۱۸۵۸۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گنج های اندرویدی

این برنامه های اندرویدی را حتما داشته باشید

تا به امروز نزدیک به ۱.۵ میلیون برنامه برای سیستم عامل پرطرفدار اندروید ساخته شده است؛ به همین دلیل هم انتخاب بهترین و ضروری ترین برنامه ها، ابدا کار ساده ای نخواهدبود.

این برنامه های اندرویدی را حتما داشته باشید





هفته نامه عصر ارتباط: تا به امروز نزدیک به 1.5 میلیون برنامه برای سیستم عامل پرطرفدار اندروید ساخته شده است؛ به همین دلیل هم انتخاب بهترین و ضروری ترین برنامه ها، ابدا کار ساده ای نخواهدبود. اما در میان 1.5 میلیون برنامه موجود در فروشگاه اینترنتی گوگل (Google Play Store) تعداد انگشت شماری برنامه رایگان هم وجود دارند که نصب شان برای هر کاربر سیستم عامل اندروید، ضروری محسوب می شود. در این مقاله نگاهی به تعدادی از این برنامه ها می اندازیم.

ES File Explorer

این برنامه های اندرویدی را حتما داشته باشید

وجود یک فایل منیجر کاربردی با هدف مدیریت فایل های موجود روی گوشی، یکی از ملزومات است؛ همچنین این مورد از جمله مزایای سیستم عامل اندروید در مقایسه با iOS به شمار می رود. فایل منیجرهای زیادی برای اندروید طراحی شده اند، اما در میان آنها ES File Explorer یکی از کامل ترین و کاربرپسندترین ها است. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی هر نوع فایلی را از طریق بلوتوث ارسال کنید.

Swift Key

این برنامه های اندرویدی را حتما داشته باشید

یکی از محبوب ترین کیبوردهای سیستم عامل اندروید که به تازگی رایگان شده است. این برنامه با امکانات شخصی سازی خوب، پوسته های(Theme) فراوان و پشتیبانی از حالت «سوایپ» (Swipe) به یکی از ملوزمات هر کاربر اندرویدی تبدیل شده است. در ضمن این کیبورد با مرور زمان، ادبیات و نحوه تایپ کاربر را یاد گرفته و کلمات مورد نظر وی را پیشنهاد می دهد. Swift Key از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند.

Greenify

این برنامه های اندرویدی را حتما داشته باشید

اگر شما هم از کاربران پروپاقرص اندروید هستید، احتمالا با مشکل کاهش شارژ باتری دستگاه پس از نصب تعداد زیادی برنامه، دست و پنجه نرم کرده اید. اکثر برنامه های اندرویدی، حتی هنگامی که آنها را اجرا نکنید، مخفیانه و در پس زمینه سیستم عامل اجرا می شوند و منابع انرژی دستگاه را مصرف می کنند. این موضوع زمانی که تعداد برنامه ها زیاد شود، به مساله ای جدی تبدیل خواهدشد. اپلیکیشن Greenify یک برنامه سبک و کم حجم است که برنامه های نصب شده را مدیریت کرده و با محدودکردن دسترسی برنامه ها (بدون آسیب رساندن به عمل کردشان) موجب افزایش طول عمر باتری و همچنین بهبود عملکرد کلی دستگاه می شود.

MX Player

این برنامه های اندرویدی را حتما داشته باشید

تماشای ویدیو یکی از اصلی ترین کاربردهای روزانه گوشی ها و تبلت های اندرویدی است؛ به همین خاطر هم استفاده از یک پخش کننده ویدیویی تمام عیار، خالی از لطف نیست. اپلیکیشن MX Player یکی از برترین پخش کننده های ویدیویی رایگان اندروید است که علاوه بر پشتیبانی انواع و اقسام فرمت های تصویری، امکانات متنوعی (مانند فرمان های حرکتی برای کم و زیادکردن میزان صدا و روشنایی صفحه) را در اختیار کاربران قرار می دهد.

Outlook

این برنامه های اندرویدی را حتما داشته باشید

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که با ایمیل زیاد سروکار دارند و چند حساب کاربری ایمیل را به طور همزمان مدیریت می کنند، حتما نگاهی به نرم افزار ایمیل معروف شرکت مایکروسافت یعنی Outlook بیندازید. اپلیکیشن Outlook که اخیرا برای ۲ سیستم عامل iOS و اندروید منتشر شده، یکی از کامل ترین نرم افزارهای مدیریت ایمیل محسوب می شود. این اپلیکیشن اکثر امکانات نسخه ویندوزی Outlook را در اختیار کاربران گوشی های تلفن هوشمند قرار می دهد.

Yahoo Weather

این برنامه های اندرویدی را حتما داشته باشید

تعداد زیادی برنامه وضعیت و پیش بینی آب و هوا برای اندروید طراحی شده که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. اما در میان برنامه های رایگان Yahoo Weather یکی از زیباترین و کارآمدترین آنها محسوب می شود که تاکنون توانسته جوایز متعددی را به دلیل طراحی زیبایش دریافت کند. اپلیکیشن Yahoo Weather کاملا رایگان است و خوشبختانه هیچ گونه تبلیغاتی در آن وجود ندارد.

Nokia HERE

این برنامه های اندرویدی را حتما داشته باشید

با اینکه بخش گوشی های موبایل نوکیا توسط مایکروسافت خریداری شده، ولی هنوز شرکت نوکیا سرویس های متعددی ارایه می دهد که سرویس های مکان یابی و ناوبری، جزو محبوب ترین آنها است. این سرویس ها در قالب برنامه ای با عنوان HERE برای اندروید عرضه شده اند. نوکیا، برنامه HERE را کاملا رایگان و بدون هرگونه تبلیغات داخل برنامه عرضه کرده است و با دانلود نقشه شهر مورد نظرتان، می توانید بدون نیاز به اینترنت از این برنامه استفاده کنید. درضمن نقشه کامل ایران برای این برنامه درظنر گرفته شده است. اپلیکیشن HERE رقیبی جدی برای برنامه های Google Maps و Sygic به شمار می رود.

Snapseed

این برنامه های اندرویدی را حتما داشته باشید

چند سال پیش گوگل این برنامه را خریداری کرد، اما احتمالا می پرسید چرا غول دنیای نرم افزار باید یک برنامه چند مگابایتی رایگان را خریداری کند؟ دلیل این موضوع واضح است؛ اپلیکیشن Snapseed یکی از بهترین و کامل ترین برنامه های ویرایش عکس برای سیستم عامل اندروید است و نصب آن روی هر دستگاه اندرویدی اتفاقی خوب محسوب می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج