۱۸۵۸۹۲
۱ نظر
۵۰۲۷
۱ نظر
۵۰۲۷
پ

بهترین اپلیکیشن های موسیقی

طبق روال هر سال، گوگل بهترین اپلیکیشن های خود را در زمینه های مختلف معرفی کرده است و ما قصد داریم از بین آنها تعدادی از بهترین برنامه های مربوط به موسیقی را به شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های موسیقی





هفته نامه عصر ارتباط: طبق روال هر سال، گوگل بهترین اپلیکیشن های خود را در زمینه های مختلف معرفی کرده است و ما قصد داریم از بین آنها تعدادی از بهترین برنامه های مربوط به موسیقی را به شما معرفی کنیم؛ برنامه هایی برای گوش دادن به موسیقی و دریافت متن آنها، شناسایی آهنگ ها، میکس آهنگ ها به صورت حرفه ای و همچنین برنامه ای برای تنظیم آهنگ ها طبق سلیقه خود.

Equalizer

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه موسیقی های مورد علاقه تان را همان طور که می خواهید گوش دهید؟ در این مورد برنامه ای وجود دارد به نام Equalizer که به شما امکان می دهد تا آهنگی را که به آن گوش می دهید مطابق میل خود تنظیم کنید. این برنامه درواقع یک موزیک پلیر است که با استفاده از آن قادر خواهیدبود صدای موزیک های خود را به بهترین نحو تنظیم کنید.

بهترین اپلیکیشن های موسیقی

می توانید صداهای زیر و بم را مناسب سلیقه خود تغییر دهید و از گوش دادن به موزیک ها لذت ببرید. از امکانات موجود در برنامه می توان به پخش آهنگ ها به صورت متوالی، نمایش جزییات آهنگ از قبیل نام و نام آلبوم، دسته بندی آنها به صورت خودکار یا دستی اشاره کرد. ظاهر این برنامه بسیار زیبا و کاربرپسند بوده و کار با آن نیز بسیار ساده است. این برنامه یکی از برنامه های منتخب گوگل پلی در سال ۲۰۱۴ بوده و برای سیستم عامل اندروید در دسترس است.

Djay۲

برنامه Djay۲ یکی از بهترین گزینه ها و ابزارها برای میکس چند آهنگ به صورت کاملا حرفه ای است. این برنامه همانند دستگاه دی جی ۲ دیسک دارد که هر کدام آهنگی را پخش می کند و شما به سلیقه خود می توانید از آهنگی به آهنگ دیگر پرش کنید و هرکجا که خواستید صدای آهنگ را کم و زیاد کنید. با استفاده از این برنامه می توانید صدای خود را به صورت زنده روی آهنگ ها ضبط کنید.

بهترین اپلیکیشن های موسیقی

این برنامه قدرتمند استفاده از همه امکاناتی که در اختیار دی جی ها وجود دارد را برایتان ممکن کرده و پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و دستگاه های بلوتوث از مزایای دیگر برنامه به حساب می آیند. این برنامه ابتدا در انحصار آیفون بود، اما به تازگی برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه شد و به دلیل امکانات بسیار و کیفیتش جزو برنامه های منتخب گوگل پلی در ۲۰۱۴ قرار گرفت. این برنامه به مبلغ ۴.۹۹ دلار موجود است.

Soundhound

برنامه ای که قصد داریم به شما معرفی کنیم، بسیار شبیه به اپلیکیشن Shazam عمل می کند. کارکردن با برنامه بسیار آسان است. کافی است پس از نصب و اجرای برنامه، آهنگی را پخش کرده و گوشی خود را نزدیک بلندگو نگه دارید، برنامه به سرعت مشخصات آهنگ از قبیل نام آهنگ و خواننده را تشخیص داده و علاوه بر آنها متن آهنگ را نیز به شما نشان می دهد.

بهترین اپلیکیشن های موسیقی

این برنامه رایگان به شما امکان می دهد که گفتن یا وارد کردن نام آهنگ یا نام خواننده آن، آهنگ موردنظر را به آسانی بیابید. این برنامه موزیک های خارجی و تعدادی محدود از موزیک های ایرانی را می تواند تشخیص دهد. شایان ذکر است که برنامه در صورت اتصال به اینترنت قادر است مشخصات آهنگ ها را نشان دهد. با توجه به ویژگی های ذکرشده و انتخاب شدن از طرف گوگل پلی به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن های ۲۰۱۴، می توان این برنامه را یک شاهکار در زمینه موسیقی دانست. این برنامه کاربردی برای سیستم عامل اندروید موجود است.

Musixmatch

اگر از طرفداران آهنگ های خارجی هستید و زیاد به این نوع موسیقی ها گوش می دهید، این برنامه کاملا برای شما مناسب است. شاید برایتان پیش آمده باشد که قسمتی از متن آهنگ را متوجه نشده باشید یا به طور کلی به دنبال متن آهنگ موردنظر باشید. جست وجو در اینترنت به دنبال متن ها، گاهی به نتیجه ای نمی رسد. برای دریافت متن آهنگ ها می توانید از موزیک پلیر Musixmatch استفاده کنید؛ آهنگ های مورد علاقه تان را گوش دهید و همزمان با آن متن مربوطه را مشاهده کنید.

بهترین اپلیکیشن های موسیقی

این برنامه قادر است متن آهنگ های ایرانی را نیز از دیتابیس خود دریافت کند و در پنجره ای شناور آن را همراه با تصاویر آلبوم در برنامه به نمایش بگذارد، به طوری که قادرید آن را جا به جا کنید یا ببینید. این موزیک پلیر دارای محیط کاربری زیبا بوده، به طوری که از کارکردن با آن لذت خواهید برد. برنامه مذکور به عنوان یکی از بهترین موزیک پلیرهای ۲۰۱۴ معرفی شده و می توان آن را بزرگ ترین کاتالوگ متن آهنگ ها نامید. این برنامه برای سیستم عامل اندروید موجود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      یکی از اپلیکیشن هایی که می تواند در این لیست باشد، اپ ایرانی ماهور مدیا است که با دوره های آن می توان بصورت آنلاین موسیقی یاد گرفت.
      با تشکر از سایت خوب شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج