۱۸۵۴۷۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پیش‌ بینی فروش اکران نوروزی سینماها

سخنگوی انجمن سینماداران چیدمان اکران نوروزی را چیدمانی خوب توصیف و اظهار امیدواری کرد که جامعه آرام باشد و مردم به راحتی به سالن‌های سینما مراجعه کنند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی انجمن سینماداران چیدمان اکران نوروزی را چیدمانی خوب توصیف و اظهار امیدواری کرد که جامعه آرام باشد و مردم به راحتی به سالن‌های سینما مراجعه کنند.

محمد قاصد اشرفی در ارزیابی چیدمان اکران نوروزی فیلم‌ها گفت: ۱۰ عنوان فیلم گزینه‌های اکران نوروزی بودند و در نهایت پنج فیلم به این اکران راه یافتند که هر کدام از آنها سوژه‌ها و قصه‌های مختلفی دارند و همین تنوع، باعث می‌شود چیدمان خوبی برای اکران نوروزی داشته باشیم.

او در عین حال مخاطبان را بهترین کارشناسان سینما دانست و توضیح داد: مردم همیشه نشان داده‌اند چند قدم از هنرمندان جلوتر هستند و خیلی باهوش عمل می‌کنند و باید ببینیم برخورد مردم با این فیلم‌ها چگونه خواهد بود.

اشرفی درباره پیش‌بینی‌اش از گیشه سینماها در تعطیلات نوروز گفت: با توجه به موقعیت فیلم‌ها و سوژه‌ها فکر می‌کنم اکران خوبی داشته باشیم. البته به شرایط جامعه بستگی دارد و اگر فضا آرام باشد‌، مردم به راحتی می‌توانند به سینماها مراجعه کنند.

او درباره ارزیابی کلی‌اش از فروش فیلم‌ها در سال جاری توضیح داد: ابتدای سال از اکران سال ۹۳ ناامید بودم اما همیشه فیلم‌هایی خارج از جشنواره فجر هم حضور دارند که اکران عمومی آنها می‌تواند معادله را تغییر دهد و امسال نیز دو فیلم «شهر موش‌ها۲» و «آتش بس۲» جدول فروش را بسیار تغییر دادند به طوری که توانستیم سال خوبی در اکران داشته باشیم. از سوی دیگر افزایش مخاطبان باعث دلگرمی صاحبان آثار و صاحبان سالن‌های سینما خواهد شد.

اشرفی ابراز امیدواری کرد که مردم به خوبی از فیلم‌های نوروز استقبال کنند و با تبلیغات دهن به دهن بار دیگر یکدیگر را به تماشای فیلم‌ها دعوت کنند و باعث رونق سینماها بشوند.

سخنگوی انجمن سینماداران در پایان صحبتش با تبریک سال نو به همه مردم و به ویژه مخاطبان سینما از آنان خواست در سال آینده سالن‌های سینما را تنها نگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج