جاباما
۱۸۶۶۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جعفری: بیش از هر زمانی مبسوط الیدیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا باید برای بقای در حال انقراض خود تعیین تکلیف کند، گفت: ما به‌میزانی قدرتمند شده‌ایم که هیچ نگرانی از رفتارهای غیرعقلانی دشمن نداریم.

خبرگزاری تسنیم: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمنان بخواهند جهالت‌های استراتژیک خود را علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی عملی نمایند ما به‌سمت فروپاشی آنان پیش خواهیم رفت.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه حضرت امام خامنه‌ای واقعیتی به‌نام جهان اسلام را به‌عنوان قطب قدرت، مطرح کرده و آمریکا را از مدیر و ناظم جهانی به یک بازیگر تنزل داده‌اند، گفت: امروز راه‌های غلبه بر جهان اسلام تحت هدایت‌های حکیمانه این وجود مطهر و بابرکت مسدود شده و امپراطوری آمریکا در چرخه نزولی قدرت قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: ما به‌میزانی قدرتمند شده‌ایم که هیچ نگرانی از رفتارهای غیرعقلانی دشمن نداریم. از هر سناریوی مورد نظر دشمن عبور خواهیم کرد. این را تاریخ نزدیک ما اثبات کرده است؛ چه تهدید نظامی و چه تحریم باشد، ما آنها را خنثی می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: آمریکا باید برای بقای در حال انقراض خود، تعیین تکلیف کند و ما متعجبیم که دشمن چرا بر سناریوهای پرهزینه و بی‌خاصیت خود تأکید دارد.

سرلشکر جعفری گفت: راهبردهای ما قاطع و تمام کننده است. ما راه‌های دشمن را برای تحقق نیات متکبرانه و ظالمانه‌اش بسته‌ایم و بیش از هر زمان دیگری مبسوط الید هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج