جاباما
۱۸۴۴۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش به انتشار فیلم کنسرت زنان در ماهواره

«حسین نوش آبادی» سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتشار فیلم‌هایی از کنسرت بانوان و کلیپ‌های تک خوانی زنان در شبکه‌های ماهواره‌ای مربوط به این دوره نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان: «حسین نوش آبادی» سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتشار فیلم‌هایی از کنسرت بانوان و کلیپ‌های تک خوانی زنان در شبکه‌های ماهواره‌ای مربوط به این دوره نیست.

حسین نوش آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص پخش و انتشار کلیپ‌ها و کنسرت‌های بانوان در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی گفت: مجوزهایی که برای کنسرت‌های بانوان داده شده با حفظ شرایط تعیین شده است یعنی به هیچ وجه کسی اجازه فیلم برداری از کنسرت‌های مخصوص بانوان را ندارد.

وی ادامه داد: کنسرت‌های بانوان در انحصار خانم‌ها است، حتی گروه مدیریتی و اجرایی نیز از گزوه بانوان هستند و چنانچه کسی بخواهد فیلم برداری کند با آنها برخورد می‌شود و با افرادی که درخواست چنین مجوزی دارند شرط می‌شود که نباید تحت هیچ شرایطی از اینگونه برنامه‌ها فیلبرداری شود؛لذا اگر تصویری از چنین برنامه‌هایی تهیه شود ما برخورد قانونی می‌کنیم.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه موسیقی بانوان در انحصار خانم‌ها است بیان کرد: همچنین در گروه‌های موسیقی که به صورت هم خوانی است و یا نوازنده‌های خانم حضور دارند برنامه آنها باید با شرایط تعیین شده با حفظ حجاب خانم‌ها در رعایت شئونات قانونی و شرعی برگزار شود.

وی افزود: بنابراین اگر ما مشاهده کنیم فیلمی از مجلس مخصوص خانم‌ها تولید شود این را به عنوان حرکت غیر قانونی تلقی می‌کنیم و تاکنون هم در طول یک سال و نیم دولت یازدهم هیچگونه فعالیتی در این رابطه صورت نگرفته است و فیلمی از مجلس خانم‌ها پخش نشده است.

نوش آبادی عنوان کرد: چنانچه در بعضی از شبکه‌های ماهواره‌ای یا در برخی از شبکه‌های مجازی فیلمی که گویای حضور فیلمبردار بوده پخش می شود، ارتباطی با دولت جدید ندارد و ممکن است این فیلم‌ها در موقعیت‌های دیگر و در گذشته منتشر شده باشد.

وی تصریح کرد: تاکنون مجوزهای صادر شده برای کنسرت بانوان فقط برای خانم‌ها به صورت زنده پخش شده و هیچ کس حق فیلم‌برداری نداشته و ما به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنیم.

نوش‌آبادی با اشاره به مجوز گروه‌های موسیقی بانوان اظهار داشت: مجوزی که بعضی از گروه‌ها دارند برای تولید برنامه‌های قانونی و با مجوز است یعنی صدور مجوز برای یک موسسه هنری یا گروه موسیقی و دلیل بر ان نیست که فیلم یا برنامه‌ غیر مجاز تهیه کنند.

وی ادامه داد: تهیه هرگونه موسیقی غیرمجاز در زیرزمین و پنهانی جرم است و تولید و توزیع و پخش آن جرم دیگری دارد بنابراین گروه دارای مجوز برای اجرای باید مجوز دوم بگیرد.

نوش‌آبادی اظهار داشت: صرف داشتن مجوز، دلیل بر تولید هر گونه فیلم نخواهد بود و اگر این گونه باشد برخورد می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر آنکه آیا تاکنون گروهی شناسایی شده است که با آن برخورد صورت بگیرد، اظهار داشت: اگر چنین مواردی اتفاق بیفتد تذکر داده می‌شود و اگر اصرار داشته باشد پروانه فعالیتش لغو می‌شود و موسسه دارای مجوز فعالیت‌های هنری به طور حتم لغو پروانه می‌شود.

نوش‌آبادی تصریح کرد: اکنون گروهی را مشاهده نکردیم که تولید موسیقی زیرزمینی و آن را در شبکه‌های ماهواره ای پخش کند. البته فیلم‌هایی به طور پنهانی ساخته شد و در جشنواره‌های خارجی هم به نمایش گذاشته شد اما ما برخورد کردیم در واقع انها را غیرقانونی دانستیم چرا که برخلاف قانون بوده و مسئولیتی هم متوجه ما نیست و بدون مجوز بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج