۱۸۷۷۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حقیقی: از پدیده کنار گذاشته نشده‌ام

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: آرامش تیم پدیده مهم‌ترین دغدغه من است اما باید بگویم من از تیم پدیده کنار گذاشته نشده‌ام.

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: آرامش تیم پدیده مهم‌ترین دغدغه من است اما باید بگویم من از تیم پدیده کنار گذاشته نشده‌ام.

رضا حقیقی درباره اینکه چه اتفاقی افتاد که او از حضور در تمرینات تیم پدیده منع شد گفت: درباره مسائل مطرح شده باید بگویم همانطور که علیرضا مرزبان سرمربی پدیده صحبت کرد این تصمیمی بود که گرفته شد اما من دوست داشتم و دارم که به تیم شهرم خدمت کنم تا پدیده موفق باشد و می‌خواهم که این تیم در آرامش قرار بگیرد و برای همین درباره این مسائل اظهارنظری نکردم تا به آرامش پدیده کمک کنم و به آن لطمه زده نشود.

وی ادامه داد: الان پدیده که تیم شهرم است در شرایط خاصی به سر می‌برد و باید همه ما راهی را برویم که در نهایت به موفقیت پدیده و فوتبال مشهد ختم شود چراکه من بچه مشهد هستم و به تیم شهرم عرق و تعصب دارم و دوست دارم که همیشه تیم شهرم موفق باشد و موفقیت آن را ببینم و دوست ندارم حرفی بزنم که باعث شود آرامش تیمی که به آن تعصب دارم به هم بریزد و همینجا و از طریق خبرگزاری فارس هم اعلام می‌کنم که اگر طبق نظر مرزبان شرایطی فراهم شود تا به تیمم برگردم قطعا با آمادگی کامل در خدمت تیم شهرم خواهم بود و به امید خدا و با کمک مدیریت، کادر فنی و سایر بازیکنان بعد از تعطیلات همه روزهای سخت پدیده را با کسب نتایج خوب از یاد همه می‌بریم و مطمئن باشید که پدیده را به جایگاهی که استحقاق آن را دارد خواهیم رساند.

بازیکن تیم پدیده خاطرنشان کرد: شک نکنید با آرامش می‌توانیم همه تیم‌هایی که با آنها رقابت داریم را تحت تاثیر خودمان قرار دهیم. درست همان کاری که با تیمی مثل تراکتورسازی کردیم و همه دیدند که این تیم چگونه تحت تاثیر بازی تیم پدیده قرار گرفته بود.

حقیقی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: درباره کنار گذاشته شدنم از پدیده باید بگویم که مشکل به آن صورتی که گفته می‌شد نبود و این موضوعی بود که مرزبان با من در میان گذاشت و باید بگویم همه این مسائل یک موضوع درون‌خانوادگی بود و شک نکنید اگر مرزبان صلاح بداند دلیل این مسئله را هم خواهم گفت اما باید تاکید کنم که من از تیم کنار گذاشته نشده‌ام و تصمیمی که گرفته شد فقط برای آرامش تیم بود و من از تیم پدیده کنار گذاشته نشده‌ام.

هافبک تیم فوتبال پدیده در خصوص اظهارات چند وقت اخیر علیرضا مرزبان سرمربی این تیم در مورد عدم حضور حقیقی در تمرینات این تیم تصریح کرد: مرزبان حرف بدی نزده هرچند که خیلی‌ها می‌خواستند بگویند که عدم حضورم در تمرینات به دلیل مسائل مادی بوده است اما همه بدانند که خود مرزبان جواب همه را با صحبت‌هایش داد و من هم می‌گویم که این اتفاقات کاملا درون‌خانوادگی است و من هم دوست ندارم برای اینکه تیم دچار مشکل شود حرفی بزنم و خود مرزبان توضیحات کاملی درباره اتفاقات اخیر داده و من هم قصد نداشتم با صحبت‌هایم برای پدیده مشکل درست کنم اما باز هم تاکید می‌کنم که عدم حضورم در تمرینات به معنای کنار گذاشته شدن از تیم نبود و همه این مسائل درون‌خانوادگی است.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد واپسین‌ روزهای سال ۹۳ و اینکه این روزها در آستانه آغاز بهار و سال ۱۳۹۴ هستیم اظهار داشت: امیدوارم سال ۹۴ برای کشور و فوتبالمان سال خوبی باشد و از مشکلاتی که در فوتبال گریبانگیر هستیم رهایی یابیم و امیدوارم مشکلاتی مثل مشکلات فرهنگی و مالی فوتبال کشورمان در سال جدید تمام شود. آرزوی فوتبالی‌ام هم این است که از خدا می‌خواهم تیم ملی امیدمان بتواند راهی المپیک ۲۰۱۶ شود و نمایندگان فوتبال کشورمان به خصوص پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند و در مجموع امیدوارم که سال ۹۴ سالی توام با سلامتی و پر رزق و روزی برای همه مردم ایران زمین باشد و ان‌شالله همینطور هم بشود.

حقیقی در پایان خاطرنشان کرد: در طول این مدت که در تمرینات پدیده شرکت نمی‌کردم از تمرینات غافل نبودم و صبح و بعدازظهر تمرین کردم تا در بهترین شرایط آمادگی بدنی قرار بگیرم و خوشبختانه الان هم در بهترین شرایط بدنی هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج