جاباما
۱۸۷۵۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی منچستریونایتد - تاتنهام

دو تيم منچستريونايتد و تاتنهام، امروز در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف يکديگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تيم منچستريونايتد و تاتنهام، امروز در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف يکديگر خواهند رفت. با پیروزی آرسنال مقابل وستهام، این دیدار، نقش تعیین کننده ای برای رده ی چهارم جدول لیگ برتر خواهد داشت.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان خال، با کسب ۵۳ امتیاز از ۲۸ بازی، در رده ی چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۲ شکست و ۳ پیروزی کسب کرده اند و حالا یکی از مهم ترین دیدارهای فصل را مقابل تیم ششم جدول پیش رو دارند. اختلاف یونایتد با تاتنهام فقط ۳ امتیاز است و در صورت شکست شیاطین سرخ در بازی امروز و همچنین پیروزی لیورپول، آنها تا رده ی ششم سقوط خواهند کرد. بنابراین اگر یونایتد به دنبال کسب سهمیه ی اروپایی است، نتیجه ای جز پیروزی در دیدار امروز نمی‌تواند هواداران را راضی نگه دارد. رابین فان پرسی همچنان مصدوم است ولی مارکوس روخو، مدافع آرژانتینی، شرایط بازی کردن را پیدا کرده است.

تاتنهام

شاگردان پوچتینو با کسب ۵۰ امتیاز از ۲۸ بازی، در رده ی ششم جدول لیگ برتر قرار دارند و در ۵ بازی اخیر خود، ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ تساوی کسب کرده اند. با این حال، فاصله آنها با منچستریونایتد در رده ی چهارم تنها ۳ امتیاز دارد. این شانس خوبی برای تاتنهام است تا با شکست دادن تیم چهارم، فاصله خود را با این رده کاهش دهد و در صورت عدم موفقیت لیورپول در امتیاز گرفتن، بتواند به رده ی چهارم صعود کند. در ۵ بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، منچستریونایتد موفق به کسب پیروزی نشده و ۲ برای تاتنهام و ۳ تساوی رقم خورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج