جاباما
۱۸۶۰۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دکوراسیون بهاری با ۶ نکته کلیدی

احتمالا شما هم به تغییر دکور خانه فکر می کنید، کاری نسبتا پر دردسر اما شیرین و هیجان انگیز است. نگران نباشید! با بکارگیری ۶ نکته اصلی، راه و چاه کلی تغییر دکور بهاره بسیار آسان می شود.

دکوراسیون بهاری با 6 نکته کلیدی

برترین ها: احتمالا شما هم به تغییر دکور خانه فکر می کنید کاری نسبتا پر دردسر اما در عین حال شیرین و هیجان انگیز است. نگران نباشید! با بکارگیری ۶ نکته اصلی، راه و چاه کلی تغییر دکور بهاره بسیار آسان می شود. قول می دهیم به خوبی از پسش بر بیایید.

دکوراسیون بهاری با 6 نکته کلیدی

۱. از نقوش گل گلی استفاده کنید

کدام باغ را دیده اید که گل هایش "زیادی" باشند؟! خیالتان راحت باشد. دکور خانه هم به همان شکل است. تا می توانید از لوازم و اکسسوری گل گلی استفاده کنید. لوازمی مثل بشقاب و ظروف، سینی و کوسن های گل گلی. خودتان را در شکوفه و گل های رنگارنگ بهاری احاطه کنید.

دکوراسیون بهاری با 6 نکته کلیدی

۲. از رنگ های شاد و درخشان استفاده کنید.

براستی که بهار، جشن رنگ هاست. پس از سرما و حال و هوای گرفته ی زمستان، با بکار گرفتن این رنگ ها در هر وسیله ای که فکرش را کنید (از پتو و بالش گرفته تا آثار هنری) حال و هوایی شاد و تازه به خانه تان می دهید.

دکوراسیون بهاری با 6 نکته کلیدی

۳. نماهای بهاری خلق کنید.

با قرار دادن گل و شکوفه های طبیعی یا مصنوعی در گلدان هایی بلوری، منظره ای بهاری در تاقچه و کنج های خالی خانه ایجاد کنید. سلیقه شخصی شما در این کار نقش قابل توجهی دارد.

دکوراسیون بهاری با 6 نکته کلیدی

۴. از گل و گیاهان خانگی استفاده کنید

گل و گیاه، به هر شکل (طبیعی، مصنوعی، گل تازه در گلدان بلوری پر از آب و یا گیاهی در خاک گلدان سفالی) ساده ترین شیوه برای آوردن حس بهار به داخل خانه است. هر چه گل ها تازه تر و شاداب تر و بیشتر، خانه تان زیباتر و خوشایندتر و بهاری تر!

دکوراسیون بهاری با 6 نکته کلیدی

۵. بافت ها را تغییر دهید.

در مورد پرده های سنگین و ضخیمی می گوییم که در زمستان استفاده می کردید. وقتش رسیده آن ها را با پرده های نازک و حریری عوض کنید و اجازه دهید آفتاب بهاری به داخل خانه های تان بتابد.

دکوراسیون بهاری با 6 نکته کلیدی

۶. خانه تکانی کنید

این مورد را که بخوبی می شناسیم. انگار بدون تمیزکاری اساسیِ خانه سال مان جدید نمی شود! شستشوی فرش، مبلمان و پرده ها، تمیز کردن شیشه و پنجره و گاز و یخچال و هر گوشه ای از خانه و نظم دادن به آن از ضروری ترین موارد در بهاری کردن خانه است.

دکوراسیون بهاری با 6 نکته کلیدی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج