۱۸۴۳۷۹
۹ نظر
۵۰۴۴
۹ نظر
۵۰۴۴
پ

باور کنید این دو دختر دوقلو هستند! +عکس

وقتی لوسی و ماریا آیلمر به مردم می‌گویند که دوقلو هستند، ناباوری را در چهره آنها می‌بینند. این دو دختر ۱۸ ساله اهل گلاستر انگلیس هستند. آنها دو تا از پنج فرزند یک پدر سفیدپوست و یک مادر نیمه جامائیکایی هستند.

یک پزشک: وقتی لوسی و ماریا آیلمر به مردم می‌گویند که دوقلو هستند، ناباوری را در چهره آنها می‌بینند. این دو دختر ۱۸ ساله اهل گلاستر انگلیس هستند. آنها دو تا از پنج فرزند یک پدر سفیدپوست و یک مادر نیمه جامائیکایی هستند.

باور کنید این دو دختر دوقلو هستند! +عکس

شاید بعضی از شماها تصور کنید که دوقلو بودن، مترادف است با شباهت‌های ظاهری بسیار زیاد. اما خب، اگر بدانید که دوقلویی انواع مختلفی دارد، دیگر متعجب نخواهید شد.

باور کنید این دو دختر دوقلو هستند! +عکس

در دوقلویی همسان، تخمکی که با یک اسپرم بارور شده، تقسیم می‌شود و دو جنین را به وجود می‌آورد و از آنجا که ماده ژنتیکی این دو جنین یکسان است، شباهت آنها هم بسیار زیاد است. به این نوع دوقلویی تک تخمکی یا مونوزیگوت گفته می‌شود.

البته دوقلوهای همسان هم ممکن است کاملا شبیه هم نباشند، چون شرایط داخل رحم یا شرایط بیرونی بعد از تولد، برخی از جهش‌های ژنتیکی و نیز بروز متفاوت ژن‌ها، باعث ایجاد تفاوت در دوقلوهای همسان هم می‌شود.

باور کنید این دو دختر دوقلو هستند! +عکس

نوع دیگر دوقلویی، وقتی پیش می‌آید که در یک سیکل، دو تخمک از تخمدان آزاد بشود و هر یک از آنها با یک اسپرم بارور شوند. میزان شباهت دوقلوهایی اینچنینی که دوتخمکی یا دی زیگوت نامیده می‌شوند، درست به اندازه شباهتی است که هر خواهر برادری ممکن است به خواهر و برادر دیگر داشته باشد.

در مورد لوسی و آیلمر، چیزی که باعث تعجب اطرافیان و دوستان آنهاو رسانه‌ای شدن قضیه شده، تفاوت قابل توجه رنگ پوست و موهای آنهاست. لوسی بور و موقرمز است، در صورتی که ماریا پوست تیره‌ای دارد و موهای فرفری تیره دارد.

به طور متوسط از هر ۸۰ حاملگی، یکی منجر به حاملگی دوقلویی می‌شود و از هر ۲۵۰ تا یکی منجر به حاملگی دوقلوی تک تخمکی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پانیسا

      الهی

      چقد دختر سیاهه خوشگله

    • حمید

      مو وزوزیه چه خوشگله!!!!

    • ساناز

      دخترخاله های دوقلوی منم غیر از رنگ پوست همین قدر متفاوتن.یکی موهاش لخت،یکی موفرفری.یکی قدبلند،اون یکی ظریف و کوتاه.یکی چشم درشت،اون یکی چشمای کشیده.همیشه موجب تعجب هست وقتی می شنون اینا دوقلون

    • اکسیژن

      دو جور دوقلو داریم..دوقلوی همسان و دوقلوی غیر همسان..اینجور دوقلوهایی که اصلا شبیه نیستن دوقلوی غیر همسان هستن..همسایه ای داریم که دوتا پسر دوقلو دارن یکی از پسرا شبیه مردمان آمریکای جنوبی و این یکی پسر شبیه اروپایی هاست

    • بدون نام

      عين جولز و جولي ميمونن

    • آرش

      به نظر من سفیده خوشگل تره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشین بینیم با

    • sana

      سیاهه چقدر ناز و خوشکله.اون یکی مثل روحه...

    • بدون نام

      سیاهه خوشگله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج