۱۸۶۸۰
۷ نظر
۵۰۲۱
۷ نظر
۵۰۲۱
پ

پيشنهادهايي كه كار شما را آسان مي‌كند

راهنمای بهترین ست کردن تیپ چرم

تقريبا همه خانم‌ها عاشق خريد كيف و كفش هستند. در اين خريد پرهيجان معمولا انتخاب كيف يك بخش ماجراست و پيدا كردن و هماهنگ كردن كفش مناسب با آن بخش ديگر ماجرا كه معمولا هم زمان بر است و هم كمي تا قسمتي سخت.

راهنمای بهترین ست کردن تیپ چرم
برترین ها: تقريبا همه خانم‌ها عاشق خريد كيف و كفش هستند. در اين خريد پرهيجان معمولا انتخاب كيف يك بخش ماجراست و پيدا كردن و هماهنگ كردن كفش مناسب با آن بخش ديگر ماجرا كه معمولا هم زمان بر است و هم كمي تا قسمتي سخت. ما در پيشنهادهاي اين شماره سراغ مدل‌هايي رفتيم كه طراحان آن‌ها زحمت هماهنگ شدن‌شان را كشيده‌اند! بنابراين شما فقط بايد طرح و رنگ موردعلاقه‌تان را انتخاب كنيد، همين و بس... البته اين را هم يادتان باشد كه اين مدل‌هاي هماهنگ، ظاهر شما را كمي تا قسمتي رسمي‌تر از هميشه مي‌كنند.


راهنمای بهترین ست کردن تیپ چرم

فقط براي مهماني‌ها

پيشنهاد مي‌كنيم اين كفش مشكي رنگ را با طرح پوست ماري و پاشنه بلندش براي مراسم و مهماني‌هاي رسمي در نظر بگيريد. به‌خصوص اين‌كه مي‌توانيد روي كيف زيبا و جادارش كه به همان طرح هم آراسته‌شده حساب كنيد.


راهنمای بهترین ست کردن تیپ چرم

براي خريد بپوشيد!

اين كيف و كفش را به‌ راحتي مي‌توانيد هر كجا كه خواستيد بپوشيد، در يك مهماني عصر يا هنگام خريد. قالب اين كفش كاملا طبي است و با لژ يكسره‌اي كه در زير آن قرار دارد در صورت استفاده طولاني مدت پاهاي‌تان آسيب نمي‌بيند. كيف هم جادار و محكم ساخته شده كه مي‌توانيد با آسودگي خاطر آن را از وسيله‌هاي مورد نظرتان پر كنيد.


راهنمای بهترین ست کردن تیپ چرم

چرم به توان 2

اين مدل كيف و كفش قهوه‌اي با طراحي منحصر به فرد آستر و رويه چرم دارد. ويژگي اين كيف، آستر چرم آن است. برخلاف اغلب كيف‌هاي موجود در بازار هم در پشت و هم در روي اين كيف از چرم گاو استفاده شده است.


راهنمای بهترین ست کردن تیپ چرم

سنگين و زيبا

اين ست كيف و كفش را به خانم‌هايي كه طرفدار ظاهرهاي رسمي‌ هستند توصيه مي‌كنيم. پاشنه و دركل قالب اين كفش به صورت طبي طراحي شده و فرم مستطيلي شكل و ايستاي كيف هم ظاهري سنگين و زيبا به آن داده است.


راهنمای بهترین ست کردن تیپ چرم

هم راحتي، هم زيبايي

اين كيف و كفش ساده و زيبا را به خانم‌هايي توصيه مي‌كنيم كه راحتي و زيبايي را در كنار هم مي‌خواهند. مي‌توانيد اين تركيب را براي استفاده روزمره‌تان در نظر داشه باشيد. قالب طبي كفش و جادار و زيبا بودن كيف، اين مدل را محبوب بسياري از خانم‌ها كرده است.


راهنمای بهترین ست کردن تیپ چرم

براي استفاده روزمره

اين كفش قهوه‌اي رنگ از جنس چرم گاو و با قالبي طبي طراحي شده است. اين كفش با وجود ظاهر ساده‌اش ۵ سانتي‌متر پاشنه دارد؛ پاشنه‌اي كه طبي بودنش به شما اين امكان را مي‌دهد تا به راحتي هر كجا كه خواستيد آن را بپوشيد. كيف اين ست هم با فرمي ايستا و جا‌دار زيبايي كفش را تكميل كرده است.


راهنمای بهترین ست کردن تیپ چرم

براي مشكل‌پسندها

اين هم يك كيف و كفش زيبا براي خانم‌هاي مشكل‌پسند. اين كفش از جنس چرم و هماهنگ با اصول رعايت بهداشت و سلامت پاها طراحي شده است. كيف اين ست هم ظاهري ايستا و رسمي كه با وزن متعادلي كه دارد كامل‌كننده كيفيت و زيبايي كفش است.


راهنمای بهترین ست کردن تیپ چرم

براي خانم‌هاي پر مشغله

اين كفش چرم با ۵ سانتي متر پاشنه از طراحي ساده و راحتي برخوردار است. كيف اين ست هم براي خانم‌هايي كه هميشه كلي وسيله براي گذاشتن در كيف‌شان دارند مناسب است.


راهنمای بهترین ست کردن تیپ چرم

چرم متفاوت

اين كفش هم از جنس چرم است البته اين چرم با رگه‌اي از طرح پوست‌ماري تركيب شده تا هم زيباتر شود و هم به روزتر. كيفي هم كه با آن هماهنگ شده به دليل داشتن همين ويژگي تركيب چشم‌گيري را ايجاد كرده است.


چطور چرمي‌هاي‌تان را نو كنيد

1- بسته به ميزان استفاده از كفش يا كيف چرم‌تان آن‌ها را واكس بزنيد. به طور مثال براي ميانگين 10 روز يك بار اين كار را بكنيد.

2- هرگز كفش يا كيف چرم‌تان را زير آب نبريد زيرا باعث تغيير شكل آن‌ها مي‌شود.

3- براي تميز كردن كيف چرمي‌تان كافي است از يك كرم مرطوب كننده مثل وازلين استفاده كنيد؛ آن را با پنبه روي كيف كشيده و سپس با يك دستمال خشك آن را پاك كنيد.

4- براي واكس زدن كفش چرم‌تان بهتر است از واكس‌هاي كاسه‌اي پارافين‌دار استفاده كنيد به اين ترتيب كه آن را با پنبه روي سطح كفش بماليد و سپس با برس طولي واكس آن را پاك كنيد. بعد از پوليش بايد در فاصله 20 تا 30 سانتي شعله گاز نگه داريد تا هم براق شوند و هم شفاف‌تر از هميشه به نظر بيايند. اين روش باعث مي‌شود واكس به خوبي به خرد چرم برود و فرم كفش‌تان درست مثل روز اول حفظ شود. توجه داشته باشيد با رعايت اين اصول كيف و كفش چرم‌تان عمري بيشتري مي‌كند و از همه مهم‌تر زيبايي اوليه خود را بهتر نگه مي‌دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • azam

      خیلی زیبا وبه درد خور بودن
      چطوری می تونیم از اینها سفارش بدهیم
      البته اگه قیمتها رو هم می نوشتید , بد نبود.

    • sohrabi

      خیلی خوب وعالی هستن می شه لطفا شماره یاآدرس مرکز فروش چرمها را بدید،ممنون می شم

    • نصیری

      لطفاً آدرس محل فروش این کیف و کفش ها را هم برایمان ارسال کنید ممنون می شوم

    • بدون نام

      اینایی که شما گذاشتید مربوط به سنین 40 تا 50 ساله. کارای چرم شیک و دخترونه زیاده...

    • sevda

      حالم به هم خورد...
      منو اعدام هم کننن اینارو نمیپوشم.حالا شما هی بگین چرمه

      پاسخ ها

      • لیلا

        به نظرمن کیفیت خیلی بهتره تا اینکه ظاهر خوبی داشته باشند و خیلی دووم نیارند.من کیف و کفش چرم رو ترجیح میدم به هزار نوع شکل قشنگی که ارزش خریدن ندارن.

    • فائز

      سلام من يك كيف چرم صورتي چرك خريدم اما كمي خودكاري شده يكي راهنمايي كنه چجوري پاكش كنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج