جاباما
۱۸۵۹۷۴
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

اسامی محصولات غذایی غیرمجاز

سخنگوی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از محصولات غیر مجاز به دلیل جعل اسناد بهداشتی را اعلام نمود.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از محصولات غیر مجاز به دلیل جعل اسناد بهداشتی را اعلام نمود.

مهندس محمد هاشمی، با عنوان این مطلب که تعدادی از واحدهای تولید مواد غذایی به علت جعل اسناد بهداشتی، غیر مجاز شناخته می شوند، افزود: آب زرشک با نام تجاری ترش ایچ ارومیه، انواع ادویه با نام تجاری سعید تولیدی در نیاسر کاشان ، زیتون پرورده با نام آرتام بسته بندی شده در شرکت سبز رنگ منجیل سفارش شرکت پدیده نوین طارم، آب آلبالو با نام تجاری crush شهرک صنعتی گرمسار، غیر مجاز و تقلبی هستند.

وی گفت: همچنین آب انار و آب آلبالو شرکت سرخ نارگل نوشان با نام تجاری کارون، گلاب با نام تجاری شاپرک، گلاب و عرقیات گیاهی تک ستاره قمصر با نام تجاری ستاره سبز، گلاب و انواع عرقیات گیاهی آقا سید مجید مسعودی با نام تجاری محشر کاشان تقلبی و غیر مجاز هستند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با نام بردن از آلوچه های سن سون شهرک صنعتی وایقان شبستر، سارینای شرکت تام تام شهرک صنعتی علی آباد و جهان ترش، افزود: این محصولات پس از پایش سطح عرضه توسط کارشناسان اداره کل فراورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غیر مجاز شناخته شده اند.

وی با بیان اینکه بنا به دستور رئیس سازمان غذا و دارو در سال ۹۴ نظارت ها با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت، از کسانی که این محصولات را در سطح عرضه مشاهده می کنند خواست روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ آماده دریافت اطلاعات در خصوص عرضه فراورده های غیر مجاز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یولا

      چند وقت پیش اتفاقا از همین الوچه سن سون خوردم راهی بیمارستان شدم. چه جالبه والا همه سوپری ها دارن. اینا رو به اونا گزارش بدین که از ویزیتورشون خرید نکنن

    • ایرانی

      اینها فقط چند نمونه از مواردی بوده که دیگر امکان لا پوشونی نداشتند 99% موارد غذائی فراوری شده بسته بندی شده در سوپر مارکتها غیر بهداشتی هستند و اکثر آنها برای فروش محصولاتشان توسط سوپر مارکتها اختلاف قیمت مصرف کننده (مندرج روی جنس )با قیمت فروش عمده به مغازه 100% هم میرسد

    • بی نام

      وقتی روی سیب واکس میزنن و به خورد مردم میدهند وای به حال مواد بسته بندی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج