۱۸۴۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پربازدیدترین اخبار روز؛

سخنرانی ۱۵میلیون دلاری تا خیانت آرنولد

هر روز هزاران خبر منتشر می شود که فقط تعدادی از آنها با استقبال مواجه می شوند که ماجرای درآمد ۱۵ میلیون دلاری بوش از سخنرانی، مخالفت نتانیاهو با طرح صلح اوباما، دلایل خیانت آرنولد و ... از جمله اخبار پربازدید جهان بوده اند.

نخستین خبر پربازدید مربوط به کسب درآمد ۱۵ میلیون دلاری "جرج بوش" رئیس جمهور سابق آمریکا از راه سخنرانی است. جرج بوش پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود در کاخ سفید توانسته تا کنون ۱۵ میلیون دلار از راه سخرانی کردن بدست بیاورد.

سخنرانی 15میلیون دلاری تا خیانت آرنولد

وی از سال ۲۰۰۹ تا کنون ۱۴۰ سخنرانی در قبال دریافت پول ایراد کرده و در ازای آن ۱۵ میلیون دلار دریافت کرده یعنی ۱۱۰هزار دلار به ازای هر سخنرانی.

سخنرانی 15میلیون دلاری تا خیانت آرنولد

دومین خبر پربازدید جهان مربوط به ماجرای خانواده ای است که پس از خرید خانه ای در "سالت لیک" آمریکا ۴۵ هزار دلار پول در آن پیدا کرده و اقدام به بازگرداندن آن به صاحبش می کنند. این خانواده پس از تحویل گرفتن خانه اقدام به بازدید از نقاط مختلف آن می کنند که در پارکینگ با یک جعبه فلزی قدیمی مواجه می شوند و وقتی در آن را باز می کنند با کیسه هایی مواجه می شوند که پر از پول بودند. این خانواده سپس اقدام به پس دادن این پولها به صاحبش که ۴۵ هزار دلار بود می کنند.

سخنرانی 15میلیون دلاری تا خیانت آرنولد

خبر پربازدید بعدی مربوط به دلایل خیانت "آرنولد شوارتزنگر" فرماندار سابق کالیفرنیا و ستاره مطرح هالیوود به همسرش است.

این مطلب که توسط "نانسی گیبز" در هفته نامه تایم منتشر شده به دلایل خیانت آرنولد به همسرش در زمانی اشاره می کند که این ستاره هالیوود در اوج شهرت قرار داشته است.

سخنرانی 15میلیون دلاری تا خیانت آرنولد

خبر پربازدید بعدی مربوط به مخالفت "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی با سخان اخیر "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا درباره صلح خاورمیانه است. نتانیاهو که به آمریکا سفر کرده روز جمعه در دیدار با "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا صلح با فلسطینی ها و بازگشت به مرزهای ۱۹۶۷ را رد کرد. این اقدام تنها ۲۴ ساعت پس از سخنرانی اوباما که خواستار گفتگوهای اسرائیلی و فلسطینی برای دستیابی به صلح بود صورت گرفت. اظهارات گستاخانه نتانیاهو که بازگشت به مرزهای ۱۹۶۷ را غیر قابل پذیرش دانسته بود واکنش های بسیاری را نه تنها در میان مقامات فلسطینی بلکه رژیم صهیونیستی را در بر داشت.

سخنرانی 15میلیون دلاری تا خیانت آرنولد

آخرین خبر پربازدید بعدی مربوط به فروش نسخه های الکترونیکی کتاب از سوی سایت "آمازون" است. این سایت اعلام کرده که فروش نسخه های الکترونیکی کتاب از کتابهای معمولی و منتشر شده بر روی کاغذ بیشتر شده است. آمازون فروش کتابهای معمولی را از سال ۱۹۹۵ و فروش نسخه های الکترونیکی را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده که با توجه به رونق اینترنت در جهان و علاقه کاربران به فعالیت های سایبری فروش نسخه های الکترونیکی افزایش چشمگیری یافته است.

منبع : مهر نیوز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج