۱۸۴۳۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کاهش ۴ درجه‌ ای دما از فردا در تهران

یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در تهران خبر داد و گفت: کاهش ۴ درجه‌ای دما از فردا تا جمعه در پایتخت رخ می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در تهران خبر داد و گفت: کاهش ۴ درجه‌ای دما از فردا تا جمعه در پایتخت رخ می‌دهد.

فریبا گودرزی درباره آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و دامنه های البرز بارش باران و در ارتفاعات این منطقه بارش برف پیش بینی شده است.

وی با بیان این که از پنجشنبه به تدریج از میزان بارش ها در مناطق فوق کاسته شده و به سمت شمال شرق و سواحل خزر کشیده می شود، ادامه داد: شدت بارش باران در روز پنج شنبه در اردبیل، گیلان، مازندران، شمال سمنان و خراسان شمالی خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این که جمعه نیز بارش باران در سواحل دریای خزر ادامه دارد، گفت: پنج شنبه ریزش هوای سرد در سواحل جنوبی خزر موجب کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور می شود درواقع کاهش ۵ درجه ای دما در این روز رخ می دهد.

گودرزی با اشاره به اینکه در روز پنج شنبه دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس مواج است، افزود: در جنوب غرب مانند ایلام، خوزستان در روز پنج شنبه با توجه به وزش باد شاهد گرد و غبار در این مناطق خواهیم بود.

وی در خصوص هوای تهران نیز اظهار داشت: امشب و فردا بارش پراکنده باران در تهران رخ می دهد که در ارتفاعات نیز بارش به صورت برف خواهد بود. همچنین دمای هوای تهران از پنج شنبه تا جمعه، ۴ درجه کاهش دما خواهیم داشت.

گودرزی اظهار داشت: در خصوص وضعیت جاده ها نیز باید بگویم بارش برف و باران در جاده های کوهستانی اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، گلستان در روز پنج شنبه و جمعه وجود دارد، بنابراین توصیه می شود مسافران تمهیدات لازم را اندیشیده و تجهیزات کافی با خود به همراه داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج