۱۸۶۳۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خواسته‌های کی‌روش در نشست فدراسیون

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تأکید کرد، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ذره‌ای از حقوق خود عبور نکرده است.

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان در پایان نشست امشب خود با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: کی‌روش در بازگشت از مرخصی امروز نشستی با ما داشت که طی آن از او برنامه‌هایی را که برای حضور در مرحله انتخابی جام جهانی در پیش داریم، خواستیم. او برنامه‌های ابلاغ شده را از ما خواست و ما هم تقویم دو ساله‌ای که AFC به تازگی داده است، به سرمربی تیم ملی دادیم. کی‌روش تقویم را مطالعه کرد و قرار شد برنامه‌هایش را تا سه چهار روز آینده به ما بدهد.

وی در خصوص اینکه احتمال لغو اردوی اتریش و دیدار مقابل شیلی وجود دارد یا نه وجود دارد، گفت: هنوز در این خصوص صحبت نکرده‌ایم و طی روزهای آینده در مورد دیدار دوستانه با شیلی صحبت خواهیم کرد.

کفاشیان ادامه داد: کی‌روش یکسری خواسته‌ها از ما داشته که ما این شرایط و امکانات را نداریم اما قرار شده خواسته‌های او را با هیئت رئیسه در میان بگذارم و به آنها بگویم سرمربی تیم ملی برای ادامه همکاری چنین شرایطی را می‌خواهد. قطعاً تسهیلاتی که کی‌روش می‌خواهد برای پیشرفت تیم ملی است و باید برای او ابزاری را فراهم کنیم تا تیم ملی بتواند نتایج خوبی کسب کند. کی‌روش می‌گوید اگر این تسهیلات فراهم نشود نمی‌توان کاری انجام داد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا در خصوص حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم امید صحبتی با کی‌روش شد یا نه، گفت: خیر، صحبتی در این خصوص نشد بلکه تمام صحبت‌های ما در خصوص تیم ملی بود تا برنامه‌ها را مشخص کنیم. هر وقت برنامه‌ها مشخص شد بحث بعدی‌مان در این زمینه خواهد بود.

کفاشیان در واکنش به این پرسش که «آیا قرار است به کادر فنی تیم ملی دستیار ایرانی اضافه شود و پیشنهادی به کی‌روش شده است یا خیر؟»، خاطر نشان کرد: در خصوص دستیار ایرانی با کی‌روش صحبت کرده‌ایم و او به ما گفته که آخرین دستیارش علی کریمی بود که تیم ملی را ترک کرده و اکنون باید گزینه‌های دیگری را بررسی کند. ما هنوز در این خصوص به او چیزی نگفته‌ایم و قرار شده کی‌روش بعد از اینکه گزینه‌ها را دید نظراتش را به ما بدهد.

وی درباره اینکه آیا کی‌روش امروز برنامه‌ای به فدراسیون فوتبال داد یا نه، گفت: هنوز هیچ برنامه‌ای از او نگرفته‌ایم و شاید در چند روز آینده این اتفاق رخ دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت‌های حبیب کاشانی مبنی بر اینکه تیم امید حتی حق استفاده از زمین شماره یک کمپ را نداشته چون کی‌روش اجازه نمی‌داد و گویا جایگاه‌ها تغییر کرده است، اظهار داشت: کی‌روش به غیر از مسائل مربوط به تیم ملی درخواست دیگری نداشته و ذره‌ای از حقوقش عبور نکرده است. سرمربی تیم ملی برای پیشرفت ایران ابزار می‌خواهد و این ابزار هم برای خودش نیست. کاری هم به تیم امید، جوانان یا نوجوانان ندارد بلکه در چارچوب تیم ملی شرایط و امکانات می‌خواهد که این چارچوب هم کاملاً مشخص است.

کفاشیان درباره اینکه عباس ترابیان و کارلوس کی‌روش با یکدیگر اختلافاتی دارند و این اختلاف به رسانه‌ها نیز کشیده شده است، تصریح کرد: در این خصوص بحثی وجود ندارد. وظیفه ترابیان جای دیگری است که باید انجام شود و او نباید در خصوص تیم ملی اظهارنظری کند. ما هم اجازه نمی‌دهیم بین اعضای مختلف فدراسیون و فوتبال مشکلی ایجاد شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کی‌روش توجیه شده تیم امید برای راهیابی به المپیک در اولویت قرار دارد، گفت: فعلاً هیچ بحثی در این خصوص نشده و وقت نبود درباره تیم امید با کی‌روش صحبت کنیم. مطمئناً در آینده او را توجیه خواهیم کرد که تیم امید برای ما در اولویت قرار دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: کی‌روش اکنون از ما فرصت خواسته تا برنامه‌ها را به طور کامل مطالعه کند و شرایط را به ما بگوید که ما هم پس از این ماجرا نتیجه را اعلام خواهیم کرد تا سرمربی تیم ملی برنامه‌هایش را به فدراسیون فوتبال بدهد.

کفاشیان درباره تشابه اسمی رئیس هیئت فوتبال استان کردستان با علی فتح‌الله‌زاده که زمانی مدیرعامل باشگاه استقلال بود، گفت: چون فتح‌الله‌زاده نام قشنگی است خیلی‌ها این نام را برای خود انتخاب می‌کنند. در کردستان هم معاون استانداری این نام را برای خود انتخاب کرده اما او پسوند «خویی» ندارد. اتفاقاً فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و فکر کرد که حکم را برای او زده‌ام اما به فتح‌الله‌زاده گفتم در جای بهتری از او استفاده خواهیم کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج