جاباما
۱۸۵۸۸۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آلبوم های برگزيده ماه ژانويه

مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان

اولين ماه ميلادي سال جديد، با انتشار چند آلبوم مهم و مورد انتظار همراه بود كه طرفداران پيگير موسيقي روز را حسابي سر ذوق آورد. از طرف ديگر، با توجه به آلبوم‌هاي در راه، بايد منتظر سال بسيار هيجان‌انگيزي هم باشيم.

۷فاز: اولين ماه ميلادي سال جديد، با انتشار چند آلبوم مهم و مورد انتظار همراه بود كه طرفداران پيگير موسيقي روز را حسابي سر ذوق آورد. از طرف ديگر، با توجه به آلبوم‌هاي در راه، بايد منتظر سال بسيار هيجان‌انگيزي هم باشيم. به هر ترتيب، بار ديگر طبق معمول هر ماه، از شما دعوت مي‌كنيم كه با مرور ۷ آلبوم برگزيديمان از ماه ژانويه با ما همراه باشيد:

۱. Bjork - Vulnicura

مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان

آلبوم تازه‌ي اين هنرمند مطرح، معتبر و متفاوت ايسلندي در تاريخ ۲۰ ژانويه و به تهيه‌كنندگي خود او و برخي از مطرح‌ترين نام‌هاي موسيقي الكترونيكِ امبينت و تجربي (Arca و The Hexan Cloak) منتشر شد. اين هشتمين آلبوم اوست كه با ۴ سال فاصله از آلبوم قبلي ارائه شده و علي‌رغم انتشار زودتر از موعد آن در اينترنت و از طريق آيتيونز، بسيار مورد توجه منتقدين قرار گرفته و حال و هواي برخي از بهترين آثار گذشته‌ي او را دارد. به گفته‌ي بيورك، اين مجموعه حاصل بروز افكار و عواطف او در پي جدايي‌اش از متيو بارني (هنرمند معتبر آمريكايي) بوده و طبق شنيده‌ها، بخشي از يك مجموعه محسوب مي‌شود كه قرار بوده در ماه مارس به صورت مروري بر كارنامه‌ي بيورك، در موزه‌ي هنرهاي مدرن نيويورك، عرضه شود.

امتياز منتقدين (تا به حال): ۸۶ از ۱۰۰

۲. Panda Bear - Panda Bear Meets The Grim Reaper

مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان

پنجمين آلبوم نو بنجامين لنوكس با نام هنري پاندا بير، موزيسين و تهيه‌كننده‌ي معتبر موسيقي اكسپريمنتال و عضو گروه Animal Collective در روز ۱۳ ژانويه منتشر شده و تا اينجا بسيار توسط منتقدين موسيقي مستقل مورد تحسين قرار گرفته است.

امتياز منتقدين (تا به حال): ۸۲ از ۱۰۰

۳. Belle and Sebastian - Girls in the peacetime want to dance

مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان

كهنه‌كاران ايندي-پاپ اسكاتلند، نهمين آلبوم استوديويي خود را در روز ۱۹ ژانويه منتشر كردند و با استقبال تقريباً خوب منتقدين، كه از قرار، حس و آهنگسازي و ريتم رقصي اين آلبوم مورد توجه‌شان قرار گرفته، روبرو شدند.

امتياز منتقدين (تا به حال): ۷۷ از ۱۰۰

۴. The Decembrists - What a terrible world, what a beautiful world

مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان

هفتمين آلبوم اين فولك كاران محبوب، با عنواني كه از يك سخنراني مشهور باراك اوباما برگرفته شده، روز ۲۰ ژانويه منتشر و مطابق انتظار بسيار تحويل گرفته شد. اين گروه، يكي از محبوب‌ترين گروه‌هاي ايندي فولك در آمريكا محسوب مي‌شود.

امتياز منتقدين (تا به حال): ۷۵ از ۱۰۰
5. Mark Ronson - Uptown Special

مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان

چهارمين آلبوم استوديويي موزيسين، تهيه‌كننده و خواننده‌ي معتبر و پركار انگليسي كه سابقه‌ي همكاري با بسياري از مهم‌ترين ستاره‌هاي موسيقي بريتانيا و دنيا را دارد، در روز ۱۳ ژانويه منتشر شد. مارك رانسون اين آلبوم را كه به موفقيت خوبي در ميان مخاطبين و منتقدين رسيده، به ياد و خاطره‌ي ايمي واينهاوس فقيد تقديم كرده است.

امتياز منتقدين (تا به حال): ۷۰ از ۱۰۰
6. Archive - Restriction

مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان

دهمين آلبوم استوديويي اين گروه بريتانيايي پركار و مطرح موسيقي الكترونيك، در روز ۱۳ ژانويه منتشر شد. اين آلبوم ۵۶ دقيقه‌اي حاوي ۱۲ قطعه است.

امتياز منتقدين (تا به حال): ۶۵ از ۱۰۰
7. Marilyne Manson - The pale emperor

مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان

نهمين آلبوم استوديويي راكر مطرح و پر هياهوي آمريكايي، مريلين منسون، در روز ۲۰ ژانويه منتشر شد. اين آلبوم با تهيه‌كنندگي خود او و تايلر بيتس - كه مريلين با او در زمان بازي در يك سريال آشنا شده - و در همان سبك آلترنيتيو، اينداستريال و هارد راك هميشگي او و با مايه‌هاي بلوز ساخته شده و نقدهاي اغلب مثبتي را به همراه داشته است.

امتياز منتقدين (تا به حال): ۶۳ از ۱۰۰
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج