جاباما
۱۸۶۰۴
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

VPN عامل کندی سرعت اینترنت

مدیر یکی از شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت استفاده از VPN توسط کاربران را یکی از دلایل کندی سرعت اینترنت عنوان و تاکید کرد که در کندی سرعت اینترنت، سرویس دهنده ها مقصر نیستند.

مهر: محمدحسن شانه ساز زاده، مدیرعامل شاتل، در مورد کندی سرعت اینترنت و مباحثی که تحت عنوان کم فروشی توزیع پهنای باند اینترنت در کشور مطرح می شود، اظهار داشت: چنانچه مشترکان تمامی شرکتهای سرویس دهنده اینترنت در دسترسی به اینترنت خود با مشکل مواجه و ناراضی باشند به طور قطع شرکت سرویس دهنده نمی تواند مقصر باشد.

وی گفت: اینکه کاربران اینترنت نمی توانند ایمیل های خود را چک کنند و یا دسترسی به اکثر سایتهای اینترنتی به کندی صورت می گیرد موضوعی نیست که مربوط به کیفیت سرویس اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت باشد.

مدیرعامل شاتل با اشاره به فعالیت ۱۱ شرکت دارای مجوز از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در عرصه اینترنت پرسرعت و نظارت این سازمان بر فعالیت این شرکتها تاکید کرد که کاربران اینترنت مستقل از اینکه از چه شرکتی سرویس اینترنت می گیرند از وضعیت سرعت دسترسی خود ناراضی هستند و این مسئله نشان می دهد سرویس دهنده مقصر نیست.

وی با بیان اینکه کاربران در اکثر مواقع برای دور زدن فیلترینگ از شبکه های VPN استفاده می کنند، ادامه داد: این امر باعث کندی دسترسی کاربران به سایتهای اینترنتی می شود.

مدیرعامل شاتل راه اندازی اینترنت ملی را باعث افزایش سرعت دسترسی کاربران به سایتهای داخل کشور عنوان کرد و گفت: اگرچه اینترنت ملی تاثیری بر کیفیت دسترسی کاربران به صفحاتی مانند ایمیلهای خارجی ندارد اما با این وجود این شبکه ملی کمک می کند بخشی از پهنای باند شرکت ارتباطات زیرساخت آزاد شود تا کاربران به یک سری از سایتهای داخل کشور با سرعت بیشتری دسترسی داشته باشند.

شانه ساز زاده تاکید کرد که اینترنت ملی باعث خواهد شد محتوای مربوط به داخل کشور بدون پرداخت هزینه پهنای باند و گیت وی بین الملل به کاربران ارائه شود که این موضوع نه تنها کاهش هزینه اپراتورها را در پی خواهد داشت بلکه باعث می شود ارائه دهندگان خدمات اینترنت با هزینه کمتر و با سرعت و کیفیت بهتر امکان دسترسی کاربران به اینترنت را فراهم کنند.

وی در مورد تامین پهنای باند توسط شرکت ارتباط زیرساخت و مشکلاتی که شرکتهای اینترنتی تاکنون در این زمینه با آن روبرو بوده اند، تصریح کرد: این مشکل کم و بیش مرتفع شده و ظاهرا مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

شانه ساززاده در مورد اظهارات چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر کم فروشی های صورت گرفته در عرصه توزیع و ارائه خدمات پهنای اینترنت به کاربران و لزوم نظارت بیشتر بر این امر خاطرنشان کرد: متاسفانه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تنها خود را وزیر شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات ایران می داند و هیچ حمایتی از شرکتهای دارای مجوز خدمات ارتباطی صورت نمی دهد و همیشه شرکتهای ارائه دهنده خدمات را مقصر اعلام می کند.

رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چندی پیش اعلام کرد که در بحث توزیع و ارائه پهنای باند اینترنت در کشور کم فروشی صورت می گیرد و با تاکید بر لزوم اصلاح و نظارت در این زمینه اظهار امیدواری کرد که این موضوع بدون برخوردهای حقوقی و قضایی در سال ۹۱ حل شود.
چندی است کاربران اینترنت در دسترسی به سایتهای مختلف اینترنتی از سایتهای خبری و داخلی گرفته تا موتورهای جستجوی خارجی و پستهای الکترونیک خود با مشکلات متعددی چون کندی سرعت، قطعی و مسدودی روبرو هستند و در اغلب مواقع شاید ساعتها برای آنچه که می خواهند در اینترنت بیابند باید زمان بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیان

      با سلام

      چرا دروغ میگید ؟ مگه چاقو گذاشتن زیر گلوتون ؟

      من خودم ؛ بدون VPN نمیتونم برم تو ایمیلم

      اما با SOCK راحت ایمیلهام و چک میکنم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج