۱۸۶۵۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش زندی به شایعه پیشنهاد پرسپولیس

فریدون زندی که با استقلال تمرین می‌کند، دو روزی در تمرینات این تیم غایب بود. او به دلیل سرماخوردگی نمی‌توانست در تمرینات حاضر شود و ترجیح داد استراحت کند.

خبر ورزشی: فریدون زندی که با استقلال تمرین می‌کند، دو روزی در تمرینات این تیم غایب بود. او به دلیل سرماخوردگی نمی‌توانست در تمرینات حاضر شود و ترجیح داد استراحت کند. اين بازيكن به احتمال فراوان تا پايان فصل، تمرينات خود را با استقلال ادامه مي‌دهد تا آمادگي‌‌اش را حفظ كند.

فريدون درباره آخرين وضعيت خود مي‌گويد: «خوشبختانه كاملاً آماده هستم. تمريناتم مرتب است. پس از رفع سرماخوردگي دوباره تمريناتم را شروع مي‌كنم. امسال كه نشد در تيمي مشغول شوم چون خيلي دير آمدم. تيم‌ها ليست خود را بسته بودند و براي من هم سخت بود كه در جايي غير از تهران بازي كنم، به همين خاطر ترجيح دادم تمركزم را روي تمرينات و آماده‌سازي‌ام بگذارم.

اميدوارم از فصل آينده بتوانم در يكي از تيم‌هاي ليگ‌برتر مشغول بازي شوم.» زندي درباره وضعيت پاي خود مي‌گويد: «خدا را شكر هيچ مشكلي ندارم. پايم به طور كامل خوب شده است. در اين مدت همه چيز خوب پيش رفت و توانستم آماده شوم. از حالا به بعد هم دوست دارم آماده‌تر شوم تا بتوانم با انگيزه زيادي فصل آينده را شروع كنم.» او درباره بازگشت دوباره به ليگ‌برتر مي‌گويد: «من از خارج از ايران پيشنهاد داشتم ولي آنها را رد كردم چون دوست داشتم در تهران و ليگ‌برتر باشم. حتي صحبت‌هايي هم امسال شده بود ولي كمي نياز به زمان داشتم. طبيعتاً تيم‌ها هم درگير مسابقات بودند و خود من هم درگير آمادگي‌ام.»

او درباره پيشنهاد پرسپوليس به خود مي‌گويد: «راستش من هم اين را از طريق رسانه‌ها مطلع شدم وگرنه كسي با من تماس نگرفت. اين چيزي بود كه در روزنامه‌ها نوشته مي‌شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج