جاباما
۱۸۷۷۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بارش باران و کاهش دما در بیشتر نقاط کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و کاهش نسبی دما در بیشتر نقاط کشور طی دو روز آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و کاهش نسبی دما در بیشتر نقاط کشور طی دو روز آینده خبر داد.

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی طی سه روز آینده با عبور متناوب موج تراز میانی جو در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور افزایش ابر، گاهی با وزش باد و رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

به گفته وی، از بعد از ظهر روز دوشنبه و طی سه شنبه ضمن کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور بر مقدار بارش ها در سواحل دریای خزر افزوده شده و دریای خزر مواج خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی دو روز آینده در برخی مناطق جنوب، شرق و جنوب شرق کشور نیز افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می دهد. که از روز سه شنبه بر مقدار بارش ها در این مناطق افزوده شده و گستره بارش ها نیمه جنوبی کشور را فرامی گیرد.

وظیفه تصریح کرد: بعد از ظهر روز سه شنبه در دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران قسمتی ابری اوایل شب به تدریج ابری همراه با بارش پراکنده و در ارتفاعات همراه با بارش برف و گاهی وزش باد است. بیشینه و کمینه پایتخت با دو درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب به ۱۸ و ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج