۱۸۵۶۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تشکر منصوریان از خبرنگاران!

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: در روزی مقابل گسترش فولاد به برتری رسیدیم که خیلی خوب نبودیم.

خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۲ بر ۱ نفت مقابل گسترش فولاد با کنایه نسبت به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه اظهار داشت: فکر می‌کنم تعداد خبرنگارانی که در سالن کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند به مراتب بیشتر از تعداد تماشاگران بود! از شما تشکر می‌کنم که در این بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه حاضر شدید.

وی در خصوص بازی تصریح کرد: نیمه اول در اختیار تیم گسترش فولاد بود اگر بخواهیم منطقی برخورد کنیم باید بگوییم که آنها بهتر از ما بازی کردند می‌توان گفت تنها تیمی در لیگ برتر بودند که باعث شدند سرعت ما کند شود و بازیکنان‌مان را از کار انداختند.

وی ادامه داد: با احترامی که برای بازیکنان خودم قائلم اما باید بگویم نیمه اول گسترش بهتر از ما بود اما در نیمه دوم ما تغییراتی در بازی ایجاد کردیم تا بتوانیم نتیجه را از آن خود کنیم. ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم و مجبور بودیم که کیفیت متفاوتی را نسبت به آن بازی به نمایش بگذاریم در بدترین موقع گل دریافت کردیم اما در نیمه دوم تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم پیروز میدان باشیم بازیکنان نفت مایه فخر باشگاه هستند ما ۱ بر صفر عقب بودیم و در نیمه اول بخش اعظمی از بازی در اختیار گسترش بود اما در نیمه دوم بازیکنانم با جانفشانی توانستند پیروزی را از آن خود کنند.

سرمربی نفت یادآور شد: ما در خیلی از بازی‌های لیگ عملکرد خوبی داشتیم اما در بازی امروز خیلی خوب نبودیم و گسترشی‌ها اجازه ندادند روی دروازه‌ آنها موقعیتی خلق کنیم به تیم گسترش فولاد به خاطر این نوع بازی تبریک می‌گویم و به تیم خودم هم چند برابر تبریک می‌گویم. قطعاً گسترش فولاد برای حریفان بعدی لقمه گلوگیری خواهد بود.

منصوریان در خصوص دیدار هفته آینده این تیم مقابل استقلال و اینکه بازیکنان نفت در تیم ملی امید حضور دارند، گفت: نگاه ما به تیم ملی مانند یک مسئله بالاسری است حالا چه تیم بزرگسالان باشد یا تیم امید فرقی نمی‌کند پرچم ایران بالاتر از تمام رنگ‌هایی است که در باشگاه‌ها است و نسبت به همه آنها ارجعیت دارد باید از فضای تیم ملی ستیزی بیرون بیایم من سعی می‌کنم با محمد خاکپور جلسه‌ای داشته باشم و یک بازیکن را برای نفت از او بگیریم البته باز هم می‌گویم تیم ملی برای ما ارجعیت دارد و منافع ملی را ترجیح می‌دهیم. ما تمام بازیکنان خود را استفاده می‌کنیم و اگر مسئولان امید محبت کنند یک بازیکن را به ما بدهند.

سرمربی نفت یادآور شد: ما در بازی با نفت مسجدسلیمان سه بازیکن تیم ملی و سه چهار بازیکن تیم بزرگسال را در اختیار نداریم در همان بازی هم هدف ما کمک به تیم ملی خواهد بود و به سازمان لیگ اعلام کردیم بازی را برگزار میکنیم حاضر نیستیم برنامه لیگ به هم بریزد شاید بگویند چون جوان هستم ریسک می‌کنم اما باید بگویم پرچم مقدس ایران به تمام رنگ‌ها ارجحیت دارد.

منصوریان در مورد اینکه در صورت شکست مقابل استقلال باخت را به گردن برنامه سازمان لیگ نمی‌اندازد، گفت: ما مقابل راه‌آهن همچنین مسئله‌ای نگفتیم در حالی که چندین بازیکن ما ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح به تیم ملحق شوند و تنها توانستند ریکاوری کنند و دوش آب گرم بگیرند به خودمان اجازه نمی‌دهیم مقابل پرچم مقدس ایران چنین حرف‌هایی را بزنیم.

سرمربی نفت در خصوص اینکه نتیجه‌ گرفتن در آسیا برای نفت مهم‌تر است یا لیگ برتر، اظهار داشت: ما در آسیا برای موفقیت پرچم مقدس کشورمان تلاش می‌‌کنیم بازیکنان‌مان هم مسئولیت سنگینی دارند امروز مهدی شیری را در اختیار نداشتیم او در بازی با لیگ قهرمانان آسیا ۴ سانتیمتر پایش پاره شده و ۴ بخیه از داخل و ۶، ۷ بخیه از بیرون خورد ما می‌خواهیم هم در آسیا هم در لیگ برتر تمرینات خود را به خوبی انجام دهیم و موفق باشیم.

منصوریان یادآور شد: می‌دانستیم که امروز بازی دشواری داریم زیرا تیم‌های دیگر استراحت بیشتری داشتند اما ما با فاصله ۴ روز باید مقابل حریف قرار می‌گرفتیم ما سه بازیکن بالای ۳۰ سال داریم نیم‌نگاه اصلی ما به لیگ برتر است و در آسیا هم هدف اول ما صعود از گروه و هدف دوم اگر خدا نگاهی به دل جوانان کند صعود از مرحله پلی آف است.

وی در مورد اینکه آیا معتقد است اگر مقابل استقلال به برتری برسد قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: حتی اگر ببریم چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد امسال لیگ جالبی داریم ۶ تیم در کورس قهرمانی هستند ۶ تیم هم برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند در این بین سه چهار تیم هستند که خطرناکند سایپا، ذوب‌آهن و پرسپولیس دگرگون شده هیچ تیمی حاشیه امن ندارد به نظر من قهرمان لیگ در هفته پایانی مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج