جاباما
۱۸۴۲۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادقیان: خوشحالم پرسپولیس می‌برد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید از این که در ترکیب پرسپولیس جایی ندارد ناراحت است اما از پیروزی تیمش خوشحال می شود.

خبرگزاری ایسنا: پیام صادقیان درباره پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی واقعا برای ما سخت بود. آنها تیمی حرفه‌ای بودند و تماشاگران زیادی هم برای تشویق شان به ورزشگاه آمده بودند. خدا را شکر بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و توانستند با انجام یک بازی هوشمندانه سه امتیاز را به تهران بیاورند.

او اضافه کرد: امکانات باشگاه بنیادکار از هر لحاظ از ما بهتر بود. به اعتقاد من، ما ضعیف‌ترین تیم از لحاظ امکانات در لیگ قهرمانان هستیم. با این امکانات کم نتیجه‌ می‌گیریم. البته هواداران خونگرمی داریم که همیشه از ما حمایت می‌کنند و به نوعی پرهوادارترین تیم آسیا هستیم.

صادقیان در ادامه درباره دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز هم گفت: انشاءالله همان گونه که مقابل بنیادکار بازی کردیم در مقابل تراکتورسازی هم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم.

او در ادامه درباره شرایط خودش هم گفت: من خیلی وقت است که شرایط ایده‌آلی دارم و به هیچ عنوان مشکل بدنی ندارم اما سرمربی تیم تصمیم گرفته است فعلا به من بازی ندهد. من هم اعتراضی به این موضوع ندارم اما واقعا ناراحت هستم. هیچ فوتبالیستی نیست که از نیمکت نشینی ناراحت نشود اما خوشحالم که تیمم خوب بازی می‌کند و به پیروزی می‌رسد.

صادقیان درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلات باشگاه در حال حل شدن است. امیدوارم که با تلاش مدیریت باشگاه حقوق‌های ما را به موقع پرداخت کنند.

وی در پایان درباره دیدار پرسپولیس مقابل تیم النصر عربستان نیز خاطرنشان کرد: بازی کردن در عربستان واقعا سخت است. مطمئنا یکی از سخت‌ترین دیدارهایمان برابر النصر خواهد بود. انشاءالله می رویم که با امتیاز برگردیم. اگر این روند را ادامه دهیم می‌توانیم جزو چهار تیم برتر آسیا باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج