۱۸۷۰۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مرد افغان قربانی رابطه پنهانی با زن جوان شد

مرد افغان وقتی به رابطه پنهانی همسرش با مرد غریبه‌ای پی برد، او را کشت و در باغی در شهریار دفن کرد و در تماس با خانواده وی قصد اخاذی داشت.

جام جم: مرد افغان وقتی به رابطه پنهانی همسرش با مرد غریبه‌ای پی برد، او را کشت و در باغی در شهریار دفن کرد و در تماس با خانواده وی قصد اخاذی داشت.

روزهای پایانی دی امسال یک زن تبعه افغان با حضور در پلیس آگاهی شهریار از توابع استان تهران، از گم شدن برادر جوانش خبر داد. در تحقیق از شاکی معلوم شد، برادرش به قصد دیدن فردی، خانه را ترک کرده و بازنگشته است.

در حالی که تحقیقات پلیسی برای یافتن مرد گمشده آغاز شده بود، اوایل هفته گذشته شاکی دوباره با حضور در پلیس آگاهی ادعا کرد افرادی، برادرش را ربوده و برای آزادی او ۱۰۰ هزار دلار پول می‌خواهند.

با جمع‌بندی اطلاعات، ماموران ضمن آموزش به خانواده جوان ربوده شده، از آنها خواستند در محل قرار با آدم‌ربا‌ها حضور یابند تا متهمان دستگیر شوند.

در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، شاکی به ماموران خبر داد آدم‌ربا‌ها قرار است در یکی از محله‌های شهریار، پول را دریافت و گروگان را آزاد کنند. به این ترتیب ماموران با حضور در محل، زنی را که برای دریافت پول آمده بود، دستگیر کردند.

ردپای برادر

این زن با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفت: از ماجرای گروگانگیری بی‌خبرم. برادرم از من خواسته بود به این محل بیایم و پولی را از یکی از دوستانش تحویل بگیرم. در پی اظهارات این زن، همسر برادرش برای تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد.

همسر متهم فراری در بازجویی‌های مقدماتی گفت همسرش پس از مشاجره با او خانه را ترک کرده و از او خبر ندارد. در ادامه تحقیقات، این زن ۲ روز پیش راز یک جنایت هولناک را فاش کرد.

مرد گمشده به قتل رسیده بود

وی در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش در پی اختلاف با شوهرم، با یک مرد افغان آشنا شدم و با او ارتباط پنهانی داشتم. وقتی شوهرم به رفتار‌های من ظنین شد مرا به شدت کتک زد. من هم ماجرای رابطه پنهانی‌ام را با آن مرد به او گفتم. شوهرم از من خواست مرد مورد علاقه‌ام را به باغی متروکه در جنوب شهریار دعوت کنم.

خبر نداشتم او قصد جنایت دارد و گمان می‌بردم فقط می‌خواهد آن مرد را تنبیه کند. وی درباره شب جنایت گفت: طبق خواسته شوهرم در محل قرار حاضر شدم. وقتی این مرد قصد نزدیک شدن به مرا داشت، شوهرم به او حمله کرد.

آنها با هم گلاویز شدند و شوهرم او را با چند ضربه چاقو کشت، سپس جسد را در همان باغ دفن و من را تهدید کرد از این ماجرا به کسی چیزی نگویم.

ناپدید شدن جسد

در پی رازگشایی از این جنایت، ماموران همراه زن متهم به محل حادثه اعزام شدند و در محل جنایت، آثار خون مشاهده کردند، اما از جسد خبری نبود. با هماهنگی قضایی زن جوان روانه زندان شد.

تحقیقات در این زمینه برای پیدا کردن جسد مرد جوان و دستگیری عامل جنایت آغاز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج