۱۸۶۱۱۴
۱۷ نظر
۵۰۲۲
۱۷ نظر
۵۰۲۲
پ

کیم کارداشیان قبل از شهرت +عکس

شاید هیچکس فکر نمی‌کرد دختر نوجوانی با دندنهای ارتودنسی شده با لبخند از بنا گوش در رفته‌اش، روزی به یکی از مشهورترین زنان دنیا بدل شود.

فرادید به نقل از میرر: شاید هیچکس فکر نمی‌کرد دختر نوجوانی با دندنهای ارتودنسی شده با لبخند از بنا گوش در رفته‌اش، روزی به یکی از مشهورترین زنان دنیا بدل شود.

کیم کارداشیان در آن زمان تنها پانزده سال داشت و به غیر از علافی با بهترین دوستش، نیکی لوند که یکی از مشهورترین طراحان مد امروز آمریکاست، نداشت.

او وقتی که نوجوان بود عاشق گروه موسیقی اسپایس گرلز و جنیفر لوپز بود، و دوست داشت هر چه سریعتر برای خودش بوتیک لباس بزند.

کیم کارداشیان قبل از شهرت +عکس

کیم کارداشیان که اکنون ۳۴ سال دارد، شهرت و ثروتش را مدیون نقشش در مشهورترین شوی رئالیتی تلویزیونی دنیاست. نقشی که پس از مرگ تراژیک پدرش آغاز شد.

پدر او راب کارداشیان، وکیل مشهور هالیوود بود. مردی که توانست حکم تبرئۀ او.جی سیمپسون را در مقابل اتهام قتل در سال ۱۹۹۵ بگیرد. او پدری بود که می‌خواست دخترش زندگی عادی‌ای داشته باشد و در مدرسه موفق باشد.

دوست مدرسۀ کیم، نیکی لوند می‌گوید که او از مرگ "عمیقاً دلشکسته بود. راب کاردشیان در سال ۲۰۰۳ بر اثر سرطان مری درگذشت.

نیکی می‌گوید: "کیم دختر بابایی بود، او عاشق پدرش داشت و وقتی که او فوت کرد، او خرد شد. راب تنها کسی بود که مواظب بود او خوب درس بخواند و رفتار درستی داشته باشد. فکر می‌کنم که اگر او هنوز زنده بود، این اتفاقها برای کیم نمی‌افتاد. او هیچوقت نمی‌خواست مشهور شود، می‌شود گفت که اتفاقی بود. او همیشه در مدرسه دختر ساکتی بود که یک گوشه می‌نشست، در حال که ما شیطونی می‌کردیم."

نیکی ادامه می‌دهد: "راب مرد خیلی موفقی بود، و آدم بسیار شوخ طبعی بود. کیم هم همینطور و فکر می‌کنم شوخ طبعیش را از پدرش به ارث برده است. ما همه عاشق راب بودیم."

کیم کارداشیان قبل از شهرت +عکس

راب در سال ۱۹۹۱ از مادر کیم، کریس جنر، طلاق گرفت. راب کارداشیان هر هفته کیم و خواهرها (کورتنی، ۳۵ ساله و کلویی، ۳۰ ساله) و برادرش (راب جونیور، ۲۷ ساله) را به کلیسا می‌برد.

بچه بعد از جدایی پدر و مادرشان نیمی از هفته را در خانۀ راب در بورلی هیلز می‌گذراندند، و نیم دیگر هفته را با کریس و شوهر آن زمانش، بروس جنر، می‌گذراندند.

نیکی که کیم را از ۱۰ سالگی می‌شناسد می‌گوید: "راب کسی بود که شخصیت کیم را شکل داد. وقتی که او مرد، زمان زیادی برد تا کیم با مسئله کنار بیاید. او یک پدر فوق‌العاده بود. یک حفرۀ بزرگ به خطار این موضوع در روحیۀ کیم ایجاد شد، اما او همیشه به ناپدریش، بروس، هم نزدیک بوده است. او حالا او را پدر خود می‌داند و روابط خوبی با هم دارند."

بر اساس گزارش‌ها، کیم، مادرش و خواهرهایش به تازگی یک قرارداد ۶۵ میلیون پوندی امضا کرده‌اند تا شوی خود را به نام "از کارداشیان‌ها چه خبر؟"، چهار فصل دیگر ادامه دهند.

کیم کارداشیان قبل از شهرت +عکس

اما نیکی می‌گوید، فکرش را هم نمی‌کرده که کیم کارداشیان عاقبت مشهور شود.

نیکی که الان ۳۳ سال دارد، می‌گوید: "کیم درس خوان بود، و می‌خواست دانش آموز خوبی باشد. او در مدرسه سخت کار می‌کرد، همۀ نمره‌هایش بیست نبود، ولی معلمها دوستش داشتند. او هیچوقت مدرسه را نمی‌پیچاند."

او ادامه می‌دهد: "کیم خیلی ساکت بود. او شیفتۀ جنیفر لوپز بود و همیشه یکی از آهنگهای او را می‌خواهد. به نظر او جنیفر لوپز، زیبا بود. او همینطور پی.دیدی و جیمی فاکس را هم دوست داشت. کیم همیشه از مردان سیاهپوست خوشش می‌آمد."

نیکی در حال حاضر از اداره کنندگان برند مدِ "نیکی ریچ" در آمریکا است.

نیکی از سالهای نوجوانیش با کیم می‌گوید: "او همیشه یک جورهایی رژیم داشت. همۀ ما همینطور بودیم. او رژیم نخوردن کربوهیدرات داشت، و وقتی همبرگر سفارش می‌داد، آن را بدون نان سفارش می‌داد. او خیلی به ظاهرش اهمیت می‌داد، و توجه زیادی به او می‌شد."

نیکی می‌گوید، کیم بهترین دوستی است که یک نفر می‌‌تواند داشته باشد، و می‌توانید "زندگیتان را دست او بسپارید."

کیم کارداشیان قبل از شهرت +عکس

اما با وجود اینکه کیم در محلۀ مشاهیر و پولدارها زندگی می‌کرد، علاقه‌ای به مشهور شدن نداشت.

کیم که الان ثروتی‌ در حدود ۵۰ میلیون پوند دارد، از سن بسیار پایین دو آرزو در سر داشت، اول اینکه در یک بوتیک لباس کار کند و دوم اینکه مادر خوبی باشد.

نیکی می‌گوید: "کیم همیشه موهایش را زیبا نگاه می‌داشت. اما عشقش لباس بود. وقتی که مدرسه‌اش تمام شد، شغلی در یک بوتیک در یک محلۀ متمول پیدا کرد. او در آنجا صندوقدار، و کمک دست بود، و عاشق کارش بود. او دوست داشت دور و بر لباسها باشد."

کیم که استعداد تجارت داشت، عاشق مرتب کردن کمد مردم بود، و لباسهایی که افراد لازم نداشتند را در ای‌بی می‌فروخت و بیست درصد کمیسیون می‌گرفت.

کیم کارداشیان قبل از شهرت +عکس

نیکی اضافه می‌کند: "اما همیشه دوست داشت که یک مادر خوب باشد، او در مورد بچه دار شدن و مراقبت از بچه ها حرف می‌زد."

کیم سال گذشته، با گفت‌آوازخوان مشهور کانیه وست ازدواج کرد و با او دختری ۲۱ ماهه به نام نورث دارد.

نیکی در انتها می‌گوید: "خانواده برای کیم همه چیز است. او به سختی کار می‌کند و خوشحال است، به خصوص وقتهایی که با دختر کوچکش در خانه است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نیکی می گوید

    • بدون نام

      میمون هرچی زشت تره ادا و اطوارش بیشتره!

    • بدون نام

      چقدر از این موجود بدم میاد....یه جوریه!!

    • رعنا

      چی باعث شده یه مقاله کامل رو اختصاص بدین به همچین سلبریتی بدنام و بی شخصیتی؟! واقعا چی فکر می کنین شما؟؟؟

      پاسخ ها

      • AT

        نمیفهمم چرا یه همچین زن کثیفی رو می خواین انقد خوب جلوه بدین. اون فقط عاشقه اینه که هیکل لختشو همه جا به نمایش بذاره و همه هزارتا چرت و پرت در مورد ... ش بگن.

    • سعید

      شما میخواین سبک زندگی آمریکایی رو رواج بدین با تبلیغ چهره های معلوم الحال
      این زن رو که همه میشناسن چکاره است!

    • هانی

      خب خوشکله اندامشم خوبه کسیم شمارو مجبور نکرده بیاید بخونید این واسه هواداراشه

    • بدون نام

      هیکلش واقعا مزخرفه

    • هانی

      خب هرکسی سلیقه ای داره من بیشتر از صورتش خوشم میاد

    • مهدی

      زیبا و دلبربا با چشمانی ناز

    • علی

      واقعا خوشگل وخوش هیکله من یکی از هوا داراشم

    • نيكتا

      كيم طرفدار هاي بسيار زيادي داره و به خاطر همين هم سر خط خبر هاست هميشه و مقاله هاي زيادي به زبان هاي مختلف براش نوشته شده من از اعتماد به نفسش و اينكه بين اين دنياي هياهو براي بچه و خانوادش وقت ميذاره خوشم مياد

    • پرهام

      نبابا اینجوری نگاش نکنید هم بدهیکله هم زشت نگا ب عکساش نکنید کلا درمورد هیچکسی زودقضاوت نکنید همه رو باید بعدازحمام بی آرایش ببینید وهیکلش رو ببینید تازه بازیگرای خودمون هم اگه این عملا نبود هیچی نمیشدن

    • لیلی

      پرهام آخه هیکل به بعد حمام چه ربطی داره ؟؟؟؟!!! زیباست اگه همش آرایشه چرا عکسای 15 سالگیش خوشگله . هم زیباست هم خوش هیکل . ممنونم

    • اکی

      خیلی زیباست.

    • شهرزاد

      خیلی خوش هیکله.عاشق موهاوپایین تنشم...

    • بدون نام

      به شهرزاد:
      تو برو مرافب فرهاد باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج