوشگل نیستی اگر هم با ارسلان نامزد کردی بهم نمیاین چون ارسلان خییییییییییییییییییییییییییییییلی ماهه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا خوشگل نیستی حیف ارسلان

    • مهشاد

      ترلان پروانه مثل بازیگران دیگه س ولی من نظر خواصی نمی تونم بدم

    • مهدی

      از بازیگرای جوون خوشم میاد.یکیش هم خودتی

    • lمهدی

      خوشگل فقط ترلان

    • عارفه

      اميدوارم در اينده بازيكره خيلى خوبى باشىى و بيشرفت كنى.

    • hamed

      سلام ترلان جان خیلی تو دل بروی عشقم مواظب خودت باشیا جوجو.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایییییییییییییییی برووو مینیم باووو چندش

    • زهرا

      عاشقتم ترلان میشه بگی چند سالته

    • آوا

      اگه معدلش خوب بئود بهمون میگفت

    • آوا

      فکر میکنه ارسلان ازش خوشش میاد و فقط خوشگل ترین آره به خدا اگه منم انقدر به خودم می رسیدم خوشگل بودم

    • پریناز

      دختر خوب عالی و خوشاخلاقیه خدا به صاحبش ببخشه به ما چه

      پاسخ ها

      • سارا

        آفرین

    • مائئئئده

      دخترخوبی هستی ایشالا خوشبخت بشی با اقا ارسلان

    • غزل

      من عاشق بازیگری ام برای رسیدن بهش هر کاری میکنم وهمیشه تلاش و کوشش به همراه دارم

    • بی نام

      دختر خوش سلیقه

    • نظر سارا

      عاشقشم

    • raha

      خخخخخ حالم بد شد

    • بدون نام

      خوبه

    • مهدی

      خیلی دوست دارم

    • ساجده

      سلام ترلان جان امید وارم در کارت موفق باشی خیلی دوست دارم . بچه ها خبر ازدواج ترلان با ار سلان شایعه هست باور نکنید

    • نازنین

      سلام ترکان جان .من عاشق بازی های شما هستم. امید دارم موفق باشید

    • نگار

      بچه ها یکی میگه خوشگل نیست فوری گارد نگیرین. خوب اینم نظره . به نظر منم اصلا خوشگل نیست.

    • دنيا

      چهرش عادي
      اگه با ارسلان بوده واقعا حيف با اون قيافه ...........شبيه گربهاست

    • بدون نام

      واااااااي اينجاپر دهه هفتاديه از اون هيولاهان

    • فاطمه

      شمایی که میگید خوشگله برید توی گوگل عکسای جدیید (جدید ها)حدیث سادات مدنی رو ببینید دختره 21 سالشه ولی اینقدر بیبی فیس و بانمکه که اصلا بهش نمیاد چشاش رو که مبینی تازه میفهمی چشم خوشگل چشمای سگ دار اونه نه ترلانو تازه بهمن 94 به ابروهاش دست زده و موهاشم تا حالا رنگ نکرده و در جواب اون دوستی که گفتن "ابروهاش خیلی پر پشت بود و فر می خورد مجبور شد برداره" باید بگم بلوف نزن عکسای کودکیش رو که نگاه میکنیم میبینیم که اصلا پرپشت نبوده که خدا رو شکر همیشه ابروهای پرپشت و زیبای خودم رو دوست داشتم و توی این سن نکردم به بهش دست بزنم اگه راس میگی بگو مجبور بوده که موهاش رو رنگ کنه ؟ابروی باریک که خوب نیست سن آدم رو میبره بالا و واسه همینه که ترلان کم کم 24 سالش می خوره باشه .و یه چیز دیگه من به یقین رسیدم یا به خاطر خوشگلیش بوده که اینقدر موفق شده و یا پارتی داشته .شما اگه برنامه ی خندوانه که توی روز سینما بود رو دیده باشید میفهمید که همه ی بازیگرایی که از بچه گی وارد شده بودن ناراحت بودن که گسی به ما اهمیت نمی ده و با ما فیلم نمیسازه در حالی کهومن خودم معتقدم بازی اوناا عااالیهه و حالا هم چند تا نو جوون هم سن ترلان که بعضی هاشون چهره هاشون خوب بود و بعضیاشون نه پارتی رو داشتن و نه چهره رو نام میبرم:مائده گچبر زاده،آرمیتا مرادی،حدیث سادات مدنی،ملیسا دولت خواهی،روژان آریا منش ،پریا مردانیان و ترگل طیبی و ...خیلی هنرمندای دیگه ی نو جوون مون.حالا یه سوال چنتای این ها رو که واقعا به نظر من بازی اینا هنر مندانس رو میشناختید؟ مخصوصا حدیث مدتی که با دیدنش هم.معنی خوشگل رو میفهمید و با تماشای فیلماش (مثلا عشق)متوجه میشید که چه قدر عالی بازی میکنه .راستی تا یادم نرفته به اون دوست ترلان که باهاش عکس داره بگم :فهمیدم کدوم عکس رو میگی خودم توی گوشیم دارمش .ترلان مجبور بود تو چرا تو این سن ابروهات رو برداشتی گل من؟اون طرز حجاب و آرایشی که ترلان داشت مناسب مدرسه بود؟اونم تو این سن؟والا ما یه ریمل میزنیم خجالت میکشیم .بازیشم که اصلا خوب نیست بازی رو باید بره از اون محمد رضا شیرخانلو یاد بگیره که کلا نصف قد اونو داره ولی بازی عااالیه و ارسلان هم زشته حداقل تو قابل تحملی اون که اصلا ...

    • سهیل

      وای خدایا آخه این ترلان کجا خوشگلههه خیلی بیریخته

    • مهیا

      معدلتو میتونی بگی تو هفتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج