۱۸۵۹۵۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پیام صادقیان؛ پر پتانسیل برای محروم شدن

شاید اگر آندرانیک تیموریان نبود، پیام صادقیان با یک محرومیت دیگر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه می شد.

خبر آنلاین: در جریان مسابقه تراکتورسازی - پرسپولیس، پیام صادقیان تا آستانه یک درگیری پیش رفت. او در محوطه جریمه تراکتورسازی سرنگون شد اما داور به سود پرسپولیس سوت نزد و چند ثانیه بعد ادینهو مهاجم تراکتورسازی به سمت صادقیان رفت و آهسته به سر او ضربه ای زد.

پس از این اتفاق ناگهان پیام صادقیان از جا بلند شد که به سمت ادینهو برود اما تیموریان بازیکن تراکتورسازی دست صادقیان را گرفت و مانع این شد که بازیکن پرسپولیس به سمت ادینهو برود. صادقیان به زحمت خودش را از دست تیموریان آزاد کرد و آندو روی زمین افتاد. اما با این حال باز هم آندو دستش را دراز کرد و این بار مچ پای صادقیان را گرفت. تا مانع شروع یک درگیری شود. این بار صادقیان که عصبانیت لحظه ای اش فروکش کرده بود، زیاد مقاومت نکرد و ایستاد.

شاید اگر تیموریان نبود، صادقیان یک درگیری دیگر و یک حاشیه بزرگ را برای پرسپولیسی ها کلید می زد که نتیجه اش محرومیت دوباره خودش می شد. صادقیان پس از پایان بازی در مورد این اتفاق گفت: «من به بازیکن آنها برخورد کردم و به هر حال داور این صحنه را خطا تشخیص نداد. بازیکن آنها زیر پایم زد و به نظر من پنالتی بود، اما بعد از این صحنه بازیکن آنها پایم را کشید و یکی دیگر توی سرم زد و گفت پاشو بابا. من واقعا نفهمیدم این چه رفتاری بود؟ تورا به خدا به ادینهو هم گیر بدهید. او هم حرکت بدی کرد. من واقعا عصبانی شده بودم اما آندو آمد من را بغل کرد و اجازه نداد اتفاق بدی بیفتد و من محروم بشوم.»

هنوز مدت زیادی از پایان محرومیت صادقیان نگذشته است. او تابستان همین امسال به دلیل اعتراض به داور مسابقه و برخورد زننده با وی و اقدام به شکستن شیشه درِ رختکن با حکم کمیته انضباطی ۳ ماه محروم شده بود که با وجود پیگیری های باشگاه پرسپولیس، کمیته استیناف هم طی حکمی که ۲۲ مهر ماه اعلام کرد، حاضر به کاهش این حکم نشد و رای ۳ ماهه محرومیت این بازیکن را تائید کرد.

صادقیان با حرکتی که در بازی تراکتورسازی - پرسپولیس انجام داد نشان داد که پتانسیل زیادی برای محروم شدن دارد و همیشه آماده است که یک حاشیه جدید را کلید بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست می گه بنده خدا پس چرا به کارای دیگران توجه نمی کنین و گیر نمی دین؟ کار ادینیو خوب بود؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج