جاباما
۱۸۴۷۱۱
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

جشن بهار با نبرد خونین سگ‌ها! +عکس

چینی ها هم در آستانه بهار بازی ها و سنت هایی دارند که یکی از آنها جنگ سگ ها است. سگ ها باید مثل گلادیاتورها تا پای جان با هم بجنگند.

فرارو: چینی ها هم در آستانه بهار بازی ها و سنت هایی دارند که یکی از آنها جنگ سگ ها است. سگ ها باید مثل گلادیاتورها تا پای جان با هم بجنگند.

به گزارش دیلی میل، چینی های ساکن روستای "سانجیائو" فصل بهار را با جشنی شروع می‌کنند که در آن سگ ها تا دم مرگ با هم می‌جنگندغ این بازی هر سال به مناسبت آغاز بهار در روستای "سانجیائو" در منطقه "جیشان" در شمال چین برگزار می شود.

در این جشن هرکسی دلش بخواهد می تواند به شرط اینکه یک سگ همراه خود بیاورد شرکت کند؛ جایزه فردی که سگش پیروز میدان شده باشد بک فنجان سنتی چینی و یک باکس سیگار است. در این جشن همه مردم در اطراف قفس بزرگی جمع می شوند و به جنگ دو سگ که به زور به جان یکدیگر افتاده اند نگاه می کنند. گرچه این جشن دلخراش صدای اعتراض مدافعان حقوق حیوانات را درآورده است اما اهالی محلی از این بازی حمایت می کنند.

یکی از برگزار کنندگان این مراسم که «شی پن» ۴۵ ساله است در این مورد می گوید: روستای مال بسیار فقیر است و به هر حال مردم باید برای خود تفریحی داشته باشند. مردمی که در شهرهای ثروتمند زندگی می کنند ما را بابت این بازی سرزنش می کنند. آنها خودشان برای سرگرم شدن پول می دهند کاری که ما نمی توانیم بکنیم.به هر حال ما هم باید خودمان را سرگرم کنیم.

در چین قانون جدی در حمایت از حیوانات وجود ندارد. اگر کسی به حیوانی آسیب برساند هیچ تعقیب و مجازات قانونی ندارد مگر آنکه آن حیوان متعلق به کسی بوده باشد که در این حالت فرد مرتکب خسارت به اموال خصوصی شخص دیگری شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرند

      من به این اعتقاد پیدا کردم که چینی ها واقعا بویی از انسانیت نبردن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج