۱۸۶۲۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افزایش ۷ درجه‌ای دما در تهران از فردا

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از افزایش ۷ درجه‌ای دما در پایتخت از فردا خبر داد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، آسمان تهران طی دو روز گذشته صاف، آفتابی و تا کمی ابری خواهد بود.

خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از افزایش ۷ درجه‌ای دما در پایتخت از فردا خبر داد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، آسمان تهران طی دو روز گذشته صاف، آفتابی و تا کمی ابری خواهد بود.

امیر حسین نقشینه درباره وضعیت هوا طی سه روز آینده اظهار کرد: از اواسط امروز برای نوار شمالی کشور کاهش بارندگی‌ها رو پیش بینی می‌شود، به طوری که می‌توان گفت انتظار خواهیم داشت بارش‌ها همراه با وزش باد به نسبت شدید در برخی نقاط مرکز، جنوب، شرق، شمال شرق و ارتفاعات مرکزی زاگرس باشد، همچنین روی مناطق مرتفع بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که فردا بارندگی‌ها در شرق، جنوب شرق و برخی مناطق جنوبی کشور تشدید خواهد شد، افزود: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی شدت بارش‌ها در مناطقی از کرمان، سیستان و بلوچستان همچنین شمال هرمزگان مشاهده خواهد شد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، بارش‌ها روز پنج‌شنبه در جنوب شرق، شرق ادامه پیدا خواهد کرد و به مناطقی از شمال شرق می‌رسد.

نقشینه در ادامه افزود: طی دو روز آینده به سبب وزش باد شدید خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور در خاتمه به وضعیت هوا در پایتخت اشاره کرد و گفت: آسمان پایتخت امروز به تدریج شاهد کاهش ابر خواهد بود، به طوری که آسمان تهران طی دو روز آینده صاف، آفتابی و تا کمی ابری باشد. در واقع بیشینه دمای تهران با حدود ۶ تا هفت درجه افزایش به ۱۵ درجه سانتی گراد خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج