جاباما
۱۸۵۲۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: گسترش فولاد تیمی زیرک است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، گفت: حریف فردای ما تیمی بسیار زیرک و باهوش است که کار را بر حریفان خود سخت می‌کند.

خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: دو تیم در شرایط مختلفی به مصاف یکدیگر می‌روند. گسترش فولاد در انتهای جدول قرار دارد وبرای بهبود وضعیت خود در جدول نیازمند کسب پیروزی است ما هم برای بهبود جایگاهمان در جدول به کسب سه امتیاز نیاز داریم.

وی افزود: بازی‌ها هر ۴ روز یکبار برگزار می‌شود و برای اینکه در کورس بمانیم انجام ریکاوری بسیار سخت است. با تیمی بازی داریم که به لحاظ فنی وضعیت مناسبی دارد آنها به هیچ وجه ضد فوتبال بازی نمی‌کنند و بسیار زیرک و باهوش و زیرک هستند. شرایط این تیم را به خوبی ارزیابی کردیم اینکه هر هفته در مورد آنالیز حریف صحبت می‌کنم به خاطر این است که یکی از قوی‌ترین گروه‌های آنالیز در سطح آسیا را دارم و گروه آنالیز ما از قوی‌ترین‌ها در کشور هستند.

سرمربی نفت تهران تأکید کرد:‌ از کادر فنی تیمم که در این شرایط سخت به خوبی تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم هر کدام از آنها یک علیرضا منصوریان هستند و در شرایط حاد می‌دانند که به چه شکلی رفتار کنند. واقعاً‌ گروه بسیار خوبی داریم.

وی افزود: یکی از نقاط ضعف ما در بازی فردا نبود تماشاگر است. نمی‌دانم چند نفر از تماشاگرانی که برای دیدار مقابل الجیش به ورزشگاه آمدند این افتخار را می‌دهم که با حضور در ورزشگاه تختی که بلیت آن رایگان است مسابقه ما را نگاه کنند. وضعیت نفت تهران به لحاظ فنی بسیار خوب است ۲۶ بازیکن آماده و خوب داریم اولین مشکلی که ما با آن روبرو می‌شویم انتخاب ۲۰ بازیکن از بین ۲۶بازیکنمان برای رفتن به اردوی قبل از بازیست. در کل تلاش می‌کنیم که فردا هر سه امتیاز را بگیریم.

منصوریان در رابطه با اینکه چه برنامه‌ای برای جذب هوادار دارد، اظهار داشت: خوشبختانه هواداران در بازی با العین هم ما را تنها نگذاشتند می‌خواهم در رابطه با هواداران به موضوعی اشاره کنم. سال ۹۶ با تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا به امارات رفتیم آنها در گوشه‌کنار ورزشگاه ماشین‌های گران قیمتی مثل بنز و ... در ورزشگاه گذاشته بودند و آن را بین هواداران قرعه‌کشی می‌کردند فرقی هم برایشان نداشت که ۵۰۰نفر به استادیوم آمده‌اند یا ۱۰هزار نفر. سال ۲۰۱۴ امارات با یکی از فیلم‌های اروپایی بازدید دوستانه داشت که سه ساعت قبل از شروع مسابقه ۲۵هزار بلیت مسابقه به فروش رفت.

سرمربی نفت تهران در ادامه تصریح کرد: سال ۱۹۹۵ ما با پاختاکور ازبکستان بازی داشتیم و پرسپولیس با تیم ایلمای قزاقستان روبرو شد. فضای فراباشگاهی به وجود آمد و هواداران استقبال بسیار زیادی از این دو مسابقه کردند. آن زمان من بازیکن استقلال بودم و هنوز موهایم نریخته بود. به عنوان یکی از بازیکنان ستاره استقلال به بیرون استادیوم رفتیم و از هواداران خواستیم به دلیل اینکه گنجایش ورزشگاه تنها ۱۲۰هزار نفر است به خانه‌هایشان بروند حالا ما که آن زمان این تعداد هوادار داشتیم تنها دو سه هزار نفر برای تماشای مسابقاتمان به ورزشگاه می‌آیند اما اماراتی که آن شرایط را داشت سه ساعت قبل از بازی بلیت‌های بازیش به اتمام می‌رسد. حالا ما می‌خوهیم موتورسیکلت و ماشین برای قرعه‌کشی بیاوریم اینکه مقابل ورزش قرار گرفته است و با پتک به آن حمله می‌کنند همین مسئهل را به وجود می‌آورد.

منصوریان در رابطه با اینکه امیر قلعه‌نویی در رابطه با تعطیلات لیگ انتقادی مطرح کرده بود و این شرایط را به سود تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و به ضرر تیم‌هایی که در آسیا نیستند قلمداد کرده، عنوان کرد:‌برای امیر قلعه‌نویی احترام ویژه‌ای قائل هستم در سال‌های ابتدایی دهه ۸۰ بازیکن او بودم این شرایط هم جفا در حق ما و هم جفا در حق سایر تیم‌ها است.

وقتی تیمی دو هفته استراحت دارد کادر فنی آن مجبور به چینش چیدمان جدید برای پشت سر گذاشتن تمریناتش می‌شود و شرایط این تیم از وضعیت مسابقه خارج می‌شود از طرف دیگر ما هم دوست نداریم هر چهار روز یک بار بازی کنیم شما مطمئن باشید در این شرایط پس از ۱۶ روز بازیکنان خسته خواهند شد. نه این ارفاق به ما شود نه این اجحاف به طرف مقابل امیدوارم برای سال بعد شرایطی را در نظر بگیرند که این مشکل به وجود نیاید. قلعه‌نویی هم دوست و عزیز من است.

وی در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش گفت: دیوید ویکروم مثل همیشه مصدوم است و علیرضا بیراوند هم محروم است.

منصوریان در پایان در رابطه با اینکه قرار است بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهد، اظهار داشت: ۴سال سرمربی تیم ملی امید بودم و نلو وینگادا به جای من انتخاب شد. خیلی از روزهایی که او تمرینات تیم را برگزار می‌کرد هیچ مسابقه‌ای نبود ما به این اردوها، اردوهای همینطوری می‌گوییم.

وی برای اینکه تحت قرارداد فدراسیون بود برای پر کردن روزهای قراردادش این اردوها را در نظر می‌گیرد ولی من برای برگزاری این اردوها با علی دایی و سرمربیان سایر تیم‌ها تماس می‌گرفتم و وضعیت آنها را جویا می‌شدم. وینگادا هم چند بار با من تماس گرفت و ما هم بازیکنانمان را در اختیار او می‌گذاشتیم اما این بازیکنان مصدوم بر می‌گشتند. یک اردوی دیگر که در روز فیفادی بود همین مسائل به وجود آمد و حتی می‌خواستند ما را انضباطی کنند. در رابطه با بحثی که در مورد تیم ملی امید به وجود آمده اول به خاطر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و سپس با توجه به حضور محمد خاکپور که پسرعموخوانده من است و پدرانمان با هم صیغه برادری خوانده‌اند باید همکاری کنیم. البته جلسه‌ای خواهیم داشت تا نه باشگاه و نه تیم ملی امید آسیب نبینند. آنها اگر نیم‌نگاهی به ما داشته باشند و بتوانیم یکی از بازیکنان را برای دیدار بعدی قرض بگیریم شرایط بسیار خوب می‌شود و احتمالاً یک نفر را قرض می‌گیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج