جاباما
۱۸۵۳۶۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تهدید به افشاگری درباره «پول‌ های کثیف»

اکبرترکان مشاور رئیس جمهور به سایت «ندای ایرانیان» گفت: «احمدی‌نژاد یک‌فرد یا یک‌دولت نبود. یک‌جریان برنامه‌ریزی‌شده را با خود داشت. این جریان اکنون مدعی است که احمدی‌نژاد را نمی‌شناسد.

روزنامه شرق: اکبرترکان مشاور رئیس جمهور به سایت «ندای ایرانیان» گفت: «احمدی‌نژاد یک‌فرد یا یک‌دولت نبود. یک‌جریان برنامه‌ریزی‌شده را با خود داشت. این جریان اکنون مدعی است که احمدی‌نژاد را نمی‌شناسد. اینها هر اسمی روی خودشان بگذارند و هر ائتلافی برای انتخابات‌ها انجام دهند نمی‌توانند از پول‌های کثیفی که به‌دست آورده‌اند تبری بجویند.»

ترکان ادامه داد: «آنها با این پول‌های کثیف می‌خواهند در آوردگاه‌های سیاسی سال۹۴ شرکت کنند و اینکه سال۹۴ ما سکوت کنیم و چیزی نگوییم و نقاب از چهره کسی برنداریم، درست نیست. هزار‌بار پوستین خود را عوض کنند نمی‌توانند دست‌های آلوده به فسادشان را بپوشانند. نمی‌گذاریم عده‌ای با پول‌های کثیف در سال۹۴ به پیروزی برسند. هرجا نیاز به افشا باشد این کار را می‌کنیم.»

او اضافه کرد «با تشکیل ائتلاف‌های جدید، اسامی جدید و شعارهای جدید می‌خواهند بگویند ما آدم‌های گذشته نیستیم تا اینکه اقبالی از سوی مردم به سمت آنها پیدا شود. همین الان پول‌های کثیف و قاچاق بخشی از مدیریت کشور را درگیر کرده است، ما نباید اجازه تکرار این امر را بدهیم. مسلما عده‌ای می‌خواهند در سال۹۴ با پول‌های کثیف و بادآورده وارد بازی سیاسی شوند و البته ما هم سکوت نخواهیم کرد. سال۹۴، سال افشای آنها است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا نظر مخالفتون رو هم درج بو نو مایید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج