۱۸۶۲۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید بخرید

امروزه با پیشرفت فنّاوری و به بازار آمدن گوشی‌ها و تبلت های هوشمند,مشکل اصلی و حل نشده همه این گوشی‌ها وتبلت های هوشمند مدت زمان استفاده از آن‌ها می‌باشد.

فارنت - بهزاد ایزدی: امروزه با پیشرفت فنّاوری و به بازار آمدن گوشی‌ها و تبلت های هوشمند با صفحه‌نمایش لمسی، با آنکه استفاده از این وسیله‌ها بسیار آسان و راحت شده و امکانات فراوانی را در اختیار افراد می‌گذارد اما مشکل اصلی و حل نشده همه این گوشی‌ها وتبلت های هوشمند مدت زمان استفاده از آن‌ها می‌باشد

پاور بانک برق را در خود ذخیره کرده و آن را در موافق ضروری به گجت شما انتقال می‌دهد، در اصل پاور بانک منبع تغذیه برق می‌باشد که با صورت حیرت‌آوری مقدار لازم برق را برای شما ذخیره می‌کند. ابتدا پاور بانک را شارژ می‌کنید و برق را در آن ذخیره می‌کنید و هرگاه موبایلتان با کمبود شارژ مواجه شد آن را به پاور بانک متصل می‌نمایید.

توجه داشته باشید که هر چه تعداد پورت خروجی یا میزان جریان دهی شارژر همراه بیشتر باشد قیمت آن نیز به مراتب افزایش خواهد یافت. بعضی از پاوربانک ها به پورت هوشمند یا Smart Port مجهز شده‌اند و به‌جای استفاده از ۲ پورت با دو جریان متفاوت، دارای یک پورت هستند که نسبت ورودی جریان موردنیاز دستگاه متصل شده، جریان دهی متفاوتی دارند.

دانستن این نکته هم خالی از لطف نیست که هرچه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد، زمان انتظار برای شارژ شدن باتری داخلی شارژر همراه بیشتر خواهد بود. به‌عنوان آخرین نکته توصیه می‌گردد که قبل از خرید به مشخصات باتری گوشی یا تبلت و همچنین مشخصات پاور بانک و سازگاری آن‌ها دقت فرمایید.

ما سعی کرده‌ایم بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید در بازار بخرید را برایتان بر اساس هر برند لیست کنیم. در ابتدای امر این نکته را باید یادآور شویم که لیست قیمت‌های ارائه‌شده بر اساس چندین منبع تهیه گردیده و ممکن است با بازار شهری که شما در آن ساکن هستید کمی اختلاف داشته باشد.

پاور بانک Romoss eUSB Edge ۵۲

بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید بخرید

این پاور بانک ابعاد کوچکی دارد، به همین دلیل به راحتی در داخل کیف و جیب شما جای می‌گیرد. کمپانی روموس برای سهولت و راحتی هر چه بیشتر شما برنامه‌هایی ترتیب دیده که به‌راحتی می‌تواند شما را در جریان وضعیت شارژ باتری قرار خواهد داد. این محصول در بازار با میانگین قیمت ۴۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

  • ابعاد: ۱۳۹ در ۸۱ در ۲۵ میلی‌متر
  • وزن: ۴۴۵ گرم
  • رنگ: سفید

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر ۲۱۰۰ میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو خروجی حداکثر ۲۴۰۰ میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، دارای نشانگر LED جهت نمایش میزان شارژ باتری

ظرفیت: باطری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و نوت‌بوک


پاور بانک Romoss eUSB Edge ۵۲

بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید بخرید

شارژر قابل‌حمل لپ‌تاپ می‌باشد که برای شارژ در مواقع ضروری بسیار مفید است.این محصول برای کم کردن مصرف باطری بعد از ۶۰ ثانیه به حالت آماده به کار در می‌آید و در بازار با میانگین قیمت ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

  • ابعاد : ۱۳۸ در ۶۲ در ۳۲ میلی‌متر
  • وزن : ۲۶۲ گرم
  • رنگ : سفید، مشکی

مشخصات فنی :ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر ۲۱۰۰ میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو خروجی حداکثر ۲۴۰۰ میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان

ظرفیت : باطری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و نوت‌بوک


پاور بانک IB-PWB-BLK-A۲

بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید بخرید

این شارژر همراه ساخت شرکت IB بسیار جمع‌وجور طراحی گردیده و توانایی شارژ ۸ تبلت به‌صورت کامل را دارد . این محصول در بازار با میانگین قیمت ۳۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

  • ابعاد: ۲۰۳ در ۱۳۷ در ۳۸ میلی‌متر
  • وزن: ۴۳۰ گرم
  • رنگ: مشکی

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر ۲۱۰۰ میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو خروجی حداکثر ۲۴۰۰ میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان، قابلیت خاموش شدن خودکار به محض پر شدن باتری

ظرفیت: باطری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۰۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، تبلت، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و نوت‌بوک
پاور بانک Pqi ۱۲۰۰۰


pqi-powerBank-power12000-03

بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید بخرید

این شارژر همراه ساخت شرکت Pqi، بسیار خوش‌ساخت و باکیفیت می‌باشد و در بازار با میانگین قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

  • ابعاد: ۱۳۷ در ۶۰ در ۲۴ میلی‌متر
  • وزن: ۳۰۰ گرم
  • رنگ: سفید، مشکی

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر ۱۰۰۰ میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو خروجی حداکثر ۱۲۰۰ میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان

ظرفیت: باطری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال


پاور بانک Pqi ۱۵۰۰۰

بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید بخرید

این شارژر همراه ساخت شرکت Pqi با ظرفیت ۱۵۰۰۰ میلی‌متری ساعت است.Pqi برای ایمنی بیشتر دستگاه‌های شما از تکنولوژی‌هایی در ساخت پاوربانک‌های خود استفاده می‌کند که از نوسانات جریان و ولتاژ برق جلوگیری می‌نماید. این محصول با قیمت میانگین ۱۹۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

  • ابعاد: ۲۳ در ۷۲ در ۱۱۹ میلی‌متر
  • وزن: ۳۰۰ گرم
  • رنگ: سفید، مشکی، سرمه‌ای

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر ۱۰۰۰ میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو پورت با جریان خروجی ۱ و ۲.۱ آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان، قابلیت شارژ دو دستگاه به‌صورت همزمان

ظرفیت: باطری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و تبلت


پاور بانک Apacer B۵۲۰

بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید بخرید

پاوربانک B۵۲۰ اپیسر با اندازه ۱۳۵ در ۷۸ در ۱۹ میلی‌متری خود در همان نگاه اول تعبیر پاوربانک خانواده! را در ذهن ما خواهد ساخت، اما طراحی این پاوربانک و استفاده از بدنه آلومینیومی یکپارچه به‌جز دو قسمت بالا و پائین طراحی جذابی به آن داده و کاملاً آن را خوش دست کرده است تا به لطف استفاده از باطری‌های داخلی لیتیوم‌پلیمری شاهد وزن مناسب ۲۸۰ گرمی در آن باشیم که در قیاس با دستگاه‌های رایج بازار و کارایی آن قابل‌تحمل است. این محصول با قیمت میانگین ۱۸۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

  • ابعاد: ۱۳۵ در ۷۸ در ۱۹ میلی‌متری
  • وزن: ۲۸۰ گرم
  • رنگ: نقره‌ای

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر ۲۰۰۰ میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو پورت با جریان خروجی ۱ و ۲.۱ آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان، دارای منافذ تهویه هوا و همچنین قابلیت شارژ دو دستگاه به‌صورت همزمان

ظرفیت: باطری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و تبلت


پاور بانک Apacer B۱۲۴ ۱۱۰۰۰

بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید بخرید

این محصول نیز یکی از پاور بانک های با کیفیت اپیسر محسوب می‌گردد که هم‌اکنون با قیمت میانگین ۱۴۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این مدل دارای ظرفیت بالایی بوده و می‌تواند به‌عنوان پشتیبانی عالی برای دستگاه‌های هوشمند مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

  • ابعاد: ۲۴.۵ در ۷۴ در ۱۳۰ میلی‌متر
  • وزن: ۳۰۵ گرم
  • رنگ: نقره‌ای

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر ۱,۶۰۰ میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو پورت با جریان خروجی ۱ و ۲.۱ آمپر، دارای کابل دو کابل یو اس بی و یک کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان

ظرفیت: باطری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و تبلت


پاور بانک Adata PV۱۱۰

بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید بخرید

این محصول با کیفیت بالای ساخت هم اکنون با قیمت میانگین ۱۲۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به خاموش شدن خودکار دستگاه پس از ۱۰ ثانیه برای جلوگیری از هدر رفت انرژی اشاره کرد.

  • ابعاد : ۲۱.۵ در ۷۷ در ۱۰۲ میلی‌متر
  • وزن : ۲۶۰ گرم
  • رنگ : صورتی، نیلی، کرم، قهوه ای

مشخصات فنی :ولتاژ ورودی DC5V ، حداکثر ۱,۵۰۰ میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V ،دارای دو پورت با جریان خروجی ۱ و ۲.۱ آمپر، دارای کابل دو کابل یو اس بی و یک کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان

ظرفیت : باطری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند ،موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و تبلت


پاور بانک Adata PV۱۰۰

بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید بخرید

شارژر همراه Adata PV۱۰۰ بسیار سبک‌وزن و کوچک می‌باشد. در ضمن دارای ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت که میزان قابل‌توجهی ست برای زمانی که گوشی شما در زمان نامناسب نیاز به شارژ دارد. این محصول با قیمت میانگین ۹۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

  • ابعاد: ۸ در ۱۱۸ در ۶۷ میلی‌متر
  • وزن: ۱۰۵ گرم
  • رنگ: سفید، مشکی، صورتی

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر ۱,۰۰۰ میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، حداکثر ۲,۱۰۰ میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه،

دارای چراغ نشانگر پاور جهت نمایش وضعیت شارژ در یک نگاه، محافظت از شارژ بیش از حد

ظرفیت: باطری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، تبلت، دوربین‌های دیجیتال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج