۱۸۵۶۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انفجار نارنجک در ورزشگاه یادگار امام

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی برای چندین مرتبه در ورزشگاه نارنجک منفجر کردند.

خبرگزاری تسنیم: بین دو نیمه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی بازیکنان دو تیم برای گرم کردن به زمین آمدند، نکته جالب اینجا بود که در همین زمان توپ‌جمع‌کن‌ها هم مشغول فوتبال بازی کردن بودند.

* بین دو نیمه بازی و همچنین در جریان نیمه دوم و پس از گل تراکتورسازی چندین نارنجک از سوی هواداران این تیم در ورزشگاه منفجر شد که صدای مهیبی داشت.

* کیفیت بد زمین باعث شد تا بازیکنان دو تیم بارها لیز بخورند و توپ‌ها را از دست بدهند.

* در ابتدای نیمه دوم و هنگامی که تیموریان یک ضربه آزاد به سمت دروازه پرسپولیس زد سوشا مکانی به سمت دیواره دفاعی رفت و به آنها اعتراض کرد.

* تادو و گابریل دو بازیکن برزیلی پرسپولیس عصبی بازی می‌کردند.

* با اینکه حدود ۵۰ هوادار پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشتند و شدیدا مشغول تشویق این تیم بودند اما صدای آنها کاملا بین صدای هواداران تراکتورسازی گم شده بود.

* حرکات جالب تونی پس از گل تراکتورسازی هم ادامه داشت و بعد از آن سرمربی پرتغالی تراکتورسازی با آرامش روی نیمکت نشست.

* بعد از گل شاهین ثاقبی یک فشفشه قرمزرنگ در ورزشگاه روشن شد که صحنه جالبی را در ورزشگاه رقم زد.

* با توجه به گل تراکتورسازی روی اشتباه محرز بابک حاتمی به ثمر رسیدند این بازیکن روی زمین افتاد اما حمید درخشان از او خواست به بازی خودش ادامه بدهد.

* بعد از گل تراکتورسازی تمام ۳۰۱۷۸ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه علی دایی را تشویق کردند.

* بعد از گل تراکتورسازی حسین عبدی و حمید درخشان در خصوص نوع بازی پرسپولیس با هم گفت‌وگو می‌کردند.

* اشتباه بابک حاتمی و گل شاهین ثاقبی باعث شد هواداران پرسپولیس کاملا سکوت کنند و فقط نظاره‌گر بازی باشند، اما در مقابل هواداران تراکتورسازی که بسیار خوشحال بودند موج مکزیکی در ورزشگاه راه انداختند و با روشن کردن تلفن‌های همراه خود صحنه جالبی در ورزشگاه به وجود آوردند.

* از دقیقه ۵۵ بازی پروژکتورهای ورزشگاه روشن شد تا بازی زیر نور برگزار شود.

* هواداران تراکتورسازی برای دقایقی شعار «حیدر، حیدر» در ورزشگاه سر دادند.

* در صحنه‌ای که مهرداد کفشگری دچار اشتباه شد محمدرضا خانزاده به او اعتراض کرد که همین مسئله باعث شد درگیری لفظی بین آنها به وجود بیاید.

* سوشا مکانی که به عملکرد توپ‌جمع‌کن‌ها اعتراض داشت توپی را به سمت آنها شوت کرد که این مسئله باعث شد داور به سمت او بیاید و به وی تذکر بدهد.

* هواداران تراکتورسازی که از پیروزی مقابل پرسپولیس سر از پا نمی‌شناختند ادینیو را مورد تشویق قرار دادند و مهاجم برزیلی از آنها خواست که این تشویق‌ها و شعارها ادامه داشته باشد.

* چندین و چند درگیری دیگر در نیمه دوم بین بازیکنان دو تیم پیش آمد که مهمترین آنها محمد نوری و فردین عابدینی بود که منجر شد هر دو بازیکن از داور کارت زرد بگیرند.

* در شرایطی که نوری و عابدینی با هم درگیر شده بودند، تیموریان به سمت کاپیتان پرسپولیس رفت و از او خواست با آرامش بازی کند.

* اشتباهات ادامه‌دار پیام صادقیان در این بازی صدای حمید درخشان در کنار زمین را درآورد و باعث شد سرمربی پرسپولیس به شدت به عملکرد او اعتراض کند.

* در نیمه دوم سوشا مکانی در حرکتی نامناسب توپ را محکم به سمت توپ جمع کن پشت دروازه پرسپولیس زد که البته توپ به تابلوهای تبلیغاتی خورد.

* در دقیقه ۸۳ غلامرضا بهروان کنار زمین آمد و دقایقی با آندرانیک تیموریان صحبت کرد.

* در دقیقه ۸۵ قادر رحیم زاده مربی تراکتورسازی از روی نیمکت اخراج شد.

* اولیویرا سرمربی تراکتورسازی از بازیکنان می‌خواست که در دقایق پایانی حملات خود را ادامه بدهند.

* هنگامی که خانزاده قصد پرتاب اوت را داشت، هواداران تراکتورسازی به صورت او لیزر انداختند تا اعصاب این بازیکن را به هم بریزند.

* در دقیقه ۸۸ محسن بنگر خطای شدیدی را روی حامد لک انجام داد اما به سرعت به سمت دروازه‌بان تراکتورسازی رفت و از او عذرخواهی کرد. البته بنگر بعد از این صحنه از داور کارت زرد گرفت.

* در دقایق پایانی حمید درخشان و حسین عبدی به شدت به عملکرد بازیکنان پرسپولیس معترض بودند.

* تعدادی از هواداران تراکتورسازی از دقیقه ۸۸ شروع به ترک ورزشگاه کردند.

* در دقیقه ۸۹ و هنگامی که داور به پیام صادقیان به علت تمارض کارت زرد نشان داد ادینیو به سمت او رفت تا به صادقیان اعتراض کند اما این حرکت مهاجم تراکتورسازی به مذاق صادقیان خوش نیامد و وی می‌خواست با او درگیر شود که بازیکنان دو تیم مانع این کار شدند و ادینیو هم خیلی زود صحنه را ترک کرد.

* در دقیقه ۹۰ تمام اعضای کادر فنی پرسپولیس کنار زمین آمده بودند تا بازیکنان را راهنمایی کنند.

* هنگامی که داور چهارم اعلام کرد نیمه دوم ۵ دقیقه وقت اضافه دارد این مساله به مذاق هواداران تراکتورسازی خوش نیامد و آنها معتقد بودند داور باید وقت کمتری در نظر می‌گرفت.

* سانتوس مدافع جدید و برزیلی تراکتورسازی کنار زمین ایستاده بود تا به بازی بیاید اما برای ورود به زمین تعلل می‌کرد که این مسئله باعث شد اولیویرا به شدت به او اعتراض کرد و از او خواست تا کنار زمین برود و به داخل زمین برود.

* معدود هواداران پرسپولیس که از شکست تیمشان مطمئن بودند در دقایق پایانی ورزشگاه را ترک کردند.

* پس از پایان بازی حمید درخشان و حسین عبدی به سمت ناظر داوری رفتند و به او معترض شدند. حمید درخشان به سرعت زمین را ترک کرد و هنگام خروج با اولیویرا خوش و بش کرد.

* بابک حاتمی که مقصر اصلی روی گل تراکتورسازی بود، بعد از پایان بازی دستش را روی سرش گذاشته بود و به سمت دروازه پرسپولیس قدم می‌زد. حاتمی که به تیر دروازه پرسپولیس تکیه داده بود، با همراهی سوشا مکانی و حامد لک به سمت رختکن رفت. حاتمی مشغول گریه کردن بود اما مکانی و لک به او دلداری می‌دادند.

* بعد از پایان بازی بازیکنان تراکتورسازی به سمت هواداران رفتند و خوشحالی خودشان را با آنها تقسیم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج