۱۸۷۵۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شروع امیدوار‌ کننده گیشه نوروزی

اکران نوروز ۹۴ از چهارشنبه گذشته با نمایش ۴فیلم آغاز شد و در ۳ روز ابتدایی فیلمی بر صدر جدول فروش نشست که غیبت آن در سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر حاشیه‌ها و بحث‌هایی را برانگیخته بود؛ گرچه فاصله میان صدرنشین با فیلم دوم آنقدرها نیست که در روزها و هفته‌های آینده پر نشود.

همشهری آنلاین: اکران نوروز ۹۴ از چهارشنبه گذشته با نمایش ۴فیلم آغاز شد و در ۳ روز ابتدایی فیلمی بر صدر جدول فروش نشست که غیبت آن در سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر حاشیه‌ها و بحث‌هایی را برانگیخته بود؛ گرچه فاصله میان صدرنشین با فیلم دوم آنقدرها نیست که در روزها و هفته‌های آینده پر نشود.

«استراحت مطلق» عبدالرضا كاهاني با برچسب «ممنوع براي زير ۱۴سال» تا پايان روز جمعه در تهران بيش از ۷۰ميليون تومان فروخته و اين رقم در حالي حاصل شده كه تعداد سينماهاي نمايش‌دهنده فيلم در روز نخست به عدد انگشتان يك دست نرسيد. قرار است از چهارشنبه آينده تعداد سالن‌ها به ۲۲ سالن افزايش يابد. استراحت مطلق از روز گذشته در مشهد و اصفهان هم روي پرده رفته و تا اواخر هفته ۱۰شهر ديگر به اين جمع افزوده مي‌شود.

«ايران‌برگر» مسعود جعفري جوزاني كه فروشي خوب برايش پيش‌بيني مي‌شد، در جدول اكران نوروزي روي پله دوم ايستاده است. امير قطبي از دفتر پخش فيلميران درباره آمار فروش ايران‌برگر به همشهري گفت: اكران اين فيلم كمدي در سينماهاي شهرستان‌ها از يكي‌دو روز آينده شروع مي‌شود اما در سينماهاي تهران مجموع فروش آن در ۳روز اول اكران به ۶۸ميليون تومان رسيد.

«رخ ديوانه» ابوالحسن داوودي با ۶۳ميليون تومان فروش در رتبه سوم است. محمد شايسته از دفتر پخش هدايت فيلم درباره ميزان فروش بهترين فيلم جشنواره سي‌و‌سوم به همشهري گفت: رخ ديوانه روز اول اكران ۱۵ميليون تومان و در روزهاي بعد ۲۳ و ۲۵ميليون تومان فروخت. در حال حاضر فيلم در ۲۰سالن روي پرده رفته و با كامل شدن تعداد سينماهاي نمايش‌دهنده، روزهاي آينده مي‌توان آماري دقيق‌تر ارائه كرد.

«طعم شيرين خيال» كمال تبريزي فعلا قعرنشين جدول ۴ فيلم اكران نوروز است. اين فيلم فانتزي در ۳روز اول ۳۰ميليون تومان در ۱۸سينما فروخته و قرار است تعداد سينماهاي نمايش‌دهنده آن بيشتر شود. «روباه» بهروز افخمي هم از چهارشنبه آينده به جمع فيلم‌هاي روي پرده مي‌پيوندد تا رقابت اكران نوروز جدي‌تر از گذشته پيگيري شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج