۱۸۶۷۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لوچسکو: بایرن از هر نظر بهتر از ما بود

سرمربی شاختار دونتسک اوکراین از شکست سنگین برابر بایرن مونیخ بسیار ناراحت است. او اعتراف کرد که شاگردان گواردیولا از هر نظر برتر و شایسته پیروزی در این دیدار حساس بودند.

ایسنا: سرمربی شاختار دونتسک اوکراین از شکست سنگین برابر بایرن مونیخ بسیار ناراحت است. او اعتراف کرد که شاگردان گواردیولا از هر نظر برتر و شایسته پیروزی در این دیدار حساس بودند.

شاختار دونتسک با تساوی که در دیدار رفت برابر بایرن مونیخ به دست آورد بود امید زیادی به شگفتی سازی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت اما این تیم در دیدار برگشت که در آلیانس آره نا برگزار شد شکست سنگینی را متحمل شد و با نتیجه ۷ بر صفر برابر بایرن آماده تن به شکست داد البته این تیم اوکراینی در همان ابتدا با بدشانسی مواجه شد و یکی از بازیکنان خود را از دست داد.

لوچسکو سرمربی شاختار اعتراف کرد که بایرن شایسته پیروزی در این دیدار بود چرا که از هر نظر بازی بهتری را به نمایش گذاشت. او گفت: کارت قرمزی که در همان ابتدا دریافت کردیم به کلی روند بازی را تغییر داد. در دقایق پایانی هم که دوباره با بدشانسی مواجه شدیم چرا که داریو سرنا آسیب دیده بود و ما هم هر سه تعویض خود را کرده بودیم. می خواهم این پیروزی را به بایرن مونیخ تبریک بگویم.

او ادامه داد: بعد از کارت قرمزی که دریافت کردیم همه برنامه های ما به هم ریخت. بایرن از هر نظر بهتر از ما بود. آنها از لحاظ ذهنی هم برتر بودند و توانستند مزد این برتری خود را بگیرند. ما با صعود به این مرحله هم کار بزرگی انجام دادیم. شاختار در این دیدار حساس تنها با ۱۰ نفر بازی کرد. بازی کردن برابر تیم آماده ای همچون بایرن مونیخ آن هم با یک یار کمتر بسیار سخت است. نمی توانم بیشتر از این چیز دیگری بگویم. باید اعتراف کنم که از این شکست سنگین بسیار ناراحت هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج